Met de knop Open een nieuw deelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Aneurysma het volgende:
Hoe open je eigenlijk een nieuw reekstopic?
Het bestaat ook pas sinds 2-3 weken..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Aneurysma het volgende:
Ja dat wist ik. Maar in die 3 jaar ofzo had ik het nog nooit gedaan.Dus ik twijfelde even. Slecht heh.
Ik wil ook een medaillequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Medailles komen inmiddels mijn strot uit... Nog maar 4.5 uurtjes werk
Probeer je bergquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef Olympus het volgende:
Ik sweef, maar weet nog niet waar naar toe.
quote:
kvond hem wel leuk eigenlijkquote:
hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Het boek "A Game of Thrones" is goed. Maar ik heb nu minder de behoefte om de tv-serie te volgen.
hoe zit het nou met Helena Bonham Carter in jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Het boek "A Game of Thrones" is goed. Maar ik heb nu minder de behoefte om de tv-serie te volgen.
Pfffft. Ook Great Expectations is vooral en eerst een boek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hoe zit het nou met Helena Bonham Carter in jou?
Dan moet je dat zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar het boek kan ik aanraden.
Hai slettebakquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dag lieve kijkbuiskindertjes, ik ben weer thuis
ER STAAT EEN HARTJE DAN IS HET GOEDquote:
Hey Puber.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:55 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ER STAAT EEN HARTJE DAN IS HET GOED
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er staat een hartje, dan is het goed!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:55 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ER STAAT EEN HARTJE DAN IS HET GOED
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er staat een hartje, dan is het goed!
Ja je mag alles zeggen wat je wil, elkaar alles noemen wat je wil... als er maar een hartje achterstaat.... rare ikea-hoer!quote:
zeiknichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je mag alles zeggen wat je wil, elkaar alles noemen wat je wil... als er maar een hartje achterstaat.... rare ikea-hoer!
Dat ken ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
honger en totaal geen tijd of zin om te eten
Waarom in blinde paniek door je huis?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat ken ik
En ik moet nog in blinde paniek door het huis rennen
Je pakt die arme jongen z'n lunch toch niet af?quote:
Nu ik weet dat ik toch te laat ben, zeg ik gewoon dat ik dat inderdaad niet kan maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je pakt die arme jongen z'n lunch toch niet af?
Tssskquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu ik weet dat ik toch te laat ben, zeg ik gewoon dat ik dat inderdaad niet kan maken.
Ik had hoog bezoekquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom in blinde paniek door je huis?
Hogerquote:
Ik was ook zeer vereerdquote:
Zat je op het dak van het gebouw?quote:
Nee, gewoon binnen. Wel op de 8e verdieping...quote:
Dat is ook al best hoogquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, gewoon binnen. Wel op de 8e verdieping...
Perfect voor de rol van Zidler dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
jezus wat een tanden, die middelste man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vaak gezien vroeger (al kwam dat ook doordat we niet zo bijzonder veel films hadden, dus keek je al sneller films meerdere keren).
"Atb is lief, groetjes Peri."
En dan die rode All Stars erbij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Steve het volgende:
Lijkt wel een slechte middelbare school-gala-foto met volwassenen..
Welke film?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Aneurysma het volgende:
Ik moest net half huilen om een film.Ik denk dat ik homo ben.
Hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1073510/
Wel een aanrader verder hoor.
Ja. Moest ik kijken van weer een andere homo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dat is toch die film met die zwaar gelovige moeder met een homoseksuele zoon?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh daar heb ik ook even een traantje bij weggepinkt. Maar dat is eigenlijk niks verrassends voor me
.
Hihihi.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef Steve het volgende:
Vond ik ook een mooie film, hoe Lifetime-based-on-a-true-story hij ook is.
Eigenlijk in vrijwel alles wat ze doet wel.quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk in vrijwel alles wat ze doet wel.
Was dan ook een gala fotograaf op het bevrijdingsgala van het ESCquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Steve het volgende:
Lijkt wel een slechte middelbare school-gala-foto met volwassenen..
Ik denk dat 80% van de studenten daar op allstars liepquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dan die rode All Stars erbij.
Niks mis met rode All Stars, maar niet bij een semi-gala outfit.
Die staat nog steeds te wachten in de kastquote:
Die staat hier voor kliekjesdagquote:
Er is best veel op de film aan te merken (het drama, de emotie komt bijvoorbeeld niet helemaal goed over helaas, al hoort dat ook weer bij de film misschien), maar ik vond hem toch wel mooi. Autisme kan in films al snel een beetje gimmicky overkomen, maar ik vond Sigourney het op zich best goed doen. En er zitten mooie momenten in.quote:
HAHAH ZORG DAT HIJ UIT DE KAST KOMT (SNAPJEHEM???)HAH AHHA AHSHHAHHAHAHH Hquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staat nog steeds te wachten in de kast
nee, leg eens uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
HAHAH ZORG DAT HIJ UIT DE KAST KOMT (SNAPJEHEM???)HAH AHHA AHSHHAHHAHAHH H
Ik vond 'm wel goed, maar een beetje (te) langdradig af- en toe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Er is best veel op de film aan te merken (het drama, de emotie komt bijvoorbeeld niet helemaal goed over helaas, al hoort dat ook weer bij de film misschien), maar ik vond hem toch wel mooi. Autisme kan in films al snel een beetje gimmicky overkomen, maar ik vond Sigourney het op zich best goed doen. En er zitten mooie momenten in.
meer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Vlarp het volgende:
Ja, jongens, zó is Glee toch helemaal niet leuk meer!?
aandachtshoerquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
Er zit hier een klein poesje naast me te wachten tot ze weer geaaid wordt
Best wel hequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
Er zit hier een klein poesje naast me te wachten tot ze weer geaaid wordt
quote:
Ik snap hem, maar vind het iets te makkelijke humor en lach dus niet met je meequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
HAHAH ZORG DAT HIJ UIT DE KAST KOMT (SNAPJEHEM???)HAH AHHA AHSHHAHHAHAHH H
Volgende keer zorg ik wel voor etenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja, met moeite wel maar ach, genoeg om te overleven
Nee, hij doet een rotterdammert naquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap hem, maar vind het iets te makkelijke humor en lach dus niet met je mee
Jupquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Eigenlijk is The Pain Gaim best een leuk programma
En Colin in de groene kamer isquote:
jij geilt gewoon op Leatherboyquote:
doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dit klinkt alsof ik moet gaan kijken
ik lever wel supportquote:
Ew nee dat vond ik zelf al te ranzig voor woordenquote:
Serieus?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Eigenlijk is The Pain Gaim best een leuk programma
Dat was ook wat ik er in eerste instantie van dacht. Maar dat vind ik echt reuze meevallen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?!
Bij de voorstukjes leek het me een soort van Jackass spelshow.
En ik háát echt alles waar jackass aangekoppeld is of waar het voor staat.
Vind het een van de allerlaagste soorten TV die er op dit moment bestaan.
Maar dat is het niet? Of... daar hou je van?(Zeg neee, zeg neeeee, ik had je hoger ingeschat... zeg dat het dat eerste is!!)
*zweep paktquote:
Ja zo deden ze het ook wel doen voorkomen. Maar in praktijk blijkt dat er een vraag gesteld wordt. Diegene die het dichtstbij het juiste antwoord zit wint 500.- diegene die er het verst vanaf zit gaat op oranje, een soort gevaren zone. Wanneer je dan nogmaals een vraag fout hebt dan ben je pas de klos.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, oke. Want dat was wele cht het eerste waar ik aan dacht toen ik de trailer zag
Die heeft je vriend normaal toch?quote:
We hebben de rollen omgedraaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
sssssttttGa eens werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uitloggen straks he
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
jawel meesterquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga eens werken!
En uitloggen straks he
*vijlt nagels MichellePfeifferesque* Goed zo.quote:
zolang je die nagels maar niet in mijn oor stoptquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vijlt nagels MichellePfeifferesque* Goed zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |