niet doen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zal nu uitloggen om een ongeluk te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Snuf. het volgende:
Waarom in godsnaam krijg je dit plaatje als je LEREN in tiept bij googleMIJN OGEN. WAT DOE JE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes Ezel, je kan het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga nu ook offline. Veel succes iedereen!
Succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga nu ook offline. Veel succes iedereen!
Ik zou haar schenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Succes.
Oh en Snuf, lekker? Je ziet niks.
Epischquote:Vwo-examen ongeldig verklaard
Uitgegeven: 17 mei 2011 12:42
Laatst gewijzigd: 17 mei 2011 12:54
DEN HAAG - Op zeven middelbare scholen is het eindexamen tehatex voor vwo-leerlingen ongeldig verklaard. Dat laat een woordvoerster van het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) dinsdag weten.
© ANP
Het examen vwo bevatte de verkeerde bijlage, namelijk die van het examen havo tehatex (tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen).
Mogelijk moet het examen landelijk ongeldig worden verklaard.
Dus als je op babys googlet, ook?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op de meisjes die bovenaan staan bij Google afbeeldingen
Succes trollfeesjjj.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef Trollface. het volgende:
Dames, heren, ik ga vertrekken. Ik wens u allen veel geluk met uw examens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |