Zo weinig vakken? Kan dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:49 schreef HSG het volgende:
Alles behalve Nederlands, Duits, Engels, Wiskunde, Economie en Geschiedenis.
Mavo, vermoedelijk. Voor Mavo moest je 6 vakken kiezen en optioneel een 7e.quote:
Jup, ik zat in de klas die als laatst de MAVO deed. We moesten 6 vakken kiezen voor de eindexamen. Daarna bestond de MAVO niet meer ivm het VMBO.quote:
Kozen veel leerlingen in jouw klas voor een zevende vak? Dat is wel zo handig wanneer je naar het HAVO wil.quote:Jup, ik zat in de klas die als laatst de MAVO deed. We moesten 6 vakken kiezen voor de eindexamen.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:55 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Mavo, vermoedelijk. Voor Mavo moest je 6 vakken kiezen en optioneel een 7e.
Hehe, ik had hetzelfde maar dan had ik IB (Int. Baccalaureate Engels) en M&O. Uiteindelijk M&O laten vallen omdat ik die docent niet uit kon staan. Die gast was echt fucking creepy hoe dat hij sommige klasgenoten aankeek, kende alle opgaven uit z'n hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik was het laatste jaar oude tweede fase, dus wij hadden nog niet een 'verplichte' vreemde taal in de 5e en 6e (op 't vwo). Je moest alleen uitkomen met uren.
Ik had als pakket E&M met M&O en Duits2, en aan het eind van de 5e heb ik Duits laten vallen. Die was 360 uur en ik had er 180 teveel, en omdat ik al 180/360 uur had gevolgd, kwam ik dus precies uit op 0 uren. Fucking chill want ik haatte Duits.
Waarom heb jij ipv natuurkunde aardrijkskunde gekozen? Kun je bijna niks meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Pakket:
NL
Eng
Biologie
Scheikunde
Geschiedenis
Aardrijkskunde
Economie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |