zeker weten ! haha daar zal ze nog eens van opkijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als jij meedoet kan Lau het helemaal wel schudden.
ze vind me ook lief he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:24 schreef MargrietV het volgende:
en Madelief wil nu weten, waarom ik zo zit te schudden van het lachen! Laat haar je foto zien en ze gaat kwispelen!
dat vonden ze op school niet hoor ! ik kwam de klas alleen maar in, en ik kon weer verdwijnenquote:
echt wel! Die Belgen en Luxemburgers hebben echt weinig smaak, behalve met koken dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als jij meedoet kan Lau het helemaal wel schudden.
sprekend je avaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dan show ik mezelf ook wel
Komt ie dan he
[ afbeelding ]
ooooooh ik zou bijna pot worden nu !! mag ik je foto opslaan en uitprinten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
Komt ie dan he
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ooooooh ik zou bijna pot worden nu !! mag ik je foto opslaan en uitprinten?
ademnood! Hahahaha!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
Komt ie dan he
[ afbeelding ]
Wow,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Blackprinces het volgende:
Komt ie dan he
[ afbeelding ]
Yep, ze vonden me allemaal de mooistequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wow,had je toen net een beauty wedstrijd gewonnen met dat kroontje in je weelderige lokken?
kijk maar uit voor PBquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik word helemaal jaloers, jij versiert en tongelt altijd met de knapste vrouwen van de chat.
Trio tongelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik word helemaal jaloers, jij versiert en tongelt altijd met de knapste vrouwen van de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |