joa, daar zit de beat ook in jaquote:
nopequote:
Volgens mij had ik D-B. De eerste was in ieder geval die van de resultaten aan de hand van een voorbeeld, en de tweede was veronderstellingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nederlands ging gelukkig best goed, volgens mij.
Weten jullie je antwoord op vraag 1 en 2 nog? Begonnen jullie met D - B of met B - B ?
Ik had ook D - B, maar de meesten die ik sprak hadden B - B. Iemand had zelfs C - C.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij had ik D-B. De eerste was in ieder geval die van de resultaten aan de hand van een voorbeeld, en de tweede was veronderstelling
Ik weet niet meer welke letter wat wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had ook D - B, maar de meesten die ik sprak hadden B - B. Iemand had zelfs C - C.
Ik weet ook niet meer waar ze voor stonden, heb ik alleen onthouden omdat het mijn initialen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke letter wat was
Mooi!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Trollface. het volgende:
Deze man is terug van scheikunde, en het ging goed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waar ze voor stonden, heb ik alleen onthouden omdat het mijn initialen zijn.
Absoluut. Ik wist dingen. Ik weet nooit dingen bij scheikunde. Meer bewijs dat mijn SE's godenmodus waren.quote:
Ik vond die van vorig jaar vrij makkelijk ten opzichte van dit jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Trollface. het volgende:
Voor diegene die het proefwerk van vorig jaar geoefend hebben: hoe staat dit jaar daartoe in verhouding?
Mooi, want die had een N-term van 1.8, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond die van vorig jaar vrij makkelijk ten opzichte van dit jaar.
Plemp het dan vooral maar neerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef 9611Niels het volgende:
Niet klikken als je nog moet leren (ik zou om 4 uur beginnen):
http://chrome.angrybirds.com/
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mooi, want die had een N-term van 1.8, toch?
1.9 voor scheikunde1, 1.6 voor scheikunde1,2.quote:
Jezus, wat hoog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
1.9 voor scheikunde1, 1.6 voor scheikunde1,2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |