moet ik ook aan beginnen, want ik heb haast geen plaats meer voor boeken!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hahaha ja ik zei gemiddeld he? Ligt aan mijn studie dan doe ik het minder. ik ga trouwens naar de bieb, een hele grote alhier. Wat ik erg mooi vind dat koop ik later
Dat is ook mijn reden. We zijn ook filmverzamelaars, mijn huis wordt zo te kleinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet ik ook aan beginnen, want ik heb haast geen plaats meer voor boeken!
Zelfs in slaapkamer boekenkasten hahaha!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn reden. We zijn ook filmverzamelaars, mijn huis wordt zo te klein
Ergste zijn de dozen met boeken, die blijven maar onuitgepakt, ik weet niet waar ik er mee naar toe moet. Jaren geleden heb ik mijn moeders collectie verkocht op koninginnemarkt, maar ik ben daar met mijn eigen boeken nog niet aan toequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zelfs in slaapkamer boekenkasten hahaha!
Heb hoge kamers... plafond op 3.60m... en de boeken gaan tot het plafond!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:52 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ergste zijn de dozen met boeken, die blijven maar onuitgepakt, ik weet niet waar ik er mee naar toe moet. Jaren geleden heb ik mijn moeders collectie verkocht op koninginnemarkt, maar ik ben daar met mijn eigen boeken nog niet aan toe
Bof je dat je niet zo een hoog plafond heb als ik!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
Zo, gestreken, plank gezaagd voor in de keuken, stopcontact verlengd. Nu moet ik nog een lamp aansluiten in de keuken, maar ik durf de gaten in het plafond niet te boren, ik stik van de hoogtevrees.
Zooo knap hoor, werk weer gedaan. Trouwens ik heb ook hoogtevrees, maar het scheelt als iemand de trap tegen houdt en erbij blijft bij mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
Zo, gestreken, plank gezaagd voor in de keuken, stopcontact verlengd. Nu moet ik nog een lamp aansluiten in de keuken, maar ik durf de gaten in het plafond niet te boren, ik stik van de hoogtevrees.
pffttt dat is hoog! woon je in een oud huis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb hoge kamers... plafond op 3.60m... en de boeken gaan tot het plafond!
Dan deed ik het wel met een zaklantaarn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Bof je dat je niet zo een hoog plafond heb als ik!
Ik viel al haast van de trap met aftekenen. Ik voel me nu nog duizelig. Eerst maar eens een bakkie thee nemen. En dan kijken of het lukt. Al is het maar één gaatje wat me lukt, dan ben ik al op de helft. Ik wil het perse vandaag af hebben, ik zit er al een week tegenaan te hikken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Zooo knap hoor, werk weer gedaan. Trouwens ik heb ook hoogtevrees, maar het scheelt als iemand de trap tegen houdt en erbij blijft bij mij
mijn huis is uit 1893 met ornamenten aan plafond, 2 open haarden, best decadent luxe zo een oud pand! ,,,, met achterhuis en bovenin achterhuis nog een echte bedstee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
pffttt dat is hoog! woon je in een oud huis?
Ja je stelt het uit dan he? Ik moet nodig witten, maar mijn nek kan dat niet aan, dus zoek ik ook een gek die het voor mij wil doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:58 schreef mazaru het volgende:
Ik viel al haast van de trap met aftekenen. Ik voel me nu nog duizelig. Eerst maar eens een bakkie thee nemen. En dan kijken of het lukt. Al is het maar één gaatje wat me lukt, dan ben ik al op de helft. Ik wil het perse vandaag af hebben, ik zit er al een week tegenaan te hikken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1893 met ornamenten aan plafond, 2 open haarden, best decadent luxe zo een oud pand! ,,,, met achterhuis en bovenin achterhuis nog een echte bedstee.
Geweldig zucht.........quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1893 met ornamenten aan plafond, 2 open haarden, best decadent luxe zo een oud pand! ,,,, met achterhuis en bovenin achterhuis nog een echte bedstee.
Ik heb er zo'n hekel aan om iets te vragen. Mensen zuchten zo snel als je iets vraagt, dan hoeft het al niet meer van me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja je stelt het uit dan he? Ik moet nodig witten, maar mijn nek kan dat niet aan, dus zoek ik ook een gek die het voor mij wil doen
die zijn echt handig... heb ik ook... en kind doet de was als het zaagje er goed inzit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan om iets te vragen. Mensen zuchten zo snel als je iets vraagt, dan hoeft het al niet meer van me.
Ik moest een paar planken op maat gezaagd hebben, maar ik zag er zo tegenop om het aan iemand te vragen, dat ik een decoupeerzaag heb gekocht.
Dat werkt als een speer!
Ik had nog nooit zo'n ding in handen gehad, maar wat een uitvinding is dat zeg. Alles is nu perfect gezaagd.
Ik heb altijd alles zelf gedaan, je kon het zo gek niet bedenken. Maar door de reuma in mijn nek ben ik snel duizelig en val dan flauw.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan om iets te vragen. Mensen zuchten zo snel als je iets vraagt, dan hoeft het al niet meer van me.
Ik moest een paar planken op maat gezaagd hebben, maar ik zag er zo tegenop om het aan iemand te vragen, dat ik een decoupeerzaag heb gekocht.
Dat werkt als een speer!
Ik had nog nooit zo'n ding in handen gehad, maar wat een uitvinding is dat zeg. Alles is nu perfect gezaagd.
Dat moet je niet hebben als je op een trap staat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:07 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles zelf gedaan, je kon het zo gek niet bedenken. Maar door de reuma in mijn nek ben ik snel duizelig en val dan flauw.
Ik was zo trots als een aap na het zagen van mijn eerste plankje. Ik liep als een pauw door het huis heen, te zingen dat ik heel erg geweldig wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die zijn echt handig... heb ik ook... en kind doet de was als het zaagje er goed inzit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |