quote:
Whehe vaak genoeg voorgedaanquote:
Sterkte met je katquote:
Ik ook niet, ik ben al bij zat dat ik mijn veters niet meer hoef te strikken..quote:
Mijn rugpijn staat gelukkig niet in verband met mijn lenigheidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben al bij zat dat ik mijn veters niet meer hoef te strikken..
Hier in Eindhoven heb je cafetaria St. Jorisquote:
Ai,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn rugpijn staat gelukkig niet in verband met mijn lenigheid
je weet niet wat je toekomstige vriendje mistquote:
Oh, dat lukt hier toch nog net welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben al bij zat dat ik mijn veters niet meer hoef te strikken..
Last van een slechte fijne motoriek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai,
Nee, mijn vingers kunnen niet alles even goed. Had altijd grootste moeite met veters strikken, moest ze om de 10 minuten vast maken. Dus toen maar overgestapt op klitterband e.d.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
Ik vond net een volgezogen teek...één van de symptomen van Lyme bij katten: epileptische aanvallen
Niet fijn als het dat is maar het zou dus wel goed kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
Ik vond net een volgezogen teek...één van de symptomen van Lyme bij katten: epileptische aanvallen
en cafe de oude sint jorisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven heb je cafetaria St. Joris
Dan heeft ie pechquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet niet wat je toekomstige vriendje mist
en jij ookquote:
Ik denk dat ik het niet meer snap nuquote:
dat is ook maar goed ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet meer snap nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |