dankuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef Fundada het volgende:
Iedereen erg veel succes, heb 2 jaar geleden erg veel aan dit forum gehad toen ik examen deed. Erg gezellige tijd gehad voor en na de examens ook. Geeft alles wat je nodig heeft, inclusief het stukje afleiding. ;-)
Jullie kunnen het!
ja elk schriftelijk examenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
Mag je zo woordenboek nederlands gebruiken bij het examen Nederlands?
Tuurlijk. Die mag overal mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef Fundada het volgende:
Iedereen erg veel succes, heb 2 jaar geleden erg veel aan dit forum gehad toen ik examen deed. Erg gezellige tijd gehad voor en na de examens ook. Geeft alles wat je nodig heeft, inclusief het stukje afleiding. ;-)
Jullie kunnen het!
http://www.examenblad.nl/(...)_2c_cevo20090814.pdfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef BasD17 het volgende:
Mondeling wiskunde? Vragen als 3 x 3 = 9 zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mondeling wiskunde hebwat een kutexamen is dat dan...
DRENTHEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik mag eerst 20 minuten een stelling doorlezen, en dan moet ik 40 minuten ga vertellen hoe ik dat op ga lossenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Mondeling wiskunde? Vragen als 3 x 3 = 9 zeker?
jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Chai het volgende:
Ik ga.Mijn maag voelt nogal leeg.
![]()
Succes iedereen!
Jij ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Chai het volgende:
Ik ga.Mijn maag voelt nogal leeg.
![]()
Succes iedereen!
had er een (onbewust) gejat van schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is ook echt serieus de eerste keer dat ik dit woordenboek dat ik 7 jaar terug heb gekocht omdat dat moest voor de brugklas ga meenemen voor iets van school
Hangslot??? Wat de neuk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef leeell het volgende:
tas is ingepakt:
2 pennen
NL woordenboek
Hangslot
ik ben er klaar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |