Toen volgde er een typisch onnavolgbaar vrouwenantwoord, niet gespeend van enige logica dus. Ze zij: ja ik ben moequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
En wat zei ze zelf toen je haar vroeg waarom ze zo moet gapen?
''Een andere theorie die de laatste tijd steun vindt, beweert dat gapen juist een non-verbale uiting is van ontspanning binnen een groep. Ergo, de gaper voelt zich op zijn/haar gemak bij zijn/haar gezelschap''quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar zou er nou een psychologische verklaring voor zijn voor dat vreemde gegaap van haar?
Sterker nog, helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Taurus het volgende:
Beetje een 'kijk mij lollig zijn'-verhaaltje, valt weinig serieus te nemen.
Wat had je anders verwacht van Fok's eigen huisbaggeraar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Taurus het volgende:
Beetje een 'kijk mij lollig zijn'-verhaaltje, valt weinig serieus te nemen.
Gapen als je moe bent is geen logica volgens jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Toen volgde er een typisch onnavolgbaar vrouwenantwoord, niet gespeend van enige logica dus. Ze zij: ja ik ben moe
Nee want dat is een veel te triviant antwoordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gapen als je moe bent is geen logica volgens jou?
Triviaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee want dat is een veel te triviant antwoord
Aha dat is al heel geruststellend!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Een andere theorie die de laatste tijd steun vindt, beweert dat gapen juist een non-verbale uiting is van ontspanning binnen een groep. Ergo, de gaper voelt zich op zijn/haar gemak bij zijn/haar gezelschap''
''Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.'' http://nl.wikipedia.org/wiki/Geeuwreflex
Niets om je druk over te maken dus.
Waarom juist daar?quote:
wahtever. Maar in ieder geval een antwoord waar je dus niks mee kan.quote:
Juist wel. Het is het meest voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
wahtever. Maar in ieder geval een antwoord waar je dus niks mee kan.
nee want zou ze wel normaal gapen, als ze gewoon moe was. Maar dat doet ze dus niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Juist wel. Het is het meest voor de hand liggend.
Daggut nietquote:
Misschien weet ze het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan vaak niet begrijpen waarom mensen dit soort dingen op een forum vragen. Ik zou zeggen: vraag het haar zelf dan kom je er vanzelf achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |