Kwartier van te voren. Maar ben d'r wel een halfuur van te voren. Chillen enzo jeweet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef -tape- het volgende:
Hoe laat moeten jullie aanwezig zijn? Bij ons zeiden ze eerst 20minuten van te voren, maar ben gister tot de conclusie gekomen dat het veel handiger is om gewoon 5 voor half daar te zijn. Ze beginnen toch pas met uitdelen om half 2
Dan moet je wel opschieten. Het is tijdje rijden om hierheen komen.quote:
ik ga hardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten. Het is tijdje rijden om hierheen komen.
quote:
Een na laatste post ook nogquote:
Of je dan op tijd bent voor je examen is andere een vraag.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef leeell het volgende:
[..]
half uur van tevoren
waarom?
omdat blijkbaar iedereen dat doet
Jullie zitten waarschijnlijk op een normale middelbare schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Kwartier van te voren. Maar ben d'r wel een halfuur van te voren. Chillen enzo jeweet.
boks mattiequote:
prioriteitenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je dan op tijd bent voor je examen is andere een vraag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop