Volgende keer beterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja shit, nu werkt ie weer. Ben ik mooi weer te laat mee.
Mijn eigen moeder het huis uit trappen? Paps nam het altijd voor haar op, of ze nu fout zat of niet. Als hun ruzie maakte en meestal was dat papa zijn schuld nam ik het op voor mama en vervolgens kon ik snel naar boven rennen en me opsluiten in mijn kamer anders was het weer zo ver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hell no ik had dat wijf het huis uit getrapt
ja mams gewoon het huis uit trappen! en als paps moeilijk doet hem huisarrest geven, laten weten wie de baas isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn eigen moeder het huis uit trappen? Paps nam het altijd voor haar op, of ze nu fout zat of niet. Als hun ruzie maakte en meestal was dat papa zijn schuld nam ik het op voor mama en vervolgens kon ik snel naar boven rennen en me opsluiten in mijn kamer anders was het weer zo ver.
Boz, weet dat je grapjes maakt maar als je zo'n vader hebt als mij. Daar durf je niks tegen in te brengen als meisje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja mams gewoon het huis uit trappen! en als paps moeilijk doet hem huisarrest geven, laten weten wie de baas is
bij mij thuis was altijd de regel wie het grootste mes heeft die wint, luckily heb ik nog een zwaard op me kamer liggen dus ik won altijd. maar als jij je gelukkig voelt omdat je uit huis bent is het toch goed. so no worry.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boz, weet dat je grapjes maakt maar als je zo'n vader hebt als mij. Daar durf je niks tegen in te brengen als meisje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bij mij thuis was altijd de regel wie het grootste mes heeft die wint, luckily heb ik nog een zwaard op me kamer liggen dus ik won altijd. maar als jij je gelukkig voelt omdat je uit huis bent is het toch goed. so no worry.
Kben erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er mee zombies? Of moet ik weer met wildvreemden spelen
Gister trouwens wel tot wave 22 gespeeld met wildvreemden op ascension
Nice ik was laatst tot wave 29 gekomen op Ascension soloquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef KoningStoma het volgende:
Wie doet er mee zombies? Of moet ik weer met wildvreemden spelen
Gister trouwens wel tot wave 22 gespeeld met wildvreemden op ascension
We zijn nog tot wave 18 gekomen. we hadden 2 of 3 rondes lang geen max ammo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef Parvus het volgende:
Sorry Stoompie + Hustla Pot4t.. Werd een beetje saai hele tijd doodgaan dus ging nog ff noobies pwnen
Hehe ok nice! Ja aan mij had je verder toch niks meerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
We zijn nog tot wave 18 gekomen. we hadden 2 of 3 rondes lang geen max ammo.
En die dude was bijna dood volgens wat het internet zei. Maar goed kut dat we geen max ammo meer kregen, moest mn pack-a-punched ray gun opgeven voor eerst een spectrequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ok nice! Ja aan mij had je verder toch niks meer
Hoe ben jij in hemelsnaam op die pot4toe ofzo gekomen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En die dude was bijna dood volgens wat het internet zei. Maar goed kut dat we geen max ammo meer kregen, moest mn pack-a-punched ray gun opgeven voor eerst een spectreen toen die gs10 shotgun
toen was het snel afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |