abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96948506
N.a.v. dit topic werd ik even nieuwsgierig.

Er zijn diverse hulpinstanties voor vrouwen die in elkaar gemept worden en ook de politie staat al gauw klaar als een vrouw 'n keer een tik krijgt. In het topic waar ik naar link blijkt dat ook vrouwen losse handjes hebben.

Hoe reageren de mannen op Fok! daar op? Bel je de politie? Ga je naar een blijf-van-mijn-lijf-huis? Of deel je gewoon een corrigerende tik uit uit zelfverdediging?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:45:11 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_96948550
vrouwen kunnen elkaar toch niet verwonden, zijn ze niet sterk genoeg voor.
wat is dit
pi_96948586
Ik geef een knal terug, emancipatie noemen ze dat.

Maar serieus; voorkomen, gewoon het armpje grijpen voor ze je mept. :) niets aan de hand.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:46:35 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96948626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dhaha het volgende:
het lijkt me een serieuze vraag in de OP dus kun je gewoon opzouten met je gekleuter?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96948713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dhaha het volgende:
Dat kunnen ze best wel. Ook kunnen ze bv. met voorwerpen of een gebroken glas slaan of krassen...
pi_96948895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kunnen ze best wel. Ook kunnen ze bv. met voorwerpen of een gebroken glas slaan of krassen...
Dan is het tijd voor de politie lijkt me..
pi_96948952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:

[..]

Dan is het tijd voor de politie lijkt me..
Die zijn er ook niet binnen 10 seconde. De vraag is eigenlijk: in geval van nood, hanteer je het principe vrouwen sla je niet of sla je er uit zelfverdediging op?
pi_96948991
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_96949011
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zijn er ook niet binnen 10 seconde. De vraag is eigenlijk: in geval van nood, hanteer je het principe vrouwen sla je niet of sla je er uit zelfverdediging op?
zelfverdediging is zelfverdediging, ookal was het beatrix die me sloeg
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:57:45 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96949195
Ligt eraan. Als die vrouw je echt bedreigend aanvalt kan ik me voorstellen dat geweld gebruikt om dat af te weren. Maar altijd alleen dat. Het verstandigste is, man of vrouw, om te maken dat je wegkomt en de situatie niet te laten escaleren.

Er zijn overigens ook instanties voor mannen die stelselmatig mishandeld worden, compleet met opvangplekken.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:00:59 #11
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_96949352
Ik heb ooit tussen een vriendin van me in haar vriend (destijds) in moeten springen omdat hij haar gewoon met z'n volle vuist terug wou slaan.. Er was wel alcohol in het spel.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:01:36 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96949385
quote:

[..]

zal aan de situatie liggen en de persoon natuurlijk, in eerste instantie zou ik gewoon defensief reageren en als dat geen resultaat heeft wat meer reactief
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96949440
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb ooit tussen een vriendin van me in haar vriend (destijds) in moeten springen omdat hij haar gewoon met z'n volle vuist terug wou slaan.. Er was wel alcohol in het spel.
Dan ben je een authentieke debiel, of het nou alcohol in het spel is of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 18:07:42 (ik ben een taalpurist) ]
pi_96949547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef Re het volgende:

[..]

zal aan de situatie liggen en de persoon natuurlijk, in eerste instantie zou ik gewoon defensief reageren en als dat geen resultaat heeft wat meer reactief
Ik blijf over het algemeen ook behoorlijk rustig. Slechts één keer 'n vrouw een klap verkocht. Toen begon ze met glazen te gooien en wilde ze 'n laptop op m'n hoofd kapot slaan. Een tijdje afgeweerd, maar ze bleef aan de gang en was compleet doorgedraaid. Toen heb ik 'n tik verkocht. Het was daarna ook meteen rustig overigens. Ik sloeg toen overigens niet met volle vuist op haar neus.
pi_96949728
quote:

[..]

Nee, die sla je dan toch niet (niet man vs vrouw iig). Met een mes is het een heel ander verhaal zoals ik al aangaf. In geval van een "wapen" maakt geslacht (voor mij) niet meer uit, je gaat gewoon de grond kussen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:10:36 #16
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_96949835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:

[..]

Nee, die sla je dan toch niet (niet man vs vrouw iig). Met een mes is het een heel ander verhaal zoals ik al aangaf. In geval van een "wapen" maakt geslacht (voor mij) niet meer uit, je gaat gewoon de grond kussen.
Daar ben ik het mee eens.

Verhaal wat ik net vertelde was ook dat iedere andere jongen die het zag gebeuren er zich meteen mee bemoeide en erbovenop stond omdat hij haar wilde slaan.
pi_96949887
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.

Verhaal wat ik net vertelde was ook dat iedere andere jongen die het zag gebeuren er zich meteen mee bemoeide en erbovenop stond omdat hij haar wilde slaan.
Idem en dat begreep ik inderdaad ook uit je verhaal. Als er wapens in het spel zijn dan is het puur om te voorkomen dat iemand je ernstig verwond.
pi_96949901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:

[..]

Eens. Da's een situatie van zij of jij. Dan moet je wel in actie komen om erger te voorkomen.
pi_96950452
Mijn vriendin slaat niet ( als ze het , doet het toch niet pijn ) ... maar ow ow ow , wat kan zij toch vies bijten zeg ;( waarom doet ze dat? Als ik een gemeen grapje vertel... maar dan ben ik wel rest van de maand stil en durf niks meer tegen haar te zeggen ;( :'(

ze heeft me een keer in mijn schouder gebeten, had letterlijk 1 week pijn... leek net of ze een spier had doorgebeten
pi_96950521
Wat een onzin dat je een vrouw alleen zou mogen slaan als ze een wapen heeft: een tik van haar is een tik terug. Ik laat me toch niet slaan? :N
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:24:15 #21
342542 densha
Majin Densha
pi_96950536
Als je als man wordt geslagen/mishandeld door een vrouw, dan verdien je het niet eens om "man" genoemd te worden.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:27:12 #22
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_96950654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef firebladex het volgende:
Mijn vriendin slaat niet ( als ze het , doet het toch niet pijn ) ... maar ow ow ow , wat kan zij toch vies bijten zeg ;( waarom doet ze dat? Als ik een gemeen grapje vertel... maar dan ben ik wel rest van de maand stil en durf niks meer tegen haar te zeggen ;( :'(

ze heeft me een keer in mijn schouder gebeten, had letterlijk 1 week pijn... leek net of ze een spier had doorgebeten
Zoiets pik je toch niet? Ik snap dat nooit. :{
Hallon!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:30:10 #23
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_96950789
een keer met een vrouw meegemaakt die ging compleet door het lint toen ze op mij afkwam gewoon een lading pepperspray in het smoeltje gespoten daar werd ze wel rustig van kan ik je mededelen O+
pi_96950817
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Vertel mij, wat kan ik doen? Niks toch, ik krijg het niet voor elkaar om haar fysiek pijn te doen. Ik laat het meestal er niet bij, maar ik val terug aan psychische. ;( kan gewoon geen schattige chicks pijn doen :(
pi_96950877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef Leipo666 het volgende:
Wat een onzin dat je een vrouw alleen zou mogen slaan als ze een wapen heeft: een tik van haar is een tik terug. Ik laat me toch niet slaan? :N
Want als je je niet laat slaan, moet je meteen een tik terug geven? Dat kan ook anders.
pi_96950906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef Leipo666 het volgende:
Stoere man op internet, ik durf te wedden dat je IRL gewoon onder de duim wordt gehouden en daarom nu dit soort dingen post. :)
pi_96950973
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Stoere man op internet, ik durf te wedden dat je IRL gewoon onder de duim wordt gehouden en daarom nu dit soort dingen post. :)
Gelukkig ken je me zo goed :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:36:02 #28
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_96951047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:30 schreef firebladex het volgende:

[..]

Vertel mij, wat kan ik doen? Niks toch, ik krijg het niet voor elkaar om haar fysiek pijn te doen. Ik laat het meestal er niet bij, maar ik val terug aan psychische. ;( kan gewoon geen schattige chicks pijn doen :(
Je zou bijvoorbeeld bij haar weg kunnen gaan, gast. Genoeg schattige chicks die niet bijten. :')
Hallon!
pi_96951076
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:34 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Gelukkig ken je me zo goed :')
Dat niet ;)

Als je naar mijn mening al terugslaat als een vrouw je een "pets" verkoopt ben je nogal een triest ventje. Zorg dan gewoon voor goede reflexen. Of je moet natuurlijk een bodybuilder o.i.d. als vrouw hebben.
pi_96951154
Vrouwen die met elkaar vechten? Eerst raak ik enigszins geshoqueerd, omdat de pijnlijke realiteit duidelijk wordt; vrouwen zijn niet altijd die sierlijke, zachte schepsels maar kunnen ook venijnig en agressief zijn. Vervolgens maakt een gevoel van opwinding mij meester. Na afloop blijf ik achter met dubbele gedachten. Moet ik afkeer voelen of juist opwinding?

Bij geweld van vrouwen jegens mijzelf heb ik die dubbele gevoelens niet, dan ken ik alleen de opwinding.
pi_96951159
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat niet ;)

Als je naar mijn mening al terugslaat als een vrouw je een "pets" verkoopt ben je nogal een triest ventje. Zorg dan gewoon voor goede reflexen. Of je moet natuurlijk een bodybuilder o.i.d. als vrouw hebben.
Ik sla op dezelfde wijze en met vergelijkbare kracht terug als mijn vriendin mij zou slaan: dat weet ze en daarom slaan we elkaar nooit ;)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:40:08 #32
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_96951273
Ik vind het als vrouw btw ook niet kunnen als je je vriend opzettelijk fysiek pijn wil doen.

Kan me ook niet herinneren dat ik mijn ex waar ik 2 jaar mee had ooit geslagen heb ofzo, wel 1 keer per ongeluk in zijn nek geknipt met de schaar toen ik z'n haar knipte :')
pi_96952590
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:38 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Ik sla op dezelfde wijze en met vergelijkbare kracht terug als mijn vriendin mij zou slaan: dat weet ze en daarom slaan we elkaar nooit ;)
Ha, dat kan natuurlijk wel :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het als vrouw btw ook niet kunnen als je je vriend opzettelijk fysiek pijn wil doen.

Kan me ook niet herinneren dat ik mijn ex waar ik 2 jaar mee had ooit geslagen heb ofzo, wel 1 keer per ongeluk in zijn nek geknipt met de schaar toen ik z'n haar knipte :')

Als mijn vrouw mij zou meppen zou ik al lang weg zijn, andersom trouwens ook. Wederzijds respect en problemen uitpraten zijn meer mijn/onze stijl en heb eigenlijk nooit echt (serieus) fysiek geweld van een vrouw meegemaakt.

@haar knippen: _O-
pi_96956360
Er is een verschil tussen een ''bitchslap'' en echt mishandeld worden, in het geval van het tweede zou ik aangifte doen en haar meteen verlaten. Maakt niet uit of het door een vrouw is, als je blauwe plekken of verwondingen hebt kan je dat laten zien en is het altijd mishandeling.

Wat die ''bitchslap'' betreft, als je die als man krijgt heb je dat vaak ook verdient, doet ook amper pijn. Als je dan gaat terugslaan vind ik je dat best wel zwak van een man.
pi_96956591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Sofia90 het volgende:
Er is een verschil tussen een ''bitchslap'' en echt mishandeld worden, in het geval van het tweede zou ik aangifte doen en haar meteen verlaten. Maakt niet uit of het door een vrouw is, als je blauwe plekken of verwondingen hebt kan je dat laten zien en is het altijd mishandeling.

Wat die ''bitchslap'' betreft, als je die als man krijgt heb je dat vaak ook verdient, doet ook amper pijn. Als je dan gaat terugslaan vind ik je dat best wel zwak van een man.
Fixed en meteen het antwoord voor de hele vraagstelling :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 20:06:49 ]
pi_96956693
Haha dat kan ook :P
pi_96956732
You gotta shake her!

Chris Rock.
pi_96957040
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Sofia90 het volgende:

Met alle respect, maar ik ga me niet jarenlang laten mishandelen natuurlijk. Als een dame geregeld last heeft van losse handjes dan kun je beter kappen met de relatie i.p.v. wachten tot het echt een keer goed uit de hand loopt.

Een bitchslap laat ik voor wat het is. Doet inderdaad niet zeer en als het bij eentje blijft is het verder prima. Draait ze echter door, dan grijp ik wel in. Laat me niet slaan, ook niet door een vrouw.
pi_96957050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Sofia90 het volgende:
Haha dat kan ook :P
Nee, dat is gewoon een feit ;)

Een kerel die een "bitchslap" niet kan hebben van een vrouw is gewoon een mietje, als je daarvoor terug gaat slaan ben je gewoon een idioot zonder enig gezond verstand. Als je dat wel doet mogen die vrouwen wat mij betreft aangifte tegen je doen! :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:27:38 #40
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96961986
Ik sla geen vrouwen, het is ook nog nooit nodig geweest 8-)
Ja, behalve soms.
pi_96963482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik ga me niet jarenlang laten mishandelen natuurlijk.Als een dame geregeld last heeft van losse handjes dan kun je beter kappen met de relatie i.p.v. wachten tot het echt een keer goed uit de hand loopt.

Een bitchslap laat ik voor wat het is. Doet inderdaad niet zeer en als het bij eentje blijft is het verder prima. Draait ze echter door, dan grijp ik wel in. Laat me niet slaan, ook niet door een vrouw.
Ben het met je eens, als ze door draait moet je haar idd tegenhouden maar betekent niet dat je meteen met je vuisten aan de gang moet gaan.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:23:57 #42
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_96966121
Als BrandX onze kickbokster je 'n bitchslap verkoopt doet 't wel pijn denk ik. :o ;)
Hallon!
pi_96966674
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef PartyHardy het volgende:
dan nog steeds, gelijk uitmaken... kut vent
Rustig aan.
pi_96966838
Als een vrouw mij slaat.. sla ik sowieso terug. Ik zie dat alleen voorkomen tijdens uitgaan en dan word ik al beetje aggressief van de drukte en mensen.
pi_96967104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

mensen zeggen: woorden doen geen pijn, maar dit is eigenlijk bullshit, woorden doen veel meer pijn dan een klap in je gezicht.
Rustig aan.
pi_96967172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Als een vrouw mij slaat.. sla ik sowieso terug. Ik zie dat alleen voorkomen tijdens uitgaan en dan word ik al beetje aggressief van de drukte en mensen.
Jij bent een vrouw toch?
pi_96967355
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die met elkaar vechten? Eerst raak ik enigszins geshoqueerd, omdat de pijnlijke realiteit duidelijk wordt; vrouwen zijn niet altijd die sierlijke, zachte schepsels maar kunnen ook venijnig en agressief zijn. Vervolgens maakt een gevoel van opwinding mij meester. Na afloop blijf ik achter met dubbele gedachten. Moet ik afkeer voelen of juist opwinding?

Bij geweld van vrouwen jegens mijzelf heb ik die dubbele gevoelens niet, dan ken ik alleen de opwinding.
_O_
Rustig aan.
pi_96967371
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw toch?
Jup.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:44:49 #49
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_96967498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

mensen zeggen: woorden doen geen pijn, maar dit is eigenlijk bullshit, woorden doen veel meer pijn dan een klap in je gezicht.
Ben ik met je eens, heb 'n tijdje in 'n relatie gezeten met vooral geestelijke mishandeling en dat heeft indruk gemaakt, merkte 't nog steeds bij m'n volgende partner dat ik in 't begin heel bang was dat ik iets verkeerd zei ofzo.
Hallon!
pi_96967578
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, heb 'n tijdje in 'n relatie gezeten met vooral geestelijke mishandeling en dat heeft indruk gemaakt, merkte 't nog steeds bij m'n volgende partner dat ik in 't begin heel bang was dat ik iets verkeerd zei ofzo.
Hope you don't mind me asking, geestelijke mishandeling? Op wat voor manier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')