abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106199041
Ze betalen iig wel snel uit.
pi_107473839
Zijn er ook nog andere aanbieders van binaire opties?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_107482463
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:10 schreef Burnie88 het volgende:
Zijn er ook nog andere aanbieders van binaire opties?
Als het je puur om het winnen of verliezen gaat dan moet je in de hoek van spreadbetting zoeken. Het gebruik van het woord opties is misleidend in dit geval omdat de ''opties'' geen intrinsieke waarde hebben.
One man's trash, another man's treasure.
  vrijdag 12 april 2013 @ 01:24:18 #54
400105 schiedammer77
alles komt goed
pi_125183200
Ik kwam deze post tegen omdat ik in google aan het zoeken was naar binaire opties handelen.
En ook al is dit een oude post, wilde ik er toch op reageren.
Zelf beleg ik al een aantal jaar en kwam zo doende ook met deze optie handel in aanraking. Het is waar dat er een zeker gok gehalte aanzit, maar kennis helpt je hier toch echt om daadwerkelijk winst te maken. Door financieel nieuws door te nemen voordat je begint heb je al snel een goede indicatie over wat de koers van bijvoorbeeld een bepaald aandeel gaat doen. De handel is online, je hoeft niets te downloaden en ik vind het een leuke manier om te leren hoe te handelen op de financieele markten. Waarom het mij voornamelijk interesseerde was dat het hier om zeer korte beleggingen gaat, al vanaf 60 seconden. Dus er zit wat meer spanning bij, een goede afwisseling dus.

Om op Optieclub terug te komen, de reden waarom ik hier reageerde, moet ik zeggen dat het een vrij beperkt platform is. Wel goed dat het nederlands is, maar aangezien iedereen wel engels kent raad ik toch aan om voor een meer gerenomeerde broker te kiezen. Je hebt een hoop hoop websites die de verschillende brokers beschrijven en die je vind door naar binaire opties of naar broker reviews te zoeken. Ik zelf vind binaryclass.nl wel goed, omdat daar reviews, nieuws en verschillende updates worden aangeboden en de site je aardig op weg helpt wanneer je als beginner aan de slag gaat. Maar er zijn veel meer van dat soort sites, en waar je dan op moet letten zijn de brokers die daar worden beschreven. Over het algemeen kan je er van uit gaan dat degene die je overal tegenkomt ook vaak de beste zijn. Ik begrijp de sceptische mensen wel waarvan ik de reacties hier heb gelezen, maar het is toch echt meer dan een ordinair gokspel (wat trouwens op zijn tijd ook wel leuk is :) )
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:37:00 #55
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_125233985
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:11 schreef loesje1972 het volgende:
Hey Schiedammer,

Ik speel al een tijdje op deze sites, echter heb ik juist slechte ervaringen met de buitenlandse brokers... Heb bij twee sites zelfs niet uitbetaald gekregen.
Ik speel nu alleen nog maar op http://www.optie24.nl, zij betalen 85% uit als je voor een uur gaat... Ik ken maar weinig brokers in het buitenland die dit doen... Vindt het gewoon een fijn gevoel dat als ik bel er een echte nederlander me helpt en dat ze hun adres in Nederland hebben, ipv Cyprus ..

En dat het een soort gokken is begrijpen we allemaal. Hoewel is iedereen die belegt (ook al is dat voor lange periode), ook niet aan het gokken...? NIEMAND kan voorspellen wat een beurs doet, niet over 5 minuten maar ook niet over 5 jaar... dus blijft het toch een gok!

Heb je nog tips :-)

gr Loes
Spam :')___
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_125234077
Is dit een een-tweetje of wat :')
  woensdag 1 mei 2013 @ 10:51:43 #57
400105 schiedammer77
alles komt goed
pi_125935327
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Falco het volgende:

[..]

Spam :')___
Ik begrijp dat een nederlands handels platform op zich aantrekkelijk klinkt, maar ik kies persoonlijk toch liever voor een gerenomeerde broker waar duidelijk is dat mijn geld gegarandeerd word en waar ik genoeg informatie over kan vinden. Moet ook zeggen dat het er wel erg beperkt is, maar wie weet.
pi_132546955
Het is een eeuwige discussie m.b.t. brokers in binaire opties.
Ik heb er veel geprobeerd waaronder winoptions, option24, binaire-opties.eu en uiteindelijk kwam ik erachter dat ze allemaal op hetzelfde systeem aangesloten zijn. Het maakt dus geen ene #$%$# uit waar je je aanmeld. Deze organisatie heet Spotoption
NL brokers weet ik niet zeker of die ook via die organisatie werken aangezien ze veel minder markten aanbieden. Verder is dus alles gelijk.
Ik heb eigenlijk bij geen enkele broker winst gemaakt. Blijft gewoon echt wel heel moeilijk om op zo'n korte termijn te handelen. Volgens mij is het gewoon net als sport betting, er zijn er een paar die het huis verslaan, de rest doneert gewoon netjes iedere maand zijn centen die kant op.
pi_132552293
Het is gewoon gokken met een negatieve verwachting, iets van 80% winst tegen 100% verlies. Het trekt vooral gokkers, mensen met weinig geld die snel hun paar euro´s willen verdubbelen.

Je kan beter gewoon op de gewone beurs kale puts of calls schrijven, dagopties of langere, heb je wel wat margin voor nodig, zo´n 2000-2500 per stuk, maar dat gaat wel meestal goed.
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:45:47 #60
417511 robertjohnen
zoomtrader ervaringen
pi_134016279
-spam-

[ Bericht 61% gewijzigd door µ op 07-12-2013 15:05:09 ]
http://www.zoomtraderervaringen.net
pi_134117573
En wie komt er twee en een half jaar later nog eens aankakken...?

quote:
di 10 dec 2013, 13:44 - door onze redactie
AFM slaat alarm over risicovolle binaire opties

AMSTERDAM - De toezichthouder AFM waarschuwt voor binaire opties als 'zeer risicovolle' producten, waarbij beleggers snel en gemakkelijk hun hele inleg verliezen. Ze hebben alles van kansspelen.

Met binaire opties is het ,,bijna onmogelijk om op lange termijn winst te maken'', stelt de AFM expliciet.

Binaire opties betalen een vast bedrag uit als je een goede voorspelling doet over een onderliggende waarde.

Alles kwijt
De onderliggende waarde is een index zoals de AEX, een aandeel of een wisselkoers. Komt de voorspelling niet uit, dan verliest de belegger de hele inleg.

Een voorspelling is bijvoorbeeld of de onderliggende waarde op een van tevoren afgesproken moment gestegen of gedaald is.

Willekeurig
Binaire opties zijn er met een looptijd vanaf minuten tot dagen, aldus AFM. De koersbewegingen omhoog of omlaag zijn dan vaak willekeurig. ,,Binaire opties hebben daarmee kenmerken van kansspelen'', stelt de toezichthouder.

bron
pi_134130430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef dvr het volgende:
En wie komt er twee en een half jaar later nog eens aankakken...?

[..]

En dan te bedenken dat zoiets op tafel licht, en iemand tijdens een vergadering zegt, misschien moeten we daar maar eens wat van maken?

Dan wat onderzoek en een dikke vette; "OH NOES". En dan toch nog maar even een artikel er uit drukken.

Ik vraag me serieus hoe ze bij de AFM te werk gaan.

1) Zelf onderzoek?
2) Of ze krijgen klachten..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 11 december 2013 @ 07:43:47 #63
78918 SeLang
Black swans matter
pi_134140280
Ja de AFM heeft wel meer steekjes laten vallen de afgelopen jaren...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_134182004
Ben wel eens bij de AFM geweest. Het is er erg rustig, typisch ambtenaren werksfeertje. Diverse personeelsleden gesproken die werken op de markten toezicht desk. Kleine club, en kreeg niet de indruk dat ze zich erg druk maken om de vele fraudegevallen op de beurs. Heeft ongetwijfeld ook te maken met een beperkt mandaat en een gebrek aan kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')