Ben een oma van 66quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah, ik ben wel benieuwd naar jullie koppies. zit hier al 3maanden dagelijks met jullie te lullen en weet niet eens wie jullie zijn
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef Blackprinces het volgende:
mmmm zou wel leuk zijn als we er zelf 1 openen, link daar naartoe sturen en dan gaan wij eens even bannen
wou je dan ook met je kanis op die cam?quote:
LOLquote:
niet mijn vriend DJ_Koi alias de snor plagen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
oh, nou tis te hopen voor hem dat ie er zelf ook nog tussen komt dan...die snor vind zichzelf zooo belangrijk
quote:
Haha, mijn kanis houdt niet op beeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Stability het volgende:
[..]
wou je dan ook met je kanis op die cam?
Want ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
[..]
Haha, mijn kanis houdt niet op beeld
Die snotpork heeft mij gisteren gebanned.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
oh, nou tis te hopen voor hem dat ie er zelf ook nog tussen komt dan...die snor vind zichzelf zooo belangrijk
en terechtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die snotpork heeft mij gisteren gebanned.
sowwiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet mijn vriend DJ_Koi alias de snor plagen he
whahahaha snotporkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die snotpork heeft mij gisteren gebanned.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
nah, ik ben wel benieuwd naar jullie koppies. zit hier al 3maanden dagelijks met jullie te lullen en weet niet eens wie jullie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |