Vorige week donderdagavond was de finale, Sharon heeft gewonnen.quote:
Kon dat niet in een spoiler, wilde net gaan kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week donderdagavond was de finale, Sharon heeft gewonnen.
Indeed.quote:
Ja, ik ook, dankzij Fok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef danaqui het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen hier , thnxx xxxx
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef Razor21 het volgende:
Op mijn weblog kunnen jullie de ontwikkelingen van Secret Story 2 in de gaten houden. Heb maandag de domeinnaam geregistreerd (.nl versie) en al wat aanmeldingen gekregen![]()
![]()
Twee kandidaten vast voorgesteld op mijn weblog (na toestemming)![]()
en maar denken dat ik er iets mee te maken heb
Wel een toptijd gehad hier iedereen bedankt voor de caps / filmpjes / verslagen etc.![]()
Waar is je weblog?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef Razor21 het volgende:
Op mijn weblog kunnen jullie de ontwikkelingen van Secret Story 2 in de gaten houden. Heb maandag de domeinnaam geregistreerd (.nl versie) en al wat aanmeldingen gekregen![]()
![]()
Twee kandidaten vast voorgesteld op mijn weblog (na toestemming)![]()
en maar denken dat ik er iets mee te maken heb
Wel een toptijd gehad hier iedereen bedankt voor de caps / filmpjes / verslagen etc.![]()
Heb al 4 aanmeldingen binnen gekregen voor Secret Story 2quote:
Mogelijk nieuwe kandidaat Secret Story 2?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb al 4 aanmeldingen binnen gekregen voor Secret Story 2![]()
en ze staan allemaal op mijn webpagina (met toestemming). Ze denken nog echt ook dat ze een kans maken. Ongelooflijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ondertitel voor weblog.
Het is allemaal zo simpelquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mogelijk nieuwe kandidaat Secret Story 2?
Das wel heel simpel![]()
Dit mag van mij de allerlaatste post zijn in dit forum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |