Klaag maar raak, is alleen maar positief. Ik vond hem ook aan de lange kant maar het was wel te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de lengte? Bijna onze hele klas vond hem te lang, of iig erg lang.
Klachtwaardig?
Ik heb die H2SO4 niet aan de zijkant van de reactor getekend, maar gewoon achter CO2 en NH3. Zal ook wel fout zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef Prulez het volgende:
Ander vraagje: Bij mijn blokschema ben ik "(oplossing)" vergeten; krijg ik hier nu nog punten voor?
Netjes. Bij ons waren er 3 vd ong 40 eerder klaar dan 16.20.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Prulez het volgende:
Lengte vond ik prima. Was na ongeveer 2u15m klaar.
Ik vond hem wel erg lang. De 2 vragen die ik had overgeslagen niet meer aan toegekomen, en aan de laatste 4 opgaven ook niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de lengte? Bijna onze hele klas vond hem te lang, of iig erg lang.
Klachtwaardig?
Bij mij:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
Gevoel voor de toets:![]()
Gevoel na de toets:![]()
Gevoel na nakijken:![]()
Jouw cijfer voor Scheikunde ligt tussen 5,8 en 6,6 gebaseerd op een score van 39 uit 67 punten.
Raap me op...
Alles wat scheikundig juist is (bepalen je docent/2e corrector), maar niet in het antwoordenmodel staat, wordt goedgerekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef heavyyield het volgende:
Er zaten een paar fouten tussen denk ik:
Vraag 3: je kunt behalve druk afvoeren en temp. verhogen, ook de reactieproducten (CO2, ammoniak) verwijderen en zo het evenwicht naar links hellen.
Vraag 19: je kunt behalve met zink, ook met koper en ijzer (ii) een slecht oplosbaar zout maken van sulfide. Dat reduceer je met behulp van een sterke oxidator als aangezuurd peroxide en dan kun je het vrijgekomen S2 gas analyseren.
Vraag drie had ik inderdaad ook de reactieproducten afvoeren. Ligt toch voor de handquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef heavyyield het volgende:
Er zaten een paar fouten tussen denk ik:
Vraag 3: je kunt behalve druk afvoeren en temp. verhogen, ook de reactieproducten (CO2, ammoniak) verwijderen en zo het evenwicht naar links hellen.
Vraag 19: je kunt behalve met zink, ook met koper en ijzer (ii) een slecht oplosbaar zout maken van sulfide. Dat reduceer je met behulp van een sterke oxidator als aangezuurd peroxide en dan kun je het vrijgekomen S2 gas analyseren.
Ik wilde opschrijven dat je van aardappels geen puree moet maken maar PATATquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Fruitsalade het volgende:
Die laatste vraag, had het echt gehad en dacht wat is dit nou weer voor onzin. Heb opgeschreven dat je die aardappelpuree gewoon op moet eten en als die zooi er in zat voel je het vanzelf wel aan je ingewanden
Ik had opgeschreven dat je het moest grillen, en daarna de hoeveelheid meten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Fruitsalade het volgende:
Die laatste vraag, had het echt gehad en dacht wat is dit nou weer voor onzin. Heb opgeschreven dat je die aardappelpuree gewoon op moet eten en als die zooi er in zat voel je het vanzelf wel aan je ingewanden
Ja, bij mij was het ook al dat ik vond dat het wel goed was gegaan, terwijl een groot gedeelte van de klas helemaal niets van de toets snapte. 1 iemand had zelfs maximaal 18 puntenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef Natrium het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van een lage norm, dan kan 't altijd meevallen. Het is natuurlijk mogelijk, maar onwaarschijnlijk aangezien 70% van SK-bedrijvend VWO zo hard faalt dat hoge normen nodig zijn..
Er was een opdracht waarin stond dat je in twee significante cijfers antwoord moest geven, vandaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef Warren het volgende:
Bij vraag 20 staat in het correctiemodel:
Wanneer de uitkomst van de berekening niet in twee significante cijfers is gegeven, 1 scorepunt aftrekken.
1) Waarom moest het antwoord in 2 significante cijfers?
2) Mag dit wel? Je mag er toch altijd 1 significant cijfer naast zitten?
Ik wist die massa van dat polyacryldinges niet, had 70 gegokt, daarmee doorgerekend en uiteindlijk 388 opgeschrevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Er was een opdracht waarin stond dat je in twee significante cijfers antwoord moest geven, vandaar.
Ik meen dat ik daar als antwoord 3,9 x 102 had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |