weer geen 100 hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker BO lopen blazen vanmiddag met als hoogte punt een groundwar domination 96-4
Vraag d'r mee uit eten om het op te lossen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over wie andersWou de lucht vandaag een beetje opruimen tussen ons maar krijg alleen maar de stenen muur reactie terug, heel irritant, kan zo ook niet op mn studie focussen.
[..]
Haha ik hoorde het, meerdere mensen hadden een chopper en niemand kon hem inroepen
Ja ik was richting het einde al aan het zeggen van stop met het pakken van punten maar die randoms in ons team bleven maar triple cappenquote:
Zeer herkenbaar...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik was richting het einde al aan het zeggen van stop met het pakken van punten maar die randoms in ons team bleven maar triple cappen
Waarom zou je iemand die je om zo'n achterlijke reden dumpt mee uit eten vragen? En nee dit is nu geen aanval op jou.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vraag d'r mee uit eten om het op te lossen?
Ja i kweet dat je een arme student bent.
Moet ze eerst een reageren, en sowieso uit eten gaan is dan geen goed idee, beladen gesprek. Mogelijkerwijs krijg ik dan een bord tegen mn kop aangegooid oidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vraag d'r mee uit eten om het op te lossen?
Ja i kweet dat je een arme student bent.
Kzou wel willen, maar de komende 3 weken zit ik non-stop in de bieb dus veel hosselen zal er niet voor mij inzitten vrees ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je om zo'n achterlijke reden dumpt mee uit eten vragen? En nee dit is nu geen aanval op jou.
Ik zou haar lekker laten, en opgaan naar de volgende.
Omdat voor studenten een gratis luxe maaltijd redelijk onweerstaanbaar is en ze hem dan dus misschien niet negeert?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je om zo'n achterlijke reden dumpt mee uit eten vragen? En nee dit is nu geen aanval op jou.
Ik zou haar lekker laten, en opgaan naar de volgende.
In HQ haal ik nooit briljante scores die spawns zijn te gaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar...
Of bij HQ schreeuwen, "Laat ze die HQ maar pakken!!!!!"
Begrijpelijk.. De startspawns zijn echt om te huilen in HQquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In HQ haal ik nooit briljante scores die spawns zijn te gaar
Zou er wel op rekenen, mn huisgenoot had wel een goed idee. Een brief sturen, kan je rustig alles formuleren en het van je afschrijven. Vind ik niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Omdat voor studenten een gratis luxe maaltijd redelijk onweerstaanbaar is en ze hem dan dus misschien niet negeert?
Wat dacht je van TDM.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. De startspawns zijn echt om te huilen in HQ
Give that bitch candy. Bitches love candyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou er wel op rekenen, mn huisgenoot had wel een goed idee. Een brief sturen, kan je rustig alles formuleren en het van je afschrijven. Vind ik niet eens zo'n slecht idee.
TDM is alleen leuk als je met maximaal 3 mensen in een party zit dan kunnen jullie allemaal wat kills maken en enigszins de spawns controlerenquote:
Tja dat kan ook. Moet je er wel heel duidelijk voor zorgen dat ze alles wat je zegt maar op 1 manier kan interpreteren, dat wil nog wel eens moeilijk zijn als je iets schrijft, zeker bij vrouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou er wel op rekenen, mn huisgenoot had wel een goed idee. Een brief sturen, kan je rustig alles formuleren en het van je afschrijven. Vind ik niet eens zo'n slecht idee.
Roses!!! Roses and fried pickles!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Give that bitch candy. Bitches love candy
heb al een helm gefixt. en andere keer heeft geen zin want kan er niet echt fatsoenlijk meer mee rijden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je hem ergens ver weg heen brengen dan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef Parvus het volgende:
[..]
Give that bitch candy. Bitches love candy
Tbh heb ik geen flauw idee, voordat de shit the fan hitte vond ik haar niet zo superspeciaal en nu word ik ineens helemaal gek. Net als een klein kind met speelgoed, als ik er zelf mee kan spelen hoef ik het niet en zodra ik een ander kind ermee zie spelen wil ik niks liever dan het zelf weer hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef tliciouz het volgende:
Ahw een brief schrijven.keer wat anders dan zo'n koud en kille mail. Maar ik snap niet waarom je die moeite er in wilt steken?
als zo om zoiets al flipt.
quote:
Ah, je hebt een beetje kriebels in je buik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tbh heb ik geen flauw idee, voordat de shit the fan hitte vond ik haar niet zo superspeciaal en nu word ik ineens helemaal gek. Net als een klein kind met speelgoed, als ik er zelf mee kan spelen hoef ik het niet en zodra ik een ander kind ermee zie spelen wil ik niks liever dan het zelf weer hebben.
[..]
Dat is normaal. Vrouwen vinden je veel interessanter als je een vriendin hebt, en dat is andersom ook, true story.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tbh heb ik geen flauw idee, voordat de shit the fan hitte vond ik haar niet zo superspeciaal en nu word ik ineens helemaal gek. Net als een klein kind met speelgoed, als ik er zelf mee kan spelen hoef ik het niet en zodra ik een ander kind ermee zie spelen wil ik niks liever dan het zelf weer hebben.
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is normaal. Vrouwen vinden je veel interessanter als je een vriendin hebt, en dat is andersom ook, true story.
Hehe ja dat had ik ook. Had een scharrel en nam het allemaal niet serieus, totdat het voor haar 'niet meer werkte zo' en toen wilde ik haar ineens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar kan me gewoon weg niet meer concentreren op mn studie, fkin irritant. Heb een hele dag in de bieb gezeten maar amper wat kunnen doen. Wil nog steeds andere vrouwen hosselen maar niet dat zij andere gasten hosselt (heerlijk hypocriet van mezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah, je hebt een beetje kriebels in je buik?
veronique de erotiek jeweetselluf!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja dat had ik ook. Had een scharral en nam het allemaal niet serieus, totdat het voor haar 'niet meer werkte zo' en toen wilde ik haar ineens.
Hehequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
veronique de erotiek jeweetselluf!!!!!!!
komt goed bro dont worry luv u no homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |