quote:Op maandag 23 mei 2011 10:15 schreef Norrage het volgende:
Echt ticketmaster
Ik dus bellen, sta eerst 20 minuten in de wachtrij ofzo, kom ik aan de telefoon eindelijk.
"Ja ordernummer 124345252."
" Even kijken. Aah, dat is een Prince plusconcert?"
"Ja klopt"
"Ja dan moet je later maar terugbellen, we zijn er mee bezig, we hebben de deadline naar 27 mei geschoven om het op te lossen want we hebben zoveel problemen met Prince, en gister ook George Michael, en ook met Marco Borsato gingen dingen mis dus het is echt heeeel erg druk bij ticketmaster"
Ik hoop dat ik uiteindelijk gewoon mijn kaartje krijg
http://www.livenation.nl/(...)ckets?c=prince_tweetquote:@LiveNation_nl
LiveNation Nederland
After his North Sea Jazz shows, PRINCE will come back to Ahoy for a concert on July 26. Onsale starts Friday at 11am.
Hoorde ik het toch goed net op de radioquote:Op maandag 6 juni 2011 12:30 schreef Felixa het volgende:
Hij komt nóg een keer! Prijzen tussen 77 en 89 euro.
[..]
http://www.livenation.nl/(...)ckets?c=prince_tweet
Oh well, ik zou toch liever naar NSJ gaan hoor, die tijd lijkt me juist leuk, en in een weekend is veel handigerquote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Norrage het volgende:
wtf, wat een idioot
Wel balen voor de mensen die een bak geld hebben neergelegd voor NSJ nu, puur om Prince daar te kunnen zien midden in de nacht...
Hij heeft Nederland in ieder geval weer gevonden!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Norrage het volgende:
wtf, wat een idioot
Wel balen voor de mensen die een bak geld hebben neergelegd voor NSJ nu, puur om Prince daar te kunnen zien midden in de nacht...
De hoop op iets speciaals tijdens NSJ is nu helemaal vervlogen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed net op de radio![]()
Ik vraag me af waarom hoor!
In dezelfde maand nog wel.
En doordeweeks, ik pass
Hoezo?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De hoop op iets speciaals tijdens NSJ is nu helemaal vervlogen.
Ik had gehoopt op een ander soort show dan z'n W2A tour. Het lijkt me nu echter onwaarschijnlijk dat hij net na de laatste Forum shows en tussen de andere Europese concerten door nu met 3 totaal andere shows gaat komen voor NSJ.quote:
Oh ik denk dat de show hetzelfde is maar dat de tracklist wel makkelijk elke keer helemaal anders is hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 15:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een ander soort show dan z'n W2A tour. Het lijkt me nu echter onwaarschijnlijk dat hij net na de laatste Forum shows en tussen de andere Europese concerten door nu met 3 totaal andere shows gaat komen voor NSJ.
Volgens Mojo zullen de NSJ shows heel anders zijn dan het concert in juli, maar ik geloof daar niet zo in.
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef Felixa het volgende:
Misschien doelen ze op de "special guests" die op NSJ natuurlijk in overvloed aanwezig zijn.
Als je op tijd bent kun je de Golden Circle toch nog wel inrennen?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:38 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, wil wel naar de Gent datum. Maar golden cirkels zijn
Nee, je moet blijkbaar 128 euro betalen voor een golden circle, dat vind ik toch wat prijzig..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Als je op tijd bent kun je de Golden Circle toch nog wel inrennen?
maar is die vol als het uitverkocht is? als het al uitverkocht raakt uberhaupt...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, je moet blijkbaar 128 euro betalen voor een golden circle, dat vind ik toch wat prijzig..
Ik durf ervoor te wedden dat het binnen enkele minuten uitverkocht is.. Zowel de reguliere staanplaatsen als de golden circle. Het plein waar hij speelt is niet erg groot. Denk wel dat het allemaal zo geregeld zal zijn dat je met een gewoon ticket echt niet in de golden circle geraakt, helaas..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
maar is die vol als het uitverkocht is? als het al uitverkocht raakt uberhaupt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |