het lijkt me een serieuze vraag in de OP dus kun je gewoon opzouten met je gekleuter?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dhaha het volgende:
vrouwen kunnen elkaar toch niet verwonden, zijn ze niet sterk genoeg voor.
Dat kunnen ze best wel. Ook kunnen ze bv. met voorwerpen of een gebroken glas slaan of krassen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Dhaha het volgende:
vrouwen kunnen elkaar toch niet verwonden, zijn ze niet sterk genoeg voor.
Dan is het tijd voor de politie lijkt me..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kunnen ze best wel. Ook kunnen ze bv. met voorwerpen of een gebroken glas slaan of krassen...
Die zijn er ook niet binnen 10 seconde. De vraag is eigenlijk: in geval van nood, hanteer je het principe vrouwen sla je niet of sla je er uit zelfverdediging op?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor de politie lijkt me..
zelfverdediging is zelfverdediging, ookal was het beatrix die me sloegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet binnen 10 seconde. De vraag is eigenlijk: in geval van nood, hanteer je het principe vrouwen sla je niet of sla je er uit zelfverdediging op?
zal aan de situatie liggen en de persoon natuurlijk, in eerste instantie zou ik gewoon defensief reageren en als dat geen resultaat heeft wat meer reactiefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet binnen 10 seconde. De vraag is eigenlijk: in geval van nood, hanteer je het principe vrouwen sla je niet of sla je er uit zelfverdediging op?
Dan ben je een authentieke debiel, of het nou alcohol in het spel is of niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb ooit tussen een vriendin van me in haar vriend (destijds) in moeten springen omdat hij haar gewoon met z'n volle vuist terug wou slaan.. Er was wel alcohol in het spel.
Ik blijf over het algemeen ook behoorlijk rustig. Slechts één keer 'n vrouw een klap verkocht. Toen begon ze met glazen te gooien en wilde ze 'n laptop op m'n hoofd kapot slaan. Een tijdje afgeweerd, maar ze bleef aan de gang en was compleet doorgedraaid. Toen heb ik 'n tik verkocht. Het was daarna ook meteen rustig overigens. Ik sloeg toen overigens niet met volle vuist op haar neus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef Re het volgende:
[..]
zal aan de situatie liggen en de persoon natuurlijk, in eerste instantie zou ik gewoon defensief reageren en als dat geen resultaat heeft wat meer reactief
Nee, die sla je dan toch niet (niet man vs vrouw iig). Met een mes is het een heel ander verhaal zoals ik al aangaf. In geval van een "wapen" maakt geslacht (voor mij) niet meer uit, je gaat gewoon de grond kussen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
[..]
Nee, die sla je dan toch niet (niet man vs vrouw iig). Met een mes is het een heel ander verhaal zoals ik al aangaf. In geval van een "wapen" maakt geslacht (voor mij) niet meer uit, je gaat gewoon de grond kussen.
Idem en dat begreep ik inderdaad ook uit je verhaal. Als er wapens in het spel zijn dan is het puur om te voorkomen dat iemand je ernstig verwond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:10 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Verhaal wat ik net vertelde was ook dat iedere andere jongen die het zag gebeuren er zich meteen mee bemoeide en erbovenop stond omdat hij haar wilde slaan.
Eens. Da's een situatie van zij of jij. Dan moet je wel in actie komen om erger te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:08 schreef Ongelofelijkehaast het volgende:
[..]
Nee, die sla je dan toch niet (niet man vs vrouw iig). Met een mes is het een heel ander verhaal zoals ik al aangaf. In geval van een "wapen" maakt geslacht (voor mij) niet meer uit, je gaat gewoon de grond kussen.
Zoiets pik je toch niet? Ik snap dat nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef firebladex het volgende:
Mijn vriendin slaat niet ( als ze het , doet het toch niet pijn ) ... maar ow ow ow , wat kan zij toch vies bijten zegwaarom doet ze dat? Als ik een gemeen grapje vertel... maar dan ben ik wel rest van de maand stil en durf niks meer tegen haar te zeggen
![]()
ze heeft me een keer in mijn schouder gebeten, had letterlijk 1 week pijn... leek net of ze een spier had doorgebeten
Vertel mij, wat kan ik doen? Niks toch, ik krijg het niet voor elkaar om haar fysiek pijn te doen. Ik laat het meestal er niet bij, maar ik val terug aan psychische.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoiets pik je toch niet? Ik snap dat nooit.
Want als je je niet laat slaan, moet je meteen een tik terug geven? Dat kan ook anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef Leipo666 het volgende:
Wat een onzin dat je een vrouw alleen zou mogen slaan als ze een wapen heeft: een tik van haar is een tik terug. Ik laat me toch niet slaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |