Zo'n heerlijk doelloos programma, maar wat lachen, gieren, brullen isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef missyB het volgende:
ik ben snachts baas over de afstandsbediening jippieeee
heerlijk oeverloos southpark ofzo kijken
Jij bent man en lakt je nagelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Heb ik ook!
Rond een uur of 10 's avonds word ik actief en dan kan het zomaar een uur of 3 zijn.
Lekker mijn sieradenkastje uitpluizen (kettingen uit de knoop halen), dagboek schrijven, lijstjes maken, piano spelen ( met koptelefoon), fora afstrunen, nagels lakken, you name it.
Heb er niet zo'n last van eigenlijk
Vond het ook een beetje vreemdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oooh, ik heb m'n profiel nog niet aangepast.
Anders was ADD niet m'n enige aandoening
Discipline.. Is er iemand in dit topic die het wél heeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Kitlerrr het volgende:
Nu ook weer. Heb examens en ik MOET eigenlijk nog van alles doorlezen maar het forum is weer veel te interessant met inhoudsloze topics. pfff
Inbrekersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Discipline.. Is er iemand in dit topic die het wél heeft?
Lijstjes makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Heb ik ook!
Rond een uur of 10 's avonds word ik actief en dan kan het zomaar een uur of 3 zijn.
Lekker mijn sieradenkastje uitpluizen (kettingen uit de knoop halen), dagboek schrijven, lijstjes maken, piano spelen ( met koptelefoon), fora afstrunen, nagels lakken, you name it.
Heb er niet zo'n last van eigenlijk
Haha ja he! Lijstjes maken vind ik heel fijn omdat ik dingen overzichtelijker vind als ze op papier staan. Dus als er weer van alles door m'n hoofd aan het racen is dan schrijf ik het allemaal opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef AcidFay het volgende:
[..]
Lijstjes makenHelaas gaat het me niet zo goed af om ze daadwerkelijk allemaal uit te voeren. Maar na vier jaar lijstje maken merk ik wel dat ik wel meer punten gedaan krijg. Dat is toch een teken van groeiende discipline
![]()
Op mijn kamer heb ik ergens een dummie verstopt waarin ik af en toe een lijstje maak met wat ik graag wil doen en wat ik belangrijk vind. En dan streep ik bij het vorige lijstje af wat me niet gelukt is of waar ik niet mee bezig ben geweest. Helpt me een beetje om me vast te houden aan wat ik graag wil denk ik.
Relativeren is ook belangrijk. Discipline is niet makkelijk te vinden voor 'ons'. Maar het gaat er vooral om dat je je best doet met de middelen die je hebt. Ik heb er last van dat ik soms korte periodes redelijk goed ga en dan minstens net zo lang de boel verkloot. Met die denkwijze probeer ik mijn schuldgevoel een beetje te temperen.
Autistische trekjes ken ik wel. Ik klap soms helemaal dicht. Geen probleem, maar ik word echt ziek van die mensen met 'goede bedoelingen' die de hele tijd je aandacht proberen te trekken of mensen die gewoon graag willen laten merken dat je stil bent. Hou je bezig met jezelf zeg. Irritante figurenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef Kitlerrr het volgende:
Oh wat heerlijk die herkenning!
Mijn diagnose is een half jaar geleden gesteld. Daarvoor dacht ik altijd dat ik gewoon wat contactgestoord was. Misschien zelfs met autistische trekjes omdat ik soms gewoon niet met mensen overweg kan, of dat ik totaal stil val in groepen.
Nu ik weet dat alles een reden heeft heb ik er wat meet schijt aan en doe meer wat ik zelf wil zonder na te denken wat anderen van me zullen vinden.
Maar nog steeds, soms kan ik me prima vermaken door alleen maar te luisteren op een borrelavondje
En die lijstjes; ja, het is aan je besteed of niet :p
Alleen al het maken van die lijstjes kan rustgevend zijn.
Tnxs!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef AcidFay het volgende:
[..]
Z'n gesprek twee uur volhouden zou mij nooit lukken![]()
Lijkt me verschrikkelijk. Succes Duracel.
Ooohhh dit, zo enorm erg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:31 schreef AcidFay het volgende:
[..]
Autistische trekjes ken ik wel. Ik klap soms helemaal dicht. Geen probleem, maar ik word echt ziek van die mensen met 'goede bedoelingen' die de hele tijd je aandacht proberen te trekken of mensen die gewoon graag willen laten merken dat je stil bent. Hou je bezig met jezelf zeg. Irritante figurenZouden ze dat doen omdat ze me niet kunnen plaatsen of omdat ze onzeker worden ofzo? Ik heb er zelf totaal geen probleem mee als dit me overkomt, maar andere mensen bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |