handig tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb gereageerd in deeltje 749 en nu komt 750 automatisch in MyAT
Sterkte man! \m/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Vannacht en daarnet zitten-en, blijf dus thuis vandaag... hopen dat ik morgen weer kan werken.
Waarmeequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
over 2 weken en 2 dagen kunnen we eindelijk lossssss
Hopelijk wel wat zomers weer dan.quote:
word tijd dat het stopt met regenen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:33 schreef GimmeGore het volgende:
Het schijnt vanaf zaterdag weer lekkerder weer te worden
Ik hoop het, ik heb het toch koud!
alleen jammer dat het buitje nog steeds aan de gang is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
Zondagochtend was het buitje heerlijk
* ReMcOrE klopt af, heeft daar nog weinig/geen last van gehad dit jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef Under_Score het volgende:
die stof vind ik niet zon ramp. maar die kutvogels en hun betonnen poep die er niet af te wassen valt.
Ben alleen maar blij met regenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef norich het volgende:
[..]
whehe, geen regen gezien vandaag alleen zon
Auto schoon, planten en bomen blij, eindelijk van die code oranje afquote:
Ja, inderdaad. Voor mensen met hooikoorts is regen een zegen geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pas 1x geniesd
Dat is toch best fijn af en toe
en omdat we dan van code oranje af zijn mag je weer barbecueën.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Auto schoon, planten en bomen blij, eindelijk van die code oranje af
En daarbij is in de regen lopen nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |