SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Tof Sunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de heenweg naar Wales gaan we logeren bij een vriend van ons die ongeveer halverwege woont
relaxte heenweg en een keer niet dood moe de tent op hoeven zetten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
We waren vanmiddag even bij een kringloopwinkel en daar hebben we een hobbelpaard gekocht voor onze kleinkinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 17-05-2011 15:26:53 (Foutje. Ik verwarde Bloes met iemand anders :X) ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wat leuk!quote:
Jah! Hoop niet dat hij spijt heeft dat hij riep dat we moesten komen logeren toen op Vivariumquote:
We waren vanmiddag even bij een kringloopwinkel en daar hebben we een hobbelpaard gekocht voor onze kleinkinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je echt een ouderwetse en met echte leren zadel en riemen en echt houten hobbelgedeelte.quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je echt een ouderwetse en met echte leren zadel en riemen en echt houten hobbelgedeelte.
Rib uit het lijf, dat wel. 12 hele euro's.
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze komen met mijn verjaardag en we hebben voor deze leeftijd niet zoveel speelgoedjes, dus ik wilde even iets met blokken of iets waar je wat in kan doen/uit kan halen (zijn passie op dit moment) kopen bij de kringloop, zien we ineens dit paard
(en nog bij de action een leuk plastic groot huis waarvan het dak open kan en met gaten/vormen is)
Xena is doodsbang voor het paarddus hij staat in de logeerkamer voorlopig
Ik deed de knijpers altijd in de gieterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.
Tja, dat zorgzame he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik neem toch aan dat de ouders zelf ook wat mee nemen? Althans, dat zou ik wel doen als ouder als ik uit logeren zou gaan
Ja, er wordt altijd nog meer dan voldoende aan speelgoed meegesleept en wij hebben zelf ook nog wel intussen het een-en-ander opgebouwd aan spulletjes voor de kleintjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik neem toch aan dat de ouders zelf ook wat mee nemen? Althans, dat zou ik wel doen als ouder als ik uit logeren zou gaan
Ja natuurlijk, maar daar gaat het mij niet omquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar daar gaat het mij niet om
En ook deze gedachte deel ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
Tja, dat zorgzame he.iedereen moet het leuk hebben en wat als ze zich toch vervelen.....
leuk toch? Spontaan en ze waarderen het echt welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ook deze gedachte deel ik niet
Vind het gewoon leuk om iets te kopen voor hem
Jup daarbij nog een kersteditie 13x pj dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz, komt de delicious iedere maand? Italiaans is idd altijd goed![]()
Ik zou dat vreselijk vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:06 schreef freecell het volgende:
Cool hobbelpaard
Mijn schoonouders slepen groot speelgoed altijd mee naar ons, dat is wel beroerd, haha
waar heb je die aanbieding vandaan? Ik wil ook wel, lijkt me leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup daarbij nog een kersteditie 13x pj dus
Heb jij al een hobbelpaard staan in je nieuwe appartement?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken nog n leuk apres ski liedje over een hobbelpaard. Zal ik jullie maar besparen
tot voor mn vakantie niks gedaan, ben ook afhankelijk van wanneer mn ouders willen/kunnen helpen. Geeft niet, heb geen haast. Maar plafonden zijn geverfd, ben kleurtjes aan t uitzoeken voor de rest. Als het geverfd/behangen is gaat t waarschijnlijk hard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij al een hobbelpaard staan in je nieuwe appartement?
Hoe ver ben je daar eigenlijk mee? Is het al een beetje bewoonbaar aan het worden?
Hij blijft mooi hier dat paardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou dat vreselijk vindenJe huis vol grote dingen...
Zo was ik ook ooit bij een vriendin die echt boos werd dat haar moeder continue kleertjes kocht omdat het totaaaaal hun smaak niet was en ze het echt oprecht stomme kleertjes vond
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Vind het gewoon leuk om iets te kopen voor hem
Als hij weer niet werkt, ruil je hem gewoon voor een hobbelpaard. Doet het altijd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HerkenbaarJammer alleen dat dan zo'n RC wagen weer niet werkt
Nou ja, er ligt een ander in de achterbak nu
Eerst maar eens proberen voor ik hem uitlever aan neefje
Denk niet dat dat gaat werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als hij weer niet werkt, ruil je hem gewoon voor een hobbelpaard. Doet het altijd!
Klinkt lekker, voor mij is het nog een verrassing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap er weinig van, maar het klinkt niet handig Pee![]()
Hmmm heb nu al trek in het avondeten: kabeljauwhaasjes in een pakketje met gember, lenteui, chillivlokken, kikomansaus en dan roergebakken paksoi er bij
Brr, ik ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr ik heb het koud! Het is hier 19 graden, dus valt eigenlijk wel mee, maar zit te rillen..
Ik kom bij jou etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm heb nu al trek in het avondeten: kabeljauwhaasjes in een pakketje met gember, lenteui, chillivlokken, kikomansaus en dan roergebakken paksoi er bij
Ik moet ook echt wat gaan maken met koriander en salie, die zijn echt enorm groot aan het wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker heIk duik ook regelmatig de tuin in met mijn schaar tijdens het koken
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
Volgens de HA is veel brandnetelthee drinken ook doed voor mijn vochtafdrijving en tegen de jicht, dus dat spulletje gekocht.
Voel me nu helemaal een rechtsdraaiende gepunnikte geitenwollensokken-type.
Nope.. geen gelegenheid voor bedacht nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:48 schreef LieLie het volgende:
Heb jij trouwens de lemonsquares al eens gemaakt Sun?
Kwam net de oats tegen in de kast en moest er aan denken
Volgens de HA is veel brandnetelthee drinken ook doed voor mijn vochtafdrijving en tegen de jicht, dus dat spulletje gekocht.
ben onderweg, moet nog een keer naar Ikea en Media Marktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef golfer het volgende:
Je hebt intussen wel de meeste spulletjes al bij elkaar gevonden?
Ik zeg, jullie regelen de bbq, ik het toetjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope.. geen gelegenheid voor bedacht nog
ja maar dan heb ik ze nog steeds niet gemaakt hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zeg, jullie regelen de bbq, ik het toetje
Nee, maar het is toch niet ingewikkeld, dus daar gaat het sowieso niet omquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik ze nog steeds niet gemaakt he![]()
oh.. nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet ingewikkeld, dus daar gaat het sowieso niet om
We hebben er inderdaad een aantal achter in de tuin staan. Maar deze thee toch maar kant-en-klaar in zakjes gekocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Hup, de natuur in! Je kunt de jonge scheuten eten als spinazie. Daar ligt een mooie culinaire uitdaging.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben er inderdaad een aantal achter in de tuin staan. Maar deze thee toch maar kant-en-klaar in zakjes gekocht.
Valt mij eigenlijk best mee. Met een beetjes suiker is het goed te drinken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
lijkt mij niks, zeker als het veel naar groene thee smaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben er inderdaad een aantal achter in de tuin staan. Maar deze thee toch maar kant-en-klaar in zakjes gekocht.
Valt mij eigenlijk best mee. Met een beetjes suiker is het goed te drinken.
http://www.iss-online.nl/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar heb je die aanbieding vandaan? Ik wil ook wel, lijkt me leuk
jaaa maar ik eet niks vnv. zit nog steeds vol van vanochtend en vanmiddag dus sla avondeten over.quote:
bizarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, aluminiumfolie blijkt niet tegen nootmuskaat en aardappelpuree te kunnen. Was op enkele plekken gewoon opgelost en op de puree gaat zitten. Die stukken maar weggeschraapt. Erg raar dit.
Ik probeerde net onze dans te doen, maar die zit er ook niet zo goed meer in na 2 weken niet dansenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
poeh... single ladies krijg ik er niet in een kwartier in
weet bepaalde stukjes. ga dat later maar eens uitgebreid bekijken en nadoen tot ik em tot in detail ken.
altijd blijven herhalen he.. zeker een nieuwe dans. en eenmaal een paar shows ermee gedaan gaat ie automatisch. ik vind single ladies wel een supertof en heel ander dansje maar de beelden verdraaien soms zodat ik goed moet kijken of hun heup nou naar rechts of naar links gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik probeerde net onze dans te doen, maar die zit er ook niet zo goed meer in na 2 weken niet dansen
Succes ermee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef AnneX het volgende:
Bij moeders vandaag en zij dronk zelf een smoothie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]Daar doet zij al > vijf maanden over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klonk ook goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef golfer het volgende:
Surf and turf hier was ook geslaagd en lekker.
Klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
altijd blijven herhalen he.. zeker een nieuwe dans. en eenmaal een paar shows ermee gedaan gaat ie automatisch. ik vind single ladies wel een supertof en heel ander dansje maar de beelden verdraaien soms zodat ik goed moet kijken of hun heup nou naar rechts of naar links gaat
jij ook succes met je dans!
Mooi zo en verse bieslook kan ook prima hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
golfer, soep is goedgekeurd! Ik heb alleen verse bieslook ipv peterselie gebruikt.
Niet de thuisbezorgd app gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Avondeten op, maar niet geheel bevredigend
Die heb ik wel geinstalleerd staanquote:
Werk zequote:
O, nu ik dat lees denk ik er ineens aan dat sommige verpleeghuizen een duidelijk en onherroepelijk beleid hebben tégen euthanasie. Dus mocht je zelf zo'n einde ooit willen bij ondraaglijk en uitzichtloos lijden; zorg er dan in ieder geval voor dat je familie je nooit in zo'n verpleeghuis laat opnemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef golfer het volgende:
Kreeg toevallig van middag het blad Relevant van de NVVE toegestuurd.
Staat ook vol schrijnende verhalen over het langzaam laten doodgaan en het niet willen/mogen/kunnen versnellen door sommige instanties/artsen.
Wat erg dat je ook nog moet opletten of je op je oude dag je zelfbeschikkipngsrecht niet wordt afgenomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, nu ik dat lees denk ik er ineens aan dat sommige verpleeghuizen een duidelijk en onherroepelijk beleid hebben tégen euthanasie. Dus mocht je zelf zo'n einde ooit willen bij ondraaglijk en uitzichtloos lijden; zorg er dan in ieder geval voor dat je familie je nooit in zo'n verpleeghuis laat opnemen.
Ja, je moet daar dus ook nog opletten als je je laat wegstoppen in zo'n inrichting en van te voren aan de VP-arts en je eigen arts nadrukkelijk vragen hoe ze staan tegenover vrijwillige levensbeëindiging.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
O, nu ik dat lees denk ik er ineens aan dat sommige verpleeghuizen een duidelijk en onherroepelijk beleid hebben tégen euthanasie. Dus mocht je zelf zo'n einde ooit willen bij ondraaglijk en uitzichtloos lijden; zorg er dan in ieder geval voor dat je familie je nooit in zo'n verpleeghuis laat opnemen.
Ik vind het ongelooflijk eigenlijk, in deze moderne tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je moet daar dus ook nog opletten als je je laat wegstoppen in zo'n inrichting en van te voren aan de VP-arts en je eigen arts nadrukkelijk vragen hoe ze staan tegenover vrijwillige levensbeëindiging.
Ah dank voor de tip. Het lijkt vooralsnog goed te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef z80 het volgende:
@ Bluezz
splinters of restanten er van, werden bij ons thuis altijd voorzien van wat groenezeep en een pleister er over voor het slapen gaan.
de volgende dag kon je de splinter er dan zo af vegen of uithalen omdat deze omhoog gekomen was.
In het vp huis waar ik werkte werd in een paar weken na elkaar een echtpaar met alzheimer opgenomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
In een eitje zit nul suiker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
dansen was heerlijk en agent gaf me leuke complimentenhard gewerkt en met dat kwartiertje single ladies kijken kon ik toch een behoorlijk stuk voor doen
wel suiker nodig dus toch nog een risolle en gebakken eitje net gegeten
Nietus. In een paasei zit wel suiker.quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Gare avond, naar bed, morgen weer een kans
Laatste knieën overleefd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Gare avond, naar bed, morgen weer een kans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hobbelpaard! Wat tof
Ja, natuurlijk mogen jullie m Apollo noemen
Goh ik ben er helemaal stil van
![]()
Jup. Ik heb ook een keer al bladerend door een dossier een euth. verklaring gevonden. Er stond nadrukkelijk in dat die vrouw niet gereanimeerd wilde worden, absoluut géén antibiotica, sonde-voeding en vochtinfusen wilde, en niet naar het ziekenhuis wilde als er een heup gebroken was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Bluezz het volgende:
In het vp huis waar ik werkte werd in een paar weken na elkaar een echtpaar met alzheimer opgenomen.
Ze hadden een jaar of wat daarvoor in bijzijn van hun kinderen een euth. verklaring opgesteld getekend mét getuigen dus.
Ze hebben nog maanden in dat vp huis geleefd zonder dat er wat gebeurde tot ze overleden terwijl ze dit nooit zo gewild hebben.
Bij deze heet ie nu officieel zo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Een hobbelpaard! Wat tof
Ja, natuurlijk mogen jullie m Apollo noemen
Goh ik ben er helemaal stil van
Jeetje, maar zo'n contactpersoon kan toch op zijn haar kop gaan staan bij zo'n duidelijke wens?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Jup. Ik heb ook een keer al bladerend door een dossier een euth. verklaring gevonden. Er stond nadrukkelijk in dat die vrouw niet gereanimeerd wilde worden, absoluut géén antibiotica, sonde-voeding en vochtinfusen wilde, en niet naar het ziekenhuis wilde als er een heup gebroken was.
De eerste contactpersoon was het daar niet mee eens. Het arme mensje is in het ziekenhuis overleden, ze had een hartstilstand gehad, was hierop gereanimeerd. Na de reanimatie viel het op dat een van de benen korter was en naar buiten gedraaid. Gebroken heup, dus naar het ziekenhuis, paar dagen later geopereerd en een nieuwe heup erin. In het ziekenhuis kreeg ze een infectie, en dus antibiotica, en sondevoeding en een vochtinfuus. Gelukkig knapte ze er niet van op
Het was ook af en toe best een hobbelpaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
Bij deze heet ie nu officieel zo.
Jouw lieve paardje leeft voort bij onze kleinkinderen als hobbelpaardje.
Nee, dus. De artsen in het ziekenhuis leken wel Amerikaans ofzo, die bleven voor de volle 100% die vrouw in leven proberen te houden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, maar zo'n contactpersoon kan toch op zijn haar kop gaan staan bij zo'n duidelijke wens?
quote:En bij het vinden & kopen van het h.paard en het teruglopen naar de auto had g al meteen de associatie met Apollo en hadden we het over je dat we het gingen vragen![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Jup. Ik heb ook een keer al bladerend door een dossier een euth. verklaring gevonden. Er stond nadrukkelijk in dat die vrouw niet gereanimeerd wilde worden, absoluut géén antibiotica, sonde-voeding en vochtinfusen wilde, en niet naar het ziekenhuis wilde als er een heup gebroken was.
De eerste contactpersoon was het daar niet mee eens. Het arme mensje is in het ziekenhuis overleden, ze had een hartstilstand gehad, was hierop gereanimeerd. Na de reanimatie viel het op dat een van de benen korter was en naar buiten gedraaid. Gebroken heup, dus naar het ziekenhuis, paar dagen later geopereerd en een nieuwe heup erin. In het ziekenhuis kreeg ze een infectie, en dus antibiotica, en sondevoeding en een vochtinfuus. Gelukkig knapte ze er niet van op
Veel vphen doen absoluut niet aan euthanasie en dat heeft soms bijv een christelijke grondslag in het bestuurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
Ja, je moet daar dus ook nog opletten als je je laat wegstoppen in zo'n inrichting en van te voren aan de VP-arts en je eigen arts nadrukkelijk vragen hoe ze staan tegenover vrijwillige levensbeëindiging.
Dat wordt ook steeds benadrukt in dat (voor mij-) nieuwe blad van de NVVE.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Veel vphen doen absoluut niet aan euthanasie en dat heeft soms bijv een christelijke grondslag in het bestuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Dat wordt ook steeds benadrukt in dat (voor mij-) nieuwe blad van de NVVE.
En dat zagen we ook live bij mn moeder uiteindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:11 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb er echt last van. Vind het vreselijk hoe het gaat.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Dat laatste kan toch niet eens in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb er echt last van. Vind het vreselijk hoe het gaat.![]()
En heel triest ja. Ouch. Zout in open wonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
2 tegen 2, zal niet doorgaan lijkt me. En wat ze willen doen is niet aan hun, dat was aan je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb er echt last van. Vind het vreselijk hoe het gaat.
Ik heb geraid vanavondquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ging wel hoor. Stond aan het makkelijke kantje vandaag.
Het woord banaal is wel op zijn plaats ja, als er na het overlijden van iemand waar je van houdt zich zoiets ontwikkelt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Het programma Het Familiediner kan volgens mij geen uitbreng meer bieden en ik zie iets gebeuren waarvan ik dacht dat zoiets banaals alleen voor TV was geproduceerd.
Ben blij dat ik 'maar' aanhang ben en probeer mijn ergernissen zoveel mogelijk voor mij te houden en B. zoveel mogelijk te steunen in haar emoties.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geraid vanavondEn een bind on equip epic ter waarde van 35k gewonnen
(en toen aan Ross gegeven....)
quote:
Dank u.quote:
[..]
AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb er echt last van. Vind het vreselijk hoe het gaat.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Spannend!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
ochtend
straks het vonnis aanhoren van de schouder
amputatiequote:Op woensdag 18 mei 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
ochtend
straks het vonnis aanhoren van de schouder
Sporten is ook ongezondquote:
Waarom probeer je niet online aan te melden danquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
aanmelden bij energieleverancier is nog best moeilijk; telefoontje van 36 min
eerste keer, heb liever iemand aan de tel want nogal wat vragen. Maar tis gelukt, heb een spoedje gekregenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet online aan te melden dan
Ah jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eerste keer, heb liever iemand aan de tel want nogal wat vragen. Maar tis gelukt, heb een spoedje gekregen
In die periode en erna heb ik ook een fles (biologische geitenwollensokken) cranberry siroop gebruikt. En vergeet steeds nieuwe te halen.quote:
Toch wel rechtsdraaiend gepunnikt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
In die periode en erna heb ik een fles (biologische geitenwollensokken) cranberry siroop gebruikt.
Voor Bluezzen voor de siblings
Ja dat is echt goed spul en een goeie tip voor FC dat cranberrysiroop!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef AnneX het volgende:
In die periode en erna heb ik ook een fles (biologische geitenwollensokken) cranberry siroop gebruikt. En vergeet steeds nieuwe te halen.
Voor Bluezzen voor de siblings
Wij gaan eens bladeren in het theaterprogramma voor volgend seizoen.
Een keer per maand gaan is het streven.
Wat erg hé.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toch wel rechtsdraaiend gepunnikt?![]()
Ze zijn hier nu fijn aan het slijpen ergens, ik hoop niet dat dat de hele middag doorgaat.
Het is al een paar keer gebeurd, maar dan ging er een huurder weg. Nu woont hij er volgens mij nog. Nog 17 flats te gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat erg hé.
Mijn schoonouders van 90 + wonen zelfstandig in een flat met soortgenoten.
Is er een aanbod om de badkamers te upgraden.
Zijn ze bij de andere 25 buren de tegels aan het wegbeuken.
Zelfs geen telefoongesprek mogelijk met de woningbouwver. om te zeggen dat dit niet leefbaar is.
Mn. X moest er wel even langs fietsen. Toen zijn ze verder gegaan met de hand hakken en breken.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind theater een goede zaak, maar een woningbouw vereniging die dat sponsort?
Hihi, nee, in mijn dorp sponsort de woningbouw het theater. Ik was dus niet duidelijk!quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:26 schreef krakkemieke het volgende:
Het is al een paar keer gebeurd, maar dan ging er een huurder weg. Nu woont hij er volgens mij nog. Nog 17 flats te gaan.Gelukkig wel met tussenpozen dus.
Ach, vorig jaar werd de tuin opgeknapt, die herrie duurde maar 3 dagen. Het was dus weleens tijd.quote:
Sterkte AnneX!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:33 schreef AnneX het volgende:
oh ja, vanmiddag naar de ha. voor allerlei lab.uitslagen.
Er hangt een nefroloog boven mijn hoofd.
Eens kijken of ik het droog houd = niet té emo word.
Nóg een nierpt in de sc, niet doen hoor Annequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:33 schreef AnneX het volgende:
Sterkte Annequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:33 schreef AnneX het volgende:
Ik zie het probleem er niet van? Die woningbouw is ook gewoon een commerciele partij. Als zij zoiets willen sponsoren dan is dat prima.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hihi, nee, in mijn dorp sponsort de woningbouw het theater. Ik was dus niet duidelijk!
Auw. En je kunt wel werken? Of moet je thuis gaan zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
Een scheur in het labrum. Zal geopereerd moeten worden, tevens moet een pees opnieuw vastgemaakt worden. 9 maanden revalidatie, eerste 2 a 3 weken met mitella om.
En dat ga je doen ? net de nieuwe baan int vooruitzicht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
Een scheur in het labrum. Zal geopereerd moeten worden, tevens moet een pees opnieuw vastgemaakt worden. 9 maanden revalidatie, eerste 2 a 3 weken met mitella om.
Wat vervelend!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
Sjeesusquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
Auwquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
Je zei toch dat je nooit iets wonquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Selexyzbon gewonnnetwv 25 euro via de uni omdat ik vakevaluatie had ingevuld
t lot is ineens omgeslagen ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zei toch dat je nooit iets won![]()
nu gewoon een loterijticket kopen, wie weet wordt het een trio-win!
Bluezz, was je ook een stukje gaan rijden?
Owwww, wat knullig schattigquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
Feli Memo. Bij ons kan je niks winnen met de vakevaluaties
![]()
Hilarisch om oude TV te zienDit zou tegenwoordig niet zo gemaakt kunnen worden
We gaan nu een stukje rijden en Borisztown even onveilig maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
ja echt geweldig, als je in Maastricht bent moet je er zeker eens gaan kijken ook al; is het alleen maar voor het pand zelfquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Owwww, wat knullig schattigEen tempo van niks en alles zelfgemaakt van hout ed
Mooie boekhandel, Meem
Hee, mijn buurboekhandel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga m meteen ff ophalen, op loopafstand en de selexyz (supermooi) [ afbeelding ]
zit tegenover de ah waar ik toch nog naartoe moest
Een duik gemaakt waarbij ik waarschijnlijk op een gestrekte arm ben geland. Hierdoor is de volledige impact op dit stukje kraakbeen gekomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef freecell het volgende:
Wow DH
Wat had je er eigenlijk mee gedaan?
Balen zeg!
Ai. Echt balen manquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een duik gemaakt waarbij ik waarschijnlijk op een gestrekte arm ben geland. Hierdoor is de volledige impact op dit stukje kraakbeen gekomen.
Moet even goed nadenken wat ik doe. Deze pijn is ook niks maar 9 maanden revalidatie
Ik ben je kwijt hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Oh buuuuh.. dat is echt irritantquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben grieperig maar niet ziekRillerig, spierpijnerig, blehgevoelerig en moeierig
Maar niet echt ziek
Ik zou voor de meest afdoende maatregel kiezen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
Een duik gemaakt waarbij ik waarschijnlijk op een gestrekte arm ben geland. Hierdoor is de volledige impact op dit stukje kraakbeen gekomen.
Moet even goed nadenken wat ik doe. Deze pijn is ook niks maar 9 maanden revalidatie
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou voor de meest afdoende maatregel kiezen?
Investeren in herstel dus
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Steerke hoe gaat het? Raar idee dat je er klaar mee bent?
Kun jij geen leuke schouder regelen voor me?quote:
Moet alleen even goed plannen wanneerquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou voor de meest afdoende maatregel kiezen?
Investeren in herstel dus
Zeg....dat lijkt wel een paddenstoelquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
* freecell zingt
Omgekeerde paddenstoel, wit met rode stippen....
En je kan het niet zien op de foto, maar het zijn dus geen stipjes, het zijn allemaal vochtblaren
En onder zijn luier is het nog veel erger. Even geteld, 12 op zijn balzakje
Leuk Pee!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooo...net afspraken gemaakt voor een blind-dudok-en-hema-appeltaarten-vergelijkings-testNu nog wat leuke dames collega's uitnodigen
Hipheidquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooo...net afspraken gemaakt voor een blind-dudok-en-hema-appeltaarten-vergelijkings-testNu nog wat leuke dames collega's uitnodigen
Hmmmm....da's niet tofquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben grieperig maar niet ziekRillerig, spierpijnerig, blehgevoelerig en moeierig
Maar niet echt ziek
Ja johquote:
Gebruiken ze tegenwoordig nog mentholpoeder of mag dat niet meer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef freecell het volgende:
Ja, en ik krijg het echt lang niet zo heftig op de foto als het is
Mag niet onder de 2...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gebruiken ze tegenwoordig nog mentholpoeder of mag dat niet meer?
Dan was ik ouder.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag niet onder de 2...
Maar calendula-emulsie helpt wel en havermoutbadjes ook
Je post zelf een linkje van een auto die van de weg af is geraced in Bloemendaal en dan ben je me kwijtquote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef golfer het volgende:
Wat een apart soort volk loopt er toch in IJmuiden rond,
Heb net 2 uur liggen slapen. Floep zomaarquote:
Bluezzie rijdt toch in een ander autootje...quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je post zelf een linkje van een auto die van de weg af is geraced in Bloemendaal en dan ben je me kwijt
NOu dat is nogal wat. Wil je dat wel zo'n psych? Misschien wel lekker om tegen een hulpverlener aan te janken, alles eruitgooien en er dan verder mee kunnen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef AnneX het volgende:
Dus gaat ze naar de nefroloog als secundaire preventie.
De lab-uitslagen bevinden nl. zich in een donkergrijs gebied. Zie stroomschema.![]()
Stress heeft ongetwijfeld een negatieve invloed.![]()
Voor welbevinden wordt de psych. aangeraden (want tuurlijk werd er gesnikt) .
Even landen...en dan naar Amersfoort voor een avond beroepsdeformatie.
Ocherm.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef AnneX het volgende:
FC : ik heb geleerd onlangs dat eventueel mentholpoeder na 30 min. juist de jeuk verergert.
Inderdaad calendulan om te kalmeren en/of prrrikweg - eigl. antimugjeuk - tegen de jeuk.
Dus gaat ze naar de nefroloog als secundaire preventie.
De lab-uitslagen bevinden nl. zich in een donkergrijs gebied. Zie stroomschema.![]()
Stress heeft ongetwijfeld een negatieve invloed.![]()
Voor welbevinden wordt de psych. aangeraden (want tuurlijk werd er gesnikt) .
Even landen...en dan naar Amersfoort voor een avond beroepsdeformatie.
Ja graag. Mijn hoofd zit al dagen te vol.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen sterkte die het nodig heeft; kind van FC, Bluezz griepje
, AnneX verdriet
, DH's schouder
, Steer's OK afscheid
nog iemand een?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja graag. Mijn hoofd zit al dagen te vol.
nog meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
, AnneX verdriet
, DH's schouder
, Steer's OK afscheid
nog iemand een?
quote:
Ik kreeg als puber een eetlepel van dat soort wijn omdat ik geen eetlust had. En soort aperitief. Dat hielp echt, tegen de stress.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef AnneX het volgende:
FFT : pleegzuster Bloedwijn.![]()
overigens de psychologische luister- en klaagmuur lijkt mij ok.
Kwam zelf met het idee.
Jippie : voor hetzelfde geld wél 5 avondjes theater gepland ipv één avondje NSJF.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef AnneX het volgende:
FFT : pleegzuster Bloedwijn.![]()
overigens de psychologische luister- en klaagmuur lijkt mij ok.
Kwam zelf met het idee.
Jippie : voor hetzelfde geld wél 5 avondjes theater gepland ipv één avondje NSJF.
Ja, van jou altijd wel. Een lekkere dikke vette tongzoen, oké?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
, AnneX verdriet
, DH's schouder
, Steer's OK afscheid
nog iemand een?
quote:
wies dat?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van jou altijd wel. Een lekkere dikke vette tongzoen, oké?
oh ik dacht iets van het nederlands songfestival ofzoquote:
Pleegzuster bloedwijn is een wijn met kruiden. Tegen van alles, net als dequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt het al een beetje?
ik heb vandaag spierpijn in benen (gisteren erg hard getraind en aantal keer mn benen omhoog gegooid (ja tijdens de training)) en nek.
aan mezelf
[..]
wies dat?
quote:
Ja daar paradeert Max wel op afquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
Ohja Maxima was vandaag in de bieb hier.
Er is een tentoonstelling 'Wijzer in Geldzaken Parade'.
ooh zo! nou ik kan maar beter geen verzorger worden, dan hebben mensen nog liever een tekort aan personeelquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pleegzuster bloedwijn is een wijn met kruiden. Tegen van alles, net als de![]()
Voor je spieren.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh zo! nou ik kan maar beter geen verzorger worden, dan hebben mensen nog liever een tekort aan personeel
Volgens mij ben je heel goed in verzorgen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh zo! nou ik kan maar beter geen verzorger worden, dan hebben mensen nog liever een tekort aan personeel
dankjewel!
heb het weleens voor de grap geroepen hier in huis. gevolg; compleet gebulder, in koor.. nou dan weet ik het al hoorquote:
Billen wassen kan heel therapeutisch zijn hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel!
Wat? Omdat anderen het zeggen? Wat denk je dat stewardess inhoudt? Dan moet je ook zorgen hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb het weleens voor de grap geroepen hier in huis. gevolg; compleet gebulder, in koor.. nou dan weet ik het al hoor
Billen wassen is maar 0.004% van je werk als verzorgendequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef golfer het volgende:
Billen wassen kan heel therapeutisch zijn hoor.
ja op een andere manier, geen verpleging. ik neem ook uit zelfbescherming geen plant in huis want die vergeet ik geheid water te geven. dan kan ik maar beter niet zoiets doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat? Omdat anderen het zeggen? Wat denk je dat stewardess inhoudt? Dan moet je ook zorgen hoor!
Golfer denkt aan andere dingen wassen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Billen wassen is maar 0.004% van je werk als verzorgende
Dat klopt, er zijn heel veel vormen van zorg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja op een andere manier, geen verpleging. ik neem ook uit zelfbescherming geen plant in huis want die vergeet ik geheid water te geven. dan kan ik maar beter niet zoiets doen.
daarbij denk ik niet dat ik het naar mn zin zal hebben dus laat maarzou wel later buddy willen worden; zo een keer per week een middagje doorbrengen met een oudere/zwakkere/gehandicapte
een aardige niet arrogante jongen die gezellig meedoet, goed met het publiek speelt en leuk draait.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
Je zei dat het een leuke DJ was. Wat is voor jou een leuke DJ?
Een teamplayer dus. Maar als een dj daar geen oog voor heeft, wordt hij dan toch geboekt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een aardige niet arrogante jongen die gezellig meedoet, goed met het publiek speelt en leuk draait.
ja tuurlijk. arrogante dj's worden net zo vaak geboekt jammergenoeg, zeker als ze bekend zijn. het gaat de organisatie om omzet, niet of ze diegene mogen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een teamplayer dus. Maar als een dj daar geen oog voor heeft, wordt hij dan toch geboekt?
Ook niet hoe ze het publiek bespelen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja tuurlijk. arrogante dj's worden net zo vaak geboekt jammergenoeg, zeker als ze bekend zijn. het gaat de organisatie om omzet, niet of ze diegene mogen.
ken je G-Spott? een arrogante kutdj ten top, kijkt niet naar publiek. ook al staan ze allemaal stil, hij draait zn eigen set omdat hij dat vet vind. een slechte dj dus maar ja, hits gehad dus poehoe...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook niet hoe ze het publiek bespelen?
Ik heb er geen verstand van he.
Nee, ik ken weinig dj's, Armin ken ik van naam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken je G-Spott? een arrogante kutdj ten top, kijkt niet naar publiek. ook al staan ze allemaal stil, hij draait zn eigen set omdat hij dat vet vind. een slechte dj dus maar ja, hits gehad dus poehoe...
zelfde geldt voor danseressen overigens hoor
NRGquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ken je G-Spott? een arrogante kutdj ten top, kijkt niet naar publiek. ook al staan ze allemaal stil, hij draait zn eigen set omdat hij dat vet vind. een slechte dj dus maar ja, hits gehad dus poehoe...
zelfde geldt voor danseressen overigens hoor
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik ken weinig dj's, Armin ken ik van naam.
Alleen de naam al zeg!![]()
Dus je wordt geboekt om een hit. Ach ja, zo gaat dat.
NRG = idd sentiment.. nog steeds heerlijk!quote:
die vind ik zelf ook niet zo heel leuk. maar de dance in de jaren '90 was echt zoo leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik luister nu House of justice en het is niet mijn muziek.
Dancemuziek van begin deze eeuwquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik luister nu House of justice en het is niet mijn muziek.
Ik ben ooit ergens geweest, DJ gevraagd wat voor muziek het was... Trance, dat vond ik leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die vind ik zelf ook niet zo heel leuk. maar de dance in de jaren '90 was echt zoo leuk
Jan Wayne - Because The Night
Starsplash - Free
2 Brothers On The 4th Floor - alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |