Kwartier van te voren. Maar ben d'r wel een halfuur van te voren. Chillen enzo jeweet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef -tape- het volgende:
Hoe laat moeten jullie aanwezig zijn? Bij ons zeiden ze eerst 20minuten van te voren, maar ben gister tot de conclusie gekomen dat het veel handiger is om gewoon 5 voor half daar te zijn. Ze beginnen toch pas met uitdelen om half 2
ik ga hardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten. Het is tijdje rijden om hierheen komen.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef leeell het volgende:
[..]
half uur van tevoren
waarom?
omdat blijkbaar iedereen dat doet
Jullie zitten waarschijnlijk op een normale middelbare schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Kwartier van te voren. Maar ben d'r wel een halfuur van te voren. Chillen enzo jeweet.
boks mattiequote:
prioriteitenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je dan op tijd bent voor je examen is andere een vraag.
quote:
quote:@LAKStweets Bij examen vwo TeHaTex is verkeerde bijlage toegevoegd door distributeur, zonder dit is examen niet te maken #examen
quote:
nu precies daarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:30 schreef Daev het volgende:
[..]
WITH DIPLO AND TIESTO WE ABOUT TO CREATE A FIASCO
kan je wel geheel in stylo naar schoolquote:
WAAR SNELquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
LAKStweets LAKS
Deel havo-examen uitgelekt: http://bit.ly/lJNa1d #examens
n3rd, mensen die daadwerkelijk naar hun examens gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef leeell het volgende:
MAAR MENSEN IK GA ERVANDOOR VREDE ZIJ MET U TOT OVER EEN 90 MINUT0N
25 Mei is Wiskunde A.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
LAKStweets LAKS
Deel havo-examen uitgelekt: http://bit.ly/lJNa1d #examens
HATERquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
n3rd, mensen die daadwerkelijk naar hun examens gaan
kotsen tijdens examensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:31 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom word ik ineens fucking misselijk
NIET NU
Ik klikte niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
Lol het schijnt dat dit de teksten zijn voor het Engels examen!!!
http://bit.ly/gHUp1n
Ik hoop van niet eigenlijkquote:
Ik kliktequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
ik klikte erop maar er gebeurde niks, ik zag wel dat het rebeccaroll wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
Die site is ook zo kut hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik klikte erop maar er gebeurde niks, ik zag wel dat het rebeccaroll was
Laks logicaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef Etsu het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe het kan dat er al meer dan 10 000+ klachten zijn voor NL, en de teller maar 9000 zegt ofz.
Ik ga ook leren, maar eerst broodje eten en rtlgemist kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:34 schreef Snuf. het volgende:
Kut ik moet echt gaan leren ik zit al heel de tijd op mijn kont.
IEMAND LEUKEN SAMENVATTING VOOR M&O?
Heb je het niet in je rekenmachine staan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Trollface. het volgende:
Heeft niemand een samenvatting voor scheikunde?
Scheikunde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Trollface. het volgende:
Heeft niemand een samenvatting voor scheikunde?
quote:Update: volgens de laatste berichten is het op veel scholen fout gegaan met de bijlage. Op bijna alle scholen is door de nieuwe distributeur van de examens in plaats van de bijlage voor het vwo een bijlage van het havo-examen bijgevoegd. Dit is een zeer vervelende situatie omdat hierdoor veel kandidaten het examen opnieuw zullen moeten maken.
Op sommige scholen zitten kandidaten echter nog in quarantaine, waardoor ze nog de mogelijkheid krijgen om het examen af te maken. Op deze scholen worden nu kopietjes gemaakt van de bijlagen.
Blijf gezellig hierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook leren, maar eerst broodje eten en rtlgemist kijken.
Ik heb wel samenvatting op papier.
Ik heb een Nspire, gelijkend aan een baas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef waj1 het volgende:
[..]
Heb je het niet in je rekenmachine staan?
Neeh, ik heb Nederlands al verneukt, dus ik moet een goed cijfer halen voor M&Oquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Blijf gezellig hier![]()
Hoe leren jullie M&O? Gewoon oefenen toch
Maar dan sluiten de vragen totaal niet aan op de tekst?quote:
Verneuktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neeh, ik heb Nederlands al verneukt, dus ik moet een goed cijfer halen voor M&O
tudungtsssquote:
Ik heb samengevat. Ook handig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook leren, maar eerst broodje eten en rtlgemist kijken.
Ik heb wel samenvatting op papier.
26quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
VerneuktHoeveel punten denk je te hebben dan?
oei, maar waarschijnlijk is normering wel 1.0 ofzoquote:
Kan je daar geen tekstbestandjes inzetten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb een Nspire, gelijkend aan een baas.
Lijkt me sterk, want CITO-mensen zijn naaiers.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
oei, maar waarschijnlijk is normering wel 1.0 ofzo
n3rd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef yosander het volgende:
Ik ga mij maar richting school begeven.
Succes iedereen!
6,1. Dus heb 4,9 nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En wat sta je dan voor SE?
Ik heb denk ik rond de 30
Succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef yosander het volgende:
Ik ga mij zo maar richting school begeven.
Succes iedereen!
Ik 6,5 dus 4,5 nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
6,1. Dus heb 4,9 nodig.En 26 punten = 4,9 zonder normering.
Dus denk wel dat ik gehaald heb uiteindelijk.
hjbquote:
quote:
www.havovwo.nl succesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik 6,5 dus 4,5 nodig.
Heb jij nog het linkje van het correctiemodel?
http://www.havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne11iant1.pdfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik 6,5 dus 4,5 nodig.
Heb jij nog het linkje van het correctiemodel?
Jawel, maar ik zoek programma's.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef waj1 het volgende:
[..]
Kan je daar geen tekstbestandjes inzetten?
[ afbeelding ]
ik 30 met streng tellen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
Effe tellen leert mij dat ik wel zo'n 31 punten moet hebben tenzij ik veel spelfouten maakte
Snuf.is heilig en maakt nooit fouten, dus ook geen spelfouten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef Snuf. het volgende:
Effe tellen leert mij dat ik wel zo'n 31 punten moet hebben tenzij ik veel spelfouten maakte
maakt hij wel, hij schrijft met caps lock aan tijdens examensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snuf.is heilig en maakt nooit fouten, dus ook geen spelfouten.
Daarom. Met 30 punten heb ik bij een N term van 0,9 een 6,5 toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snuf.is heilig en maakt nooit fouten, dus ook geen spelfouten.
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maakt hij wel, hij schrijft met caps lock aan tijdens examens
Capslock is gewoon goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maakt hij wel, hij schrijft met caps lock aan tijdens examens
helaasj nietquote:
Die heb ik niet helaas. Ze staan ook niet op mijn computer en ik weet niet hoe ik ze erop moet krijgenquote:
jij veranderde de quote!!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef waj1 het volgende:
Ik ga echt shinen bij het scheikunde examen![]()
of niet
oh ja?quote:
En FOK!-en tegelijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zit nu op de fiets richting school
ik zat naast een meisje van 160 kilogram, geen grapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje van de havo naast mij liet haar rekenmachine vallen hihihihih
rosebud!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
KIJK VOOR JE JONG GA TOCH NIET OP DIE NIEUWERWETSE APPARAATJENS KIJKEN MAN!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze met z'n vieren waren.
Deed de stoel het wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik zat naast een meisje van 160 kilogram, geen grap
koel daun manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KIJK VOOR JE JONG GA TOCH NIET OP DIE NIEUWERWETSE APPARAATJENS KIJKEN MAN!!!!!!
blijkbaar, mijn concentratie was op het CE en de lerares Frans die surveilleerdequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KIJK VOOR JE JONG GA TOCH NIET OP DIE NIEUWERWETSE APPARAATJENS KIJKEN MAN!!!!!!
Nee, Snuf. is enige die stoer is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Dit is eigenlijk best wel gevaarlijk inderdaad! Ben ik nu stoer?
Wij hadden een 21 jarige Frans stagaire in de 3e en in de 4equote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
blijkbaar, mijn concentratie was op het CE en de lerares Frans die surveilleerde![]()
![]()
ligt eraan hoever je van school bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef -tape- het volgende:
Heb ik nog tijd om nog even te fappen denk je?
frans lerares van onze school beat die van jullie qua geilheidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wij hadden een 21 jarige Frans stagaire in de 3e en in de 4eElke jongen zat te fappen in de klas man
Even naar haar getwitterd, dit willen we natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
blijkbaar, mijn concentratie was op het CE en de lerares Frans die surveilleerde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MIJN OGEN ZE DOEN NU PIJN BEDANKT!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MIJN OGEN ZE DOEN NU PIJN BEDANKT!!!!!
[ afbeelding ]
niet doen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zal nu uitloggen om een ongeluk te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Snuf. het volgende:
Waarom in godsnaam krijg je dit plaatje als je LEREN in tiept bij googleMIJN OGEN. WAT DOE JE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes Ezel, je kan het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga nu ook offline. Veel succes iedereen!
Succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga nu ook offline. Veel succes iedereen!
Ik zou haar schenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Succes.
Oh en Snuf, lekker? Je ziet niks.
Epischquote:Vwo-examen ongeldig verklaard
Uitgegeven: 17 mei 2011 12:42
Laatst gewijzigd: 17 mei 2011 12:54
DEN HAAG - Op zeven middelbare scholen is het eindexamen tehatex voor vwo-leerlingen ongeldig verklaard. Dat laat een woordvoerster van het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) dinsdag weten.
© ANP
Het examen vwo bevatte de verkeerde bijlage, namelijk die van het examen havo tehatex (tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen).
Mogelijk moet het examen landelijk ongeldig worden verklaard.
Dus als je op babys googlet, ook?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op de meisjes die bovenaan staan bij Google afbeeldingen
Succes trollfeesjjj.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef Trollface. het volgende:
Dames, heren, ik ga vertrekken. Ik wens u allen veel geluk met uw examens.
Zeer goede vraag. ik moet zeggen dat ik daar geen antwoord op durf te geven omdat ik de Giro dit jaar nauwelijks gevolgd heb... Ik hoop een jongen van Movistar of Euskatel. Omdat dat bazenploegen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. , wie gaat vandaag giro-etappe winnen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Etsu is even aan het fappen op mijn studerende meisjes plaatjes die is zo weer terug
giro is altijd interessant, leuke etappes altijd! (alleen jammer van weylandt)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeer goede vraag. ik moet zeggen dat ik daar geen antwoord op durf te geven omdat ik de Giro dit jaar nauwelijks gevolgd heb... Ik hoop een jongen van Movistar of Euskatel. Omdat dat bazenploegen zijn.
Inmiddels wel een beetje maar vroeger was het Caisse d'epargne dus dat was baas. Alleen jammer dat ze nu anders heten en zulke lelijke kutshirts hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
giro is altijd interessant, leuke etappes altijd! (alleen jammer van weylandt)
movistar is een kutteam
ja, maar er zijn ook nog vette renners weg daar. Ik vond ze juist vet door LL Sanchez en Valverde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inmiddels wel een beetje maar vroeger was het Caisse d'epargne dus dat was baas. Alleen jammer dat ze nu anders heten en zulke lelijke kutshirts hebben
neuhquote:
quote:
fappenquote:
quote:Mogelijk moet het examen landelijk ongeldig worden verklaard.
SMquote:
Tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormenquote:
examen in SMquote:
terechtquote:
same here, wat vind je van m'n serie posts!?quote:
lerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:47 schreef ThaTim het volgende:
ik ga zo poging doen tot leren, maar eerst dit topic
vmbo tlquote:
quote:
de lapo of de fipo?quote:
beidequote:
jij mag ook je best doen hoorquote: