Het gaat nogal inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat je enorm chaotische onzin kan typen...
Ben je altijd zo hulpvaardig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jíj hebt het kunnen verifiëren? In welk opzicht en geef dan eens voorbeelden van hoe jíj het hebt kunnen verifiëren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Uitstekend artikel. Ben het grootste deel ook bij andere researchers tegengekomen, en heb het kunnen verifieren.
De rest is ook alleen maar een kwestie van verhalen interpreteren. Net zoals zo'n beetje alles wat Nostradamus neergepend heeft op velerlei manieren is te interpreteren.quote:<knip>
Is dat aan mij gericht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef larisb het volgende:
Google en tube met deze sleutelwoorden, misschien zie vind je wat passend voor jouw vragen: washington, pentagram, truth 911, obama bush lies, disney world iluminati
Ali weet meer dan God. Hij begrijpt de bijbel beter dan de mensen die hem geschreven, herschreven en verkeerd vertaald hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Knarf het volgende:
Altijd leuk, einde der tijde voorspellingen. Alleen heeft God zelf gezegt dat niemand weet wanneer het gebeurd. Kun je nog zoveel gaan interpreteren en filosoferen, je kunt het niet voorspellen. Het kan morgen gebeuren of over 1 miljoen jaar.
Pleuris zuiger.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ali weet meer dan God. Hij begrijpt de bijbel beter dan de mensen die hem geschreven, herschreven en verkeerd vertaald hebben.
Nou. Een beetje minder schelden mag ook wel hoor. Je hebt me beledigd.quote:
Ik verwacht je ook zo in FB te zien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou. Een beetje minder schelden mag ook wel hoor. Je hebt me beledigd.
Nee hoor, helemaal niet nodig. Zo belangrijk ben jij niet.quote:
he..dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar aan komt. Wie heeft mij het tegendeel bewijst, of geprobeerd dat te doen? De meeste commentaren zijn veelal beledigend of aanvallend, en die negeer ik omdat het zo niet bij mij gaat. Tot nu toe heeft maar 1 persoon juist het integendeel gedaan. Dus 'wat' slaat dan nergens op en 'wie' heeft het helemaal mis? Zelfs als jouw bewering klopt, zou ik nooit om jullie mening vragen. Lijkt mij logsich dat te begrijpen voor iemand als jou.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Is dat aan mij gericht?
Zo ja, alles wat daar te vinden is en wat in jouw straatje past is okee. En alles wat het tegendeel bewijst, slaat nergens op en heeft het helemaal mis?
'quote:
Dit is iets dat ik niet begrijp, waarom hebben maar 44000 mensen recht op het koninkrijk? In vergelijking met de wereldbevolking is dit toch bijna onmogelijk als we kijken naar hoeveel mensen goed leven volgens het christelijke geloof.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
3 En zij zongen als een nieuw gezang voor den troon, en voor de vier dieren, en de ouderlingen; en niemand kon dat gezang leren, dan de honderd vier en veertig duizend, die van de aarde gekocht waren.
Het probleem is alleen: dit is al talloze keren voorspeld. Sterker nog: zelfs Paulus meende dat de eindtijd (de terugkomst van Jezus) binnen zijn eigen leven nog zou komen. Al dit soort mensen sterven met de gedachte dat hun gepredik niet is uitgekomen. En na hen komen weer mensen die menen de eindtijd te moeten prediken. Etc. etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Uitstekend artikel. Ben het grootste deel ook bij andere researchers tegengekomen, en heb het kunnen verifieren.
Het is het einde der tijden, hoe ongelooflijk dat ook mag lijken...
Bijbelprofeties worden met de dag vervuld.
Hoelang het nog duurt tot Jezus' terugkeer weet niemand, maar dat God ons inlicht over wat er aan de hand is, en wat er staat te gebeuren, is duidelijk... nooit is er zoveel kennis openbaar geweest over de mystici en hun plannen...
Het is tijd voor geloof en bekering...
Dit is de tijd waar we in leven:
2 En ik hoorde een stem uit den hemel, als een stem veler wateren, en als een stem van een groten donderslag. En ik hoorde een stem van citerspelers, spelende op hun citers;
3 En zij zongen als een nieuw gezang voor den troon, en voor de vier dieren, en de ouderlingen; en niemand kon dat gezang leren, dan de honderd vier en veertig duizend, die van de aarde gekocht waren.
4 Dezen zijn het, die met vrouwen niet bevlekt zijn, want zij zijn maagden; dezen zijn het, die het Lam volgen, waar Het ook heengaat; dezen zijn gekocht uit de mensen, tot eerstelingen Gode en het Lam.
5 En in hun mond is geen bedrog gevonden; want zij zijn onberispelijk voor den troon van God.
6 En ik zag een anderen engel, vliegende in het midden des hemels, en hij had het eeuwige Evangelie, om te verkondigen dengenen, die op de aarde wonen, en aan alle natie, en geslacht, en taal, en volk;
7 Zeggende met een grote stem: Vreest God, en geeft Hem heerlijkheid, want de ure Zijns oordeels is gekomen; en aanbidt Hem, Die den hemel, en de aarde, en de zee, en de fonteinen der wateren gemaakt heeft.
» meer
8 En er is een andere engel gevolgd, zeggende: Zij is gevallen, zij is gevallen, Babylon, die grote stad, omdat zij uit den wijn des toorns harer hoererij alle volken heeft gedrenkt.
9 En een derde engel is hen gevolgd, zeggende met een grote stem: Indien iemand het beest aanbidt en zijn beeld, en ontvangt het merkteken aan zijn voorhoofd, of aan zijn hand,
10 Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam.
11 En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt.
12 Hier is de lijdzaamheid der heiligen; hier zijn zij, die de geboden Gods bewaren en het geloof van Jezus.
Ondertussen is bekend wie en wat Babylon is... en dat het satanisten zijn, luciferianisten, zoals de bijbel ook heeft aangekondigd, verlangend naar wereldse macht, rijkdom, overheersing, uitbuiting van anderen, demonisch.
Evolutie is praktisch onmogelijk gebleken... men heeft een externe bron nodig voor het 'zaden' van het leven op aarde, men noemt al 'aliens', die zullen we binnenkort tegenkomen, demonen in een alien-image...
Het teken van het beest, is je gehoorzaamheid aan zijn wetten, in plaats van je gehoorzaamheid aan Gods wetten... geen chip, of teken, of computer, of barcode, maar je keuze, wie dien je, wie gehoorzaam je, aan wie onderwerp je je, de wereld of de maker van de wereld, God.
Er is geen reden om bang te zijn, God heeft dit allemaal aangekondigd, opdat we in Hem geloven, vertrouwen in Hem hebben, en op Hem hopen zonder zorgen.
144.000quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dit is iets dat ik niet begrijp, waarom hebben maar 44000 mensen recht op het koninkrijk? In vergelijking met de wereldbevolking is dit toch bijna onmogelijk als we kijken naar hoeveel mensen goed leven volgens het christelijke geloof.
De meesten doen alsof ze goed leven omdat ze hopen in hun hemel terecht te komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dit is iets dat ik niet begrijp, waarom hebben maar 44000 mensen recht op het koninkrijk? In vergelijking met de wereldbevolking is dit toch bijna onmogelijk als we kijken naar hoeveel mensen goed leven volgens het christelijke geloof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |