Ik kwam deze post tegen omdat ik in google aan het zoeken was naar binaire opties handelen.
En ook al is dit een oude post, wilde ik er toch op reageren.
Zelf beleg ik al een aantal jaar en kwam zo doende ook met deze optie handel in aanraking. Het is waar dat er een zeker gok gehalte aanzit, maar kennis helpt je hier toch echt om daadwerkelijk winst te maken. Door financieel nieuws door te nemen voordat je begint heb je al snel een goede indicatie over wat de koers van bijvoorbeeld een bepaald aandeel gaat doen. De handel is online, je hoeft niets te downloaden en ik vind het een leuke manier om te leren hoe te handelen op de financieele markten. Waarom het mij voornamelijk interesseerde was dat het hier om zeer korte beleggingen gaat, al vanaf 60 seconden. Dus er zit wat meer spanning bij, een goede afwisseling dus.
Om op Optieclub terug te komen, de reden waarom ik hier reageerde, moet ik zeggen dat het een vrij beperkt platform is. Wel goed dat het nederlands is, maar aangezien iedereen wel engels kent raad ik toch aan om voor een meer gerenomeerde broker te kiezen. Je hebt een hoop hoop websites die de verschillende brokers beschrijven en die je vind door naar binaire opties of naar broker reviews te zoeken. Ik zelf vind
binaryclass.nl wel goed, omdat daar reviews, nieuws en verschillende updates worden aangeboden en de site je aardig op weg helpt wanneer je als beginner aan de slag gaat. Maar er zijn veel meer van dat soort sites, en waar je dan op moet letten zijn de brokers die daar worden beschreven. Over het algemeen kan je er van uit gaan dat degene die je overal tegenkomt ook vaak de beste zijn. Ik begrijp de sceptische mensen wel waarvan ik de reacties hier heb gelezen, maar het is toch echt meer dan een ordinair gokspel (wat trouwens op zijn tijd ook wel leuk is

)