Stop!!...quote:
De muur een kusje te hebben gegeven?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Parvus het volgende:
Na 2 keer de muur een kusje te hebben gegeven gaat m'n laptop niet meer aan![]()
Ja m'n laptop heeft twee keer een stukje gevlogen vandaag. Vond ie best leuk alleen nu is hij moe en wil hij niet meer aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De muur een kusje te hebben gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik een tijdje terug ook al eens gedaan. Die is nu soms wel eens 'unreadable'quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
Maar waarom leer je je black ops disk dan niet vliegen
Gaat de laptop inmiddels weer aan of heeft ie een jetlag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:13 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat had ik een tijdje terug ook al eens gedaan. Die is nu soms wel eens 'unreadable'
Hehe weet niet niet meer geprobeerd na gister. Het windows scherm komt nog wel met zo'n soort 'loading' balkje, maar verder dan dat komt ie niet. Nouja tis een gaar oud ding dus moet sowieso een nieuwe hehe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gaat de laptop inmiddels weer aan of heeft ie een jetlag?
http://www.xhamster.comquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:37 schreef PierreTT het volgende:
AAan iedereen die dit leest: Help mij door de ultrasaaie treinreis heen a.u.b. !
Dwaasquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd kk en morguh iedereen. Vandaag aan de ritalin om te studeren, kijken hoe dat gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |