Ja jij kan hem zo opzoeken toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat het met jou moet misschien had ik het wel over mijzelf
Kun je niet ergens (tijdelijk) een externe monitor vandaan halen? Dan kun je rustig een nieuwe laptop bestellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
backlight is nu helemaal kapot, wil niet eens maar aan voor 30 seconden zoals zonet
Een lunch met mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Iemand nog een lekker idee voor de lunch?
Gebakken ei met ham, kaas en Italiaanse kruiden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Wt houd dat in?quote:
Dat had ik zondag nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gebakken ei met ham, kaas en Italiaanse kruiden.
Sowieso iets met ei.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Dat je dan sowieso leuk gezelschap hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wt houd dat in?
[..]
Dat had ik zondag nogtomaat erbij
Subway?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef Flippiee het volgende:
Hehe geklutst eitjequote:
Daar ben ik wel zeker van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat je dan sowieso leuk gezelschap hebt.
Tostiquote:
Niet zo heel lekkerquote:
Moet ik eerst helemaal naar Amsterdam toequote:
Weer een gemiste kansquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet ik eerst helemaal naar Amsterdam toeEn ik loop nog in mn ochtendjas
![]()
Dan toch maar de Subway in Amsterdam?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij moet toch ook reizen en allesEn dan ben je er al veel sneller en alles
Hoi Furdi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef Furdinand het volgende:
Woaw. Ik heb hier al 4 dagen niet meer gepost
Dat ga ik nog een keer proberen
Verdomme.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan toch maar de Subway in Amsterdam? [ afbeelding ]
2quote:
quote:
Wat zei ik nou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2 uur, moet om half 2 de pup uitlaten ben alleen thuis
watwatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe je het weer hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Half 3 dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe je het weer he [ afbeelding ] Dat red ik toch niet [ afbeelding ] Ook naar Amsterdam is het bijna een uur reizen.
backlight of inverter is kapotquote:
Backlight valt nog mee, maar een inverter is niet leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
backlight of inverter is kapotal is het beeld nu al een goed 1.5 uur aan zonder hapering, dus props to that
ja sowieso, hij heeft zijn langste tijd gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter een nieuwe kopen als ie vaak flipt.
Hey Klink.
We hebben een ander serienummer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ja sowieso, hij heeft zijn langste tijd gehad
lasco wil jij mijn accu?
Chill.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb workshop-week, vet leuk wel. En donderdag komen er schrijvers langs.
accu zal wel zelfde zijn, scheelt maar 1 versiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
We hebben een ander serienummer.![]()
Maar hij werkt nu wel gewoon dus?
Als ie past dan werkt t.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
accu zal wel zelfde zijn, scheelt maar 1 versie
Als ik jou was zal ik de laptop gewoon op Marktplaats zetten, er is vast wel een handige Tweaker die het kan fixen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
accu zal wel zelfde zijn, scheelt maar 1 versie
Oh leuk welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb workshop-week, vet leuk wel. En donderdag komen er schrijvers langs.
ja hallo ik vertrouw geen marktplaats ofzo :squote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik de laptop gewoon op Marktplaats zetten, er is vast wel een handige Tweaker die het kan fixen.![]()
Want met de rest (processor, geheugen etc.) is niks mis?
o rly?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:37 schreef Bloempje. het volgende:
Bloempje zegt: (14:35:29)
Wat waren dat voor verdachte giechelgeluiden uit jouw kamer gisteren? ;@
Broertje van Bloempje zegt: (14:35:50)
keiharde bats seks
Bloempje zegt: (14:35:59)
oh
Bloempje zegt: (14:36:02)
echt?
Broertje van Bloempje zegt: (14:36:34)
Nope
Aha, had ik het toch fout.
Jezus, zijn verklaring: ja, ze is nog maagd, dus ik kan er natuurlijk niet zomaar bovenop springenquote:
hij heeft dus toch nog wel wat respect voor haarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jezus, zijn verklaring: ja, ze is nog maagd, dus ik kan er natuurlijk niet zomaar bovenop springen
Anders had ie dat dus wel gedaanMijn broertje is vreselijk.
Ja, als ie dat niet had, had ik m in elkaar gemeptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft dus toch nog wel wat respect voor haar
gezond welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jezus, zijn verklaring: ja, ze is nog maagd, dus ik kan er natuurlijk niet zomaar bovenop springen
Anders had ie dat dus wel gedaanMijn broertje is vreselijk.
quote:D&G 3 - L'Imperatrice (2009) Aangenaam fruitig met geurnextracten als watermeloen, kiwi, roze cyclamen en musk. Top: Rabarber, rode bes, sappige kiwi Hart: Roze cyclaam, verse watermeloen Basis: Muskus, sandelhout, grapefruit hout
Dat ziet eruit of het goddelijk ruikt (als ik zo de beschrijving lees), maar ook alsof ik er 3 jaar voor moet werkenquote:
SSB!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Na minder dan een week al geen maand ban meer![]()
Yvonne
Hij ruiktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ziet eruit of het goddelijk ruikt (als ik zo de beschrijving lees), maar ook alsof ik er 3 jaar voor moet werken
nog 3 dagen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:53 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben aan het aftellen tot mijn salaris enzo
ik heb nog een 20 euro bon voor de douglas, maar daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij ruikt![]()
100ml EDT voor 50 euro valt toch wel mee
100 ml. Oh, dat is best nog wel veel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij ruikt![]()
100ml EDT voor 50 euro valt toch wel mee
Stuur maar opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een 20 euro bon voor de douglas, maar daar kom ik nooit
Hoi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een 20 euro bon voor de douglas, maar daar kom ik nooit
Wordt bij mij op de 27ste gestortquote:
Ik heb ook altijd meer maand dan salarisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:53 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben aan het aftellen tot mijn salaris enzo
Ik heb 3 maanden niet kunnen werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd meer maand dan salaris
Komt ook omdat deze zojuist bij mij thuis afgeleverd is:
[ afbeelding ]
Hmm dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden niet kunnen werkendus ik ben heeeel blij straks met mijn loonstrookje
JIj geeft in 1x bijna heel je jaarsalaris uitquote:
Ik krijg geen vakantiegeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik me wel voorstellen ja
Ik krijg zaterdag mijn vakantiegeld, maar heb mijn 12 dagen all inclusive naar Agadir al betaald!
Sparen, kun je dat eten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
Dat komt misschien omdat ik niet zo veel uitgeef dus dan houd ik wat meer over
hoiquote:
en wat stuur jij mij dan?quote:
bij mij elke 4 weken. heel iritantquote:
200% op zondagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik krijg geen vakantiegeldoproepkracht, dus dat zit al bij m'n salaris in altijd.. Nouja, ook wel lekker, al die extra dingen erbij altijd waar ik niets voor hoef te doen
. Ik hou ook van de ORT
160% in het weekend
Eeuwige dankbaarheid?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoi
[..]
en wat stuur jij mij dan?
[..]
bij mij elke 4 weken. heel iritant
Ik ben je aanstaandequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoi
[..]
en wat stuur jij mij dan?
[..]
bij mij elke 4 weken. heel iritant
Ik haat mijn spaargeld.quote:
Ok stuur maar naar mij als je het haat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik haat mijn spaargeld.
Ik kreeg vorige week een belasting aanslag van ¤200-, over de RENTEN van mijn spaargeld__
Ben je nu alweer losquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik haat mijn spaargeld.
Ik kreeg vorige week een belasting aanslag van ¤200-, over de RENTEN van mijn spaargeld__
samen alles delen tot in de eeuwigheid enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben je aanstaande[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, ik wil wel wat overnemen van je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik haat mijn spaargeld.
ik win met 3.55quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel wat overnemen van je?
Ik heb nog precies 120 euro op m'n spaarrekening staan na rijbewijs halen en schoolkosten
En dan zeg je dat je niet van dure dingen houdt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kon niet al mijn geld uitgeven aan mijn nieuwe auto aangezien ik 3 weken naar Amerika ga over 2 maanden en ik nog uit huis wil dit jaar.
meneer heeft een miljoen spaargeld?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik haat mijn spaargeld.
tuurlik schat, kom maar langs, dan zoeken we samen wat leuks uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
samen alles delen tot in de eeuwigheid enzo.
Ga je huren ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kon niet al mijn geld uitgeven aan mijn nieuwe auto aangezien ik 3 weken naar Amerika ga over 2 maanden en ik nog uit huis wil dit jaar.
Nja ik krijg ¤600-, renten per jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meneer heeft een miljoen spaargeld?
[..]
tuurlik schat, kom maar langs, dan zoeken we samen wat leuks uit
Marc Jacobs Daisy eau so fresh ok dank.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meneer heeft een miljoen spaargeld?
[..]
tuurlik schat, kom maar langs, dan zoeken we samen wat leuks uit
Ik kreeg min 1 euro rente afgelopen jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik krijg ¤600-, renten per jaar
Waar dus ¤200-, van af gaat
zoals ik zeg: kom maar langsquote:
Ik ging een big mac menu eten op een nuchtere maag, geen goed ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:07 schreef Bloempje. het volgende:
Zo, ik heb honger zegwat zal ik eens maken...
Sowieso is dat nooit een goed ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging een big mac menu eten op een nuchtere maag, geen goed idee
Oh, dat is wel handigquote:
in dit zuiden is momenteel wel zon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zonnige zuiden, vandaag zonder zon
Ik douche maar 1x per week normaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig
Ik vergeet alleen altijd luchtjes op te doen
italiaans?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik douche maar 1x per week normaal.
Daarom douche ik elke dag Italiaans.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik douche maar 1x per week normaal.
Daarom douche ik elke dag Italiaans.
das het noorden voor mijquote:
boss of lacoste momenteelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben jij zo-een axe geurwalm kerel
Boxtelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarkom jij vandaan dan. [ afbeelding ]
Runner?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lekker dichtbij :$:$:$ daten??? kom ik je ophalen met de Runner.
Hehe nee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben jij zo-een axe geurwalm kerel
Och wat enig, daar is mijn ex geboren. Wat je moet met deze informatie? Geen idee.quote:
Ik ben mijn armani diamonds intense kwijtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe nee hoor
Ik douche elke ochtend.
Ik heb op het moment maar 2 luchtjes, die Armani Diamonds en eentje van Hugo Boss.
Welke van Hugo Boss? :333quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe nee hoor
Ik douche elke ochtend.
Ik heb op het moment maar 2 luchtjes, die Armani Diamonds en eentje van Hugo Boss.
Hoi wie is jouw exquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och wat enig, daar is mijn ex geboren. Wat je moet met deze informatie? Geen idee.
Hij is daar in het ziekenhuis geboren, woonde in Vught en is na 9 maanden naar Nieuw Vennep verhuisd. Ik denk niet dat je m kentquote:
Hugo, de enige echtequote:
oquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij is daar in het ziekenhuis geboren, woonde in Vught en is na 9 maanden naar Nieuw Vennep verhuisd. Ik denk niet dat je m kent
JRL en ik doe nu examen alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:24 schreef Gridlok het volgende:
Welke school heb je gedaan in Boxtel Space?
ik eet vanavond thuis..quote:
Eensquote:
Niet uit etenquote:
B&J? wil je me dood hebben met die hartverzakkende zooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet uit eten![]()
Laten bezorgen en daarna nog een bak b&j opeten. Of pizza bestellen.
Godver, ik heb honger
Nouja zeg, je moet het ook niet elke dag eten gekkie. Heel af en toequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
B&J? wil je me dood hebben met die hartverzakkende zooi
Na hevige heter zweterige sekspartij ijs? ANDERS NIET.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg, je moet het ook niet elke dag eten gekkie. Heel af en toe
Ohhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pizza shoarma met heel veel knoflooksaus![]()
![]()
![]()
![]()
Jij komt mijn bed niet in dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pizza shoarma met heel veel knoflooksaus![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na hevige heter zweterige sekspartij ijs? ANDERS NIET.
de mijne wel hoorquote:
Ze wilde net met m trouwen voor een luchtje, dat moet wel te regelen zijn volgens mijquote:
OH! En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze wilde net met m trouwen voor een luchtje, dat moet wel te regelen zijn volgens mij
Nah.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OH! En ik maar denken dat ik speciaal was
Haha " Net als of " ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEUJ, jullie doen net alsof ik een slettebak ben
Ben je dat niet dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEUJ, jullie doen net alsof ik een slettebak ben
Jij bént ook speciaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OH! En ik maar denken dat ik speciaal was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik val alleen op mannen met een zwarte mercedesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
space en ik gaan sowieso trouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze wilde net met m trouwen voor een luchtje, dat moet wel te regelen zijn volgens mij
Oh, hmm, oke danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
space en ik gaan sowieso trouwen.
ook zonder douglas bon
wie zou ik zijn als mijn aanstaande niet een lekker luchtje zou geven of trakteren op een pizza
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik val alleen op mannen met een zwarte mercedesHeeft Nick een zwarte Mercedes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ah, oke. Duidelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe GEEN witte jurk aan, ik trouw NIET in een kerk en ik wil geen receptie.
okbedankt.
Chuck Bassquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kijk die serie alleen voor de vrouwn :$:$: heus waar.
CHUCKBASSXDquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chuck Bass![]()
![]()
Nate Archibald![]()
![]()
Ok de vrouwen zijn ook![]()
Ik voel me een varken in witquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil toch wel een witte jurk hoor als ik ooit ga trouwen. Nou oke, cremekleurig, dat is niet zo heel maagdelijk
Ik heb ook een minimodel, die kreeg ik er bij. Maar ik heb geen zwarte Mercedes dus mijn minimodel is ook niet zwart.quote:
Oh. Ik voel me niet zo vaak een varken eigenlijkquote:
Witquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ik voel me niet zo vaak een varken eigenlijk
receptie lijkt me ook vreselijk. wel een groot feest toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe GEEN witte jurk aan, ik trouw NIET in een kerk en ik wil geen receptie.
okbedankt.
Als je een kerk wil kom ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
receptie lijkt me ook vreselijk. wel een groot feest toch?
witte jurk boeit me niet, gaat om wat er in zit.
kerk wordt misschien nog een discussiepuntje..
Jij bent de chauffeurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik wel komen zuipen op jullie bruiloft?
Ik kom ook wel mee weddingcrashenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik geloof dat space op maandagochtend naar het stadhuis gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Maandag is gratisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat space op maandagochtend naar het stadhuis gaat.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu weet ik mooi hoe laag je eisen zijn.
Ohnee, dat kan niet natuurlijk, het moet wel een hoop geld kostenquote:
kerk als locatie vind ik mooi. maar katholieke gedoe is is onzinquote:
Mensen die op maandag trouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat space op maandagochtend naar het stadhuis gaat.
Wie gaat er op maandag trouwen? Maandag is een kutdag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohnee, dat kan niet natuurlijk, het moet wel een hoop geld kosten![]()
![]()
![]()
eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die op maandag trouwen!
Mensen die trouwen!!!
mijn zus is op maandag getrouwd..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mensen die op maandag trouwen!
Mensen die trouwen!!!
Waarom dat in vredesnaam in een kerk, als je toch niet dat katholieke gedoe wiltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerk als locatie vind ik mooi. maar katholieke gedoe is is onzin
nu?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Trouwen in een kerk, hypocriet gedoe.
Net zoals begrafenissenSteek mij maar in de fik
oh hell no,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Trouwen in een kerk, hypocriet gedoe.
Net zoals begrafenissenSteek mij maar in de fik
Gwn op Aruba togquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:57 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil wel trouwenooit. In een mooie jurk (die ik vies ga maken, dus ik moet wel reservejurken hebben) en dan ergens waar het mooi is, maar niet in een kerk. En dan snel trouwen en dan feesten
Ok afgekeurdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh hell no,
ik word fijn begraven + begrafenis in de kerk
als geboortejaar 61 is kun je daar idd eerdaags aan beginnen ja, veel werk al die stuff regelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh hell no,
ik word fijn begraven + begrafenis in de kerk
Bij mij alles behalve mijn netvlies en huidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef Bloempje. het volgende:
Als ik dood ben halen ze al m'n organen er uit, dus ik ben dan niet zo mooi meer alles, kunnen ze me net zo goed in de fik steken...
ik vind het katholieke op zich wel mooi, maar van de andere kant ook weer erg hypocriet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom dat in vredesnaam in een kerk, als je toch niet dat katholieke gedoe wilt
Dat vind ik dan weer een beetje idiootalleen in de kerk trouwen omdat het mooi is en zo hoort.
Neeee gekkiequote:
ok, doeiquote:
83quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
als geboortejaar 61 is kun je daar idd eerdaags aan beginnen ja, veel werk al die stuff regelen.
Oh, dat mogen ze ook wel hebben van me, ik heb er dan toch vrij weinig meer aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij alles behalve mijn netvlies en huid
De Gouw.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeee gekkieErgens bij een mooi minikasteeltjedingetje/schattig dorpje in engeland a la LOTR hobbitdorp
Ja zoiets, dat is toch te schattig gewoonquote:
Dat lijkt me kut voor al de mensen die ik nalaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat mogen ze ook wel hebben van me, ik heb er dan toch vrij weinig meer aan
1 dag misschien ja, onder de invloed van narcotica.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja zoiets, dat is toch te schattig gewoon![]()
Gewoon niet trouwen mang, kost geld en alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja zoiets, dat is toch te schattig gewoon![]()
Achja. Dat is waar, maarja.. Als iemand er wat aan heeft. Maar als m'n familie daar echt problemen mee zou hebben, zou ik dat nog wel veranderen. Maar m'n organen mogen ze allemaal hebben. Hoewel mijn moeder dat niet zo leuk vindt volgens mij...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut voor al de mensen die ik nalaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ingevuld dat ze alles mogen hebben, maar denk dat ze toch alles bij het chemisch afval gooienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Achja. Dat is waar, maarja.. Als iemand er wat aan heeft. Maar als m'n familie daar echt problemen mee zou hebben, zou ik dat nog wel veranderen. Maar m'n organen mogen ze allemaal hebben. Hoewel mijn moeder dat niet zo leuk vindt volgens mij...
Ja, maar, ik vind het hele idee van bij elkaar blijven tot je oud en bejaard en dood bent zo mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon niet trouwen mang, kost geld en alles.
Dat idee kun je ook hebben als je niet trouwt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, ik vind het hele idee van bij elkaar blijven tot je oud en bejaard en dood bent zo mooimisschien onrealistisch, aangezien heel veel mensen weer gaan scheiden/ongelukkig bij elkaar zijn. Maar toch hoop ik stiekem dat ik een van de weinige bejaarde stelletjes word die na 60 jaar nog verliefd zijn
/sprookjesmodus
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat idee kun je ook hebben als je niet trouwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |