SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Ze mag wel iets meer aankomen inderdaad. Maar alsnog zou ik haar doen.
Nummer twee heeft zich ook gemeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er wel leuk uit, maar ik zou haar niet willen, kijk hoe ze haar scherpe knieën verbergt.
lol wutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef SicSicSics het volgende:
Ze heeft ook allemaal kleine haartjes bij haar anus.
Dat zal mijn nepsnor wel zijn geweest. Die ben ik met carnaval vergeten mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef SicSicSics het volgende:
Ze heeft ook allemaal kleine haartjes bij haar anus. Dat was echt smerig!
Ik kom er in ieder geval nooit meer bij in de buurt!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nummer twee heeft zich ook gemeld.
Tja, niet iedereen is zo'n computer freak als dat jij bent en kent alle grapjes van het net.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:38 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tip: LOI Creatief met taal voor beginners
Ik lul niet! En ze bleekt hem ook niet!quote:
Onmogelijk, het was een week voor Carnaval. Of wassie van vorig jaar!?!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Fraech het volgende:
Dat zal mijn nepsnor wel zijn geweest. Die ben ik met carnaval vergeten mee naar huis te nemen.
ben jij winston giernogwalawovitch¿quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik lul niet! En ze bleekt hem ook niet!
I would not tap that again with a 10 incher. Not even when I'm wearing a condom!
Ik verwachtte een topic vol vrouwennijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef female81 het volgende:
Dat zijn nou niet bepaald 'irl' genomen foto's die TS plaatst. Tijd voor foto's waarop ze als een vale dweil, gehuld in joggingpak, de vuilnisbak buiten zet (o.i.d.).![]()
Geen idee hoe ze er zonder make-up uit ziet, eigenlijk. Maar ze is als ze in de publiciteit komt bijna altijd bijzonder goed gekleed, valt me op. Soort van natuurlijk stijlgevoel.
Dun? Wel een beetje. Maar het past bij haar.
Dat bewaar ik wel voor anderen. Genoeg bekende vrouwen die het bloed onder m'n nagels vandaan halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik verwachtte een topic vol vrouwennijd
Ben jij De Doutzen??!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef linpunt het volgende:
alle vrouwen die niet Doutzen Kroes zijn..
Best??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:46 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
wat lullen jullie nou, ze is best wel lekker
eenschquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Best??![]()
dat is hetzelfde als gaat wel
Ben ik met je eens. Hieronder echte lekkere wijven naast mijn eigen vrouw natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 3 ook ja. Maar klagen over Renatequote:
Wat zijn dit voor smerige kampwijven?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Best??![]()
Ben ik met je eens. Hieronder echte lekkere wijven naast mijn eigen vrouw natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:45 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor smerige kampwijven?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Best??![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
miljuschkaquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef rubje het volgende:
[..]
Best??![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef banapples het volgende:
GATVERDAMME WAT EEN GOOR WIJF. IK ZOU MIJN HONT ER NOG VANAF TRAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vrouwen die denken het te snappenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef linpunt het volgende:
Jij bent wel Doutzen Kroes?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef linpunt het volgende:
Ranzig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:52 schreef Phantomesse het volgende:
Middelste heeft echt de ranzigste tanden ever.
Ik ga liever naakt Fok!ken dan hier overheen gaan!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef rubje het volgende:
[..]
Ranzig?Je mocht willen dat ze in je bed lag.
![]()
[ afbeelding ]
moet jij weten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen die denken het te snappen![]()
Ik zou dr keihard doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze niet zoveel plamuur op had
Zij is echt zo 'nice' hequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef rubje het volgende:
[..]
Ranzig?Je mocht willen dat ze in je bed lag.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
moet jij weten.
Doutzen![]()
![]()
Doutzen in de zeilkoffie-reclame![]()
Doutzen in Victoria Secret's![]()
en anderswat is dat nou weer voor grafzerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze niet zoveel plamuur op had
whut? Platte tieten?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is echt zo 'nice' hezelf benoemde heks nie?
En Doutzen, hoe mooi ook... zeer overrated en platte tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boobs.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
whut? Platte tieten?!Hihi tietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boobs..
[..]
whut? Platte tieten?!cup a, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boobs.![]()
[..]
whut? Platte tieten?!Sorry hoor, maar dat zijn echt super onaantrekkelijke borsten. Cup C/D moet je toch wel hebben wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boobs.
Mensen die zichzelf beperken tot Renate Verbaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef Glennznl het volgende:
Mensen (op Fok!) die denken dat ze beter kunnen krijgen.![]()
Ik zou haar na het neuken vragen om met me te trouwen, weer een zorg minder.
Mensen die niet kunnen lezen en hun eigen draai aan een tekst geven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf beperken tot Renate Verbaan
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |