Dat dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Hippe_Student het volgende:
tekstverklaren, samenvatten en wss een zakelijke brief.
Ik geef het toe. Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat? Koken is best moeilijk.
Ik sprak vorig jaar een meisje die gezakt was voor koken. Ze had een ei geprobeerd te koken in de magnetron
Nee dat is juist het makkelijkste van allemaal. Stel, de benzine kost 1,39 incl 19 procent btw. Hoeveel kost de benzine zonder BTWquote:
Wat? Nee. Niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat is juist het makkelijkste van allemaal. Stel, de benzine kost 1,39 incl 19 procent btw. Hoeveel kost de benzine zonder BTW
Ja maar is het totaal dan 100 procent of 119 procent. Pittige vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat is juist het makkelijkste van allemaal. Stel, de benzine kost 1,39 incl 19 procent btw. Hoeveel kost de benzine zonder BTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Dit menen jullie niet?Ik zou nog maar eens goed naar je berekening kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Wil je echt dat ik er bijzet dat je daarna de btw moet aftrekken van die 1,39quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens goed naar je berekening kijken
Ik reken dat als docent fout omdat de berekening niet volledig isquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik er bijzet dat je daarna de btw moet aftrekken van die 1,39
Handigste manier inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik reken dat als docent fout omdat de berekening niet volledig isDat snap je zelf toch ook wel? Daarnaast is het handiger om niet *19 maar *100 te doen. Hoef je het ook niet meer van elkaar af te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |