SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Tof Sunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de heenweg naar Wales gaan we logeren bij een vriend van ons die ongeveer halverwege woont
relaxte heenweg en een keer niet dood moe de tent op hoeven zetten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
We waren vanmiddag even bij een kringloopwinkel en daar hebben we een hobbelpaard gekocht voor onze kleinkinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 17-05-2011 15:26:53 (Foutje. Ik verwarde Bloes met iemand anders :X) ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wat leuk!quote:
Jah! Hoop niet dat hij spijt heeft dat hij riep dat we moesten komen logeren toen op Vivariumquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
We waren vanmiddag even bij een kringloopwinkel en daar hebben we een hobbelpaard gekocht voor onze kleinkinderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je echt een ouderwetse en met echte leren zadel en riemen en echt houten hobbelgedeelte.quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je echt een ouderwetse en met echte leren zadel en riemen en echt houten hobbelgedeelte.
Rib uit het lijf, dat wel. 12 hele euro's.
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Ze komen met mijn verjaardag en we hebben voor deze leeftijd niet zoveel speelgoedjes, dus ik wilde even iets met blokken of iets waar je wat in kan doen/uit kan halen (zijn passie op dit moment) kopen bij de kringloop, zien we ineens dit paard
(en nog bij de action een leuk plastic groot huis waarvan het dak open kan en met gaten/vormen is)
Xena is doodsbang voor het paarddus hij staat in de logeerkamer voorlopig
Ik deed de knijpers altijd in de gieterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.
Weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
Knijpers en knopen enzo zijn ook leuk. Eindeloos in en uit het emmertje/doosje.
Tja, dat zorgzame he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik neem toch aan dat de ouders zelf ook wat mee nemen? Althans, dat zou ik wel doen als ouder als ik uit logeren zou gaan
Ja, er wordt altijd nog meer dan voldoende aan speelgoed meegesleept en wij hebben zelf ook nog wel intussen het een-en-ander opgebouwd aan spulletjes voor de kleintjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik neem toch aan dat de ouders zelf ook wat mee nemen? Althans, dat zou ik wel doen als ouder als ik uit logeren zou gaan
Ja natuurlijk, maar daar gaat het mij niet omquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar daar gaat het mij niet om
En ook deze gedachte deel ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef krakkemieke het volgende:
Tja, dat zorgzame he.iedereen moet het leuk hebben en wat als ze zich toch vervelen.....
leuk toch? Spontaan en ze waarderen het echt welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ook deze gedachte deel ik niet
Vind het gewoon leuk om iets te kopen voor hem
Jup daarbij nog een kersteditie 13x pj dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz, komt de delicious iedere maand? Italiaans is idd altijd goed![]()
Ik zou dat vreselijk vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:06 schreef freecell het volgende:
Cool hobbelpaard
Mijn schoonouders slepen groot speelgoed altijd mee naar ons, dat is wel beroerd, haha
waar heb je die aanbieding vandaan? Ik wil ook wel, lijkt me leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup daarbij nog een kersteditie 13x pj dus
Heb jij al een hobbelpaard staan in je nieuwe appartement?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken nog n leuk apres ski liedje over een hobbelpaard. Zal ik jullie maar besparen
tot voor mn vakantie niks gedaan, ben ook afhankelijk van wanneer mn ouders willen/kunnen helpen. Geeft niet, heb geen haast. Maar plafonden zijn geverfd, ben kleurtjes aan t uitzoeken voor de rest. Als het geverfd/behangen is gaat t waarschijnlijk hard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij al een hobbelpaard staan in je nieuwe appartement?
Hoe ver ben je daar eigenlijk mee? Is het al een beetje bewoonbaar aan het worden?
Hij blijft mooi hier dat paardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou dat vreselijk vindenJe huis vol grote dingen...
Zo was ik ook ooit bij een vriendin die echt boos werd dat haar moeder continue kleertjes kocht omdat het totaaaaal hun smaak niet was en ze het echt oprecht stomme kleertjes vond
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Vind het gewoon leuk om iets te kopen voor hem
Als hij weer niet werkt, ruil je hem gewoon voor een hobbelpaard. Doet het altijd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HerkenbaarJammer alleen dat dan zo'n RC wagen weer niet werkt
Nou ja, er ligt een ander in de achterbak nu
Eerst maar eens proberen voor ik hem uitlever aan neefje
Denk niet dat dat gaat werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als hij weer niet werkt, ruil je hem gewoon voor een hobbelpaard. Doet het altijd!
Klinkt lekker, voor mij is het nog een verrassing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap er weinig van, maar het klinkt niet handig Pee![]()
Hmmm heb nu al trek in het avondeten: kabeljauwhaasjes in een pakketje met gember, lenteui, chillivlokken, kikomansaus en dan roergebakken paksoi er bij
Brr, ik ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr ik heb het koud! Het is hier 19 graden, dus valt eigenlijk wel mee, maar zit te rillen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |