Heb de deur open maar die ga ik zo dicht knallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:03 schreef MargrietV het volgende:
vind het niet warm vandaag, dus ff lekker verwarming aangezet,
ja vind het ook fris hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb de deur open maar die ga ik zo dicht knallen
Ik kan juist niet tegen warme voeten, krijg ik het benauwd vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef MargrietV het volgende:
heb koude voeten en dat vind ik zo een armoe en de tent is al gelucht, dus nu ff warm maken!
Nee, nu niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zo nu geen koffie vergeten te zetten?
heb altijd last van ijskakkies en het is een verademing als ze eens warm zijn. Slechte circulatie, trombosebenen gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik kan juist niet tegen warme voeten, krijg ik het benauwd van
Ja da's vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb altijd last van ijskakkies en het is een verademing als ze eens warm zijn. Slechte circulatie, trombosebenen gehad
anders dikke sokken en massages?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ach alles went en de verwarming is geduldig hahaha!
de twee glaasjes wijn werken aardig goed, op doktersvoorschrift omdat ik niet op bloedverdunners in te stellen was en met 2 glazen wijn, was de dikte van mijn bloed wel goed.quote:
Bloedverdunners is ook niet alles, en als dit helpt is het toch ook prima?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
de twee glaasjes wijn werken aardig goed, op doktersvoorschrift omdat ik niet op bloedverdunners in te stellen was en met 2 glazen wijn, was de dikte van mijn bloed wel goed.
Uit principe drink ik nooit voor 16.00 uur en dan krijg ik behaaglijk warme voeten.
Precies! en een goed glas wijn smaakt me lekker! Drink dus ook nooit meer dan 2 glazen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bloedverdunners is ook niet alles, en als dit helpt is het toch ook prima?
Ik wil nog wel eens een flesje of 2 leeg drinken, maar dat zeg ik maar niet te hard hierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Precies! en een goed glas wijn smaakt me lekker! Drink dus ook nooit meer dan 2 glazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |