alleen als je bier gedronken hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag je daarna toch wel even wakker maken om te vertellen hoe leuk het was?
Ze zijn vooral gruwelijk saai.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet gewilde mannen zijn heel loyaal. Helaas zijn ze vaak ook veel te volgzaam.
Ja, dus? Ik kom hier niet voor mijn rust, en zeker niet voor de rust van anderenquote:
Meedogenloos ben jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik kom hier niet voor mijn rust, en zeker niet voor de rust van anderen.
a man is as faithful as his optionsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet gewilde mannen zijn heel loyaal. Helaas zijn ze vaak ook veel te volgzaam.
Goh dat jij nog vrijgezel bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja geniaal he?! Ik gebruik hem dan ook graag
Ik beloof alleen dat als mijn vriendin bij mij is, dat ik wel thuis slaapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef rival het volgende:
Als ik ga stappen weet ik niet eens hoe laat ik thuis kom....
Ook dat valt wel weer mee, and you know itquote:
*slapen laat*quote:
Ik weet helemaal niksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat valt wel weer mee, and you know it.
Daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks![]()
London Calling dit weekend?
17:00 zaterdag The Crookes op het balkon van het operagebouw of wat dat ook mag zijn op het leidsequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt.
Geen idee nog eigenlijk.
Stadsschouwburgbalkon, grappigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
17:00 zaterdag The Crookes op het balkon van het operagebouw of wat dat ook mag zijn op het leidse
Ohja. Nou daar dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stadsschouwburgbalkon, grappig. Wie weet ga ik wel even die kant op
.
quote:
Dat ligt er uiteraard aan hoequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij mag je daarna toch wel even wakker maken om te vertellen hoe leuk het was?
Zaterdag in Zwolle Fusion of Dancequote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja. Nou daar dusSta ik ook en de rest van de avond ben ik in paradiso te vinden
Jij houdt rekening met haar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik 's nachts thuis kom en veel heb gedronken en mijn vriendin slaapt al, dan doe ik uiteraard zo rustig als maar kan....
Ja.. inderdaad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |