quote:
ik weet het dankzij redskillzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze is ook zo goed
Ik wist niet hoe hij heette, dankje knetter
dromenland-plezier- you know the drillquote:
ik heb deze vorige maand nog gedraaidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het dankzij redskillzmaar yw
quote:
Ach, origineel is het wel... of heb ik dat mis ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik voel vlinders voor jouwat een goeien tekst
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Je verzoekje is toegevoegd en hoor je om ongeveer 01:28 uur.
het is best een schijtnummerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kende hem niet![]()
nu weet ik dat ik hem nooit meer hoef aan te vragen
ja hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat vorige nummer, veels te kort........
understatementquote:
Best wel jaquote:
ik heb altijd simpele gedachten, ben een simpel mensquote:
Gelukkig, wees blij, ik ben nogal een piekeraar op sommige momenten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb altijd simpele gedachten, ben een simpel mens
quote:The Broads - Sing Sing Sing [Ballroom Big Band Version]
klinkt wel leukerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zingen 'gather your heart', ik verstond altijd 'give her and hard'
Donequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeft iemand nog een verzoekje over?
[..]
Had al een verzoekje gedaan, dus ik mocht dit keer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb nog wel plek denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is misschien de dirty versionquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze zingen 'gather your heart', ik verstond altijd 'give her and hard'
wuttttquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:11 schreef -tape- het volgende:
[ afbeelding ]
Jou had ik niet verwacht hier.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
sschraaap schraaap BAAAAAMMBBBOOOOLLLLEEEEEEEOOOOOOOOOooooooohh kuch kuch kuch... sorry, harder kon ik niet , buren...
![]()
![]()
![]()
Knetter kan slecht met Duitse muziek omgaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel 2 hele gave nummers
Dus wacht nog maar even met plassen
ik hoorde je nog nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
sschraaap schraaap BAAAAAMMBBBOOOOLLLLEEEEEEEOOOOOOOOOooooooohh kuch kuch kuch... sorry, harder kon ik niet , buren...
![]()
![]()
![]()
maar duitsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel 2 hele gave nummers
Dus wacht nog maar even met plassen
leef jij ook nogquote:
ke ik wacht paar sec, vin ik niks dan ga ik naar mijn eigen gezeik luisterenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zijn wel de pareltjes uit de Duitse muziekgeschiedenis
de volgende ken je ook welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dees ken ik wel
uitstel- plassen
Dit lied gaat toch in feite over 't zelfde als Space Oddity?quote:
wat een mooie ondertitelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo afentoe voeg mij tot de levende ja
Hey Knetter!
quote:knetter is lief![]()
VOOR KNETTERRRRRquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoorde je nog niet![]()
nog een x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de spoilers, moest vanwege de buren.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Je spoiler, hij faalde..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
VOOR KNETTERRRRR :::::: <spoiler>BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</spoiler>
sorry voor de spoilers, moest vanwege de buren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
VOOR KNETTERRRRR ::::::
<spoiler>BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</spoiler>
probeer de < te veranderen in [. Dat helpt beter dan die enterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
VOOR KNETTERRRRR ::::::
<spoiler> BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
</spoiler>
ik denk andersom, hoewel het niet veel zal schelenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit lied gaat toch in feite over 't zelfde als Space Oddity?
Dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een mooie ondertitel![]()
[..]
Bedankt, Maringo...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
probeer de < te veranderen in [. Dat helpt beter dan die enter
ik vraag alles, en niks van je.. wat je wilt geven is aan jouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
GVD, ik heb een en ander gespoilerd, Knetter, wat vraag je toch weer wat van mij..![]()
![]()
![]()
Maar je kunt toch wel ff zeggen dat <spoiler> anders is dan [ spoiler]...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vraag alles, en niks van je.. wat je wilt geven is aan jou
ja maar,.. was afgeleidt door je mooie stemquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch wel ff zeggen dat <spoiler> anders is dan [ spoiler]...![]()
voor mij echt jeugd sentimentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind dit nummer ook niet echt super..
Nou heb ik mn naam al vaak fout gespeld gezien, maar deze is origneelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Bedankt, Magingo..., toch iemand die mij helpt, Knetter denkt daar niet aan..
Dat maakt wel een en ander goed..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar,.. was afgeleidt door je mooie stem
Die had ik aangevraagd, Uriah heep is tofquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef Symphonic het volgende:
Straks komt Uriah Heep zie ik
Maar dan slaap ik al wel
Nope, sorryquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde een nummer uploaden, maar ik kan hem alleen in 128kbps vinden.
Heeft iemand toevallig Juli - Es ist Juli in een hogere kwaliteit?(om in de duitse sferen te blijven)
Ik had het al aangepast, Maringo, sorry , en bedankt voor uw tip.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou heb ik mn naam al vaak fout gespeld gezien, maar deze is origneel
En besides, er staan van die keihandige knopjes boven het invoerveld, eentje ervan is voor spoilers
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die had ik aangevraagd, Uriah heep is tof
Nee ik heb hem nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde een nummer uploaden, maar ik kan hem alleen in 128kbps vinden.
Heeft iemand toevallig Juli - Es ist Juli in een hogere kwaliteit?(om in de duitse sferen te blijven)
Doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jammer, dan zing ik hem zelf wel opnieuw in![]()
Goed nummer
Mijn vader ook een aantal, en cassettebandjes in de autoquote:
smaken verschillen hater.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
goeie verzoekjes vannacht
op die vlinderfaal en dat laatste duitste ding na
Slaap ze kerelquote:
veel plezier in dromenland sympquote:
Ik haat niets en ik haat nooitquote:
Idd, ik vind een cadeautje van mijn moeder wel eens niet mooi, maar daarom haat ik haar niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik haat niets en ik haat nooit
wel vond ik die muziekjens niet zo mooi
exact meneerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Idd, ik vind een cadeautje van mijn moeder wel eens niet mooi, maar daarom haat ik haar niet..
Ik heb vrij c/q geen verplichtingen morgen... zeldzaam...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga denk ik tussen nu en een halfuurtje ook m'n bed opzoeken.. Morgen weer op tijd op en een lange dag enzo..
Kun je morgen aanliggen, maar het zou niet zo warm worden in Nederland.quote:
Ik heb 'm gehoord ook iddquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze vanmiddag, natgeregent in de bus, en dan live op de radio met een strijkkwartet.. ik droomde weg kijkend naar de regendruppels op het raam![]()
![]()
dat was echtquote:
Meteen weer helemaal opgeknapt ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was echtik voelde me kut omdat koud en nat, en bus enzo
toen dat![]()
Ik baalde omdat het druk was hier in de stad en onderweg naar m'n beginplek.. En idd, m'n bui klaarde op met dit nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was echtik voelde me kut omdat koud en nat, en bus enzo
toen dat![]()
voor eventjes, tot ik bij mijn halte was en tien minuten in de regen moest lopenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor eventjes, tot ik bij mijn halte was en tien minuten in de regen moest lopen
Ach, wat is tien minuten regen in vergelijking tot een minuut hier?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor eventjes, tot ik bij mijn halte was en tien minuten in de regen moest lopen
vandaag in totaal 4 keer natgeregentquote:
Dat is helemaal vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vandaag in totaal 4 keer natgeregent
was blij toen ik vanavond superheet ging douchen, ik kreeg het maar niet warm voor die tijd
truequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, wat is tien minuten regen in vergelijking tot een minuut hier?![]()
alweer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Arme Faye is al msn-end in slaap gevallen, hoe schattig
Volgensmij wel.. Die msnde op haar mobiel, ze zei al dat ze moe begon te worden en het is nu al geruime tijd stil..quote:
Ik heb wel eens een paar weken achter elkaar op mn scooter heen en weer motten rijden door de regen, een aantal jaar geleden, soms zelfs zonder regenpak, maar toen bestond dit nog niet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true
maar ja 10 minuten in de regen heen en 10 min in de regen terug beide keren ook 10 minuten in de regen fietsen, ik had er de balen in![]()
en vanmorgen vroeg zonder koffie ook al natgeregent
Das niet handig, die heb je morgen weer nodig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jofu wil jij mijn telefoon ff over laten gaan? ben um weer kwijt
Toen was de wereld nog goed voor de mensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een paar weken achter elkaar op mn scooter heen en weer motten rijden door de regen, een aantal jaar geleden, soms zelfs zonder regenpak, maar toen bestond dit nog niet...waarom bestaat dit nu pas...
![]()
![]()
![]()
![]()
ja voor wekker enzowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet handig, die heb je morgen weer nodig?
Nee hoor, was voor mijn studie, wel diploma voor behaald.. (medewerker systeembeheerder) maar nog geen profijt van gehad...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toen was de wereld nog goed voor de mens
Niet echt slim om hem dan alweer kwijt te rakenquote:
al gevonden heurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet echt slim om hem dan alweer kwijt te raken
ook niet nodig dacht ik zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, aan mij wel, maar aan de rest niet
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Quincy Jones Feat. Barry White, Al. B. Sure!, El Debarge & James Ingram
Is dat er één?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dat er één?
echt? zoveel namen?quote:
Ik heb geen idee, Charles en Eddie horen er niet bij iig..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dat er één?
Heb ik al aangevraagdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt? zoveel namen?
die moet aangevraagd worden
wat is het nou, lieg je wel of niet?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Humorduck28
Bericht:
Ik lieg nooit, al is dat dan een
leugen.
Nee, is geen leugen... maar het is meer cryptisch, een leugen om bestwil mag, maar in liefde is een leugen een doodsteek..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is het nou, lieg je wel of niet?![]()
toen je zei dat je van me hield? was dat een leugen?
Wat een wijze woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, is geen leugen... maar het is meer cryptisch, een leugen om bestwil mag, maar in liefde is een leugen een doodsteek..
quote:
en dan zeggen er mensen dat ik geen leven hebquote:01. 1141 leeell
OMGGGquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dagcijfers
[..]
en dan zeggen er mensen dat ik geen leven heb
Jij stond toch niet toevallig op twee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dagcijfers
[..]
en dan zeggen er mensen dat ik geen leven heb
7quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:55 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij stond toch niet toevallig op twee?
Denk dat t wel een heel aparte orgie wordt danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Quincy Jones Feat. Barry White, Al. B. Sure!, El Debarge & James Ingram, Junior Walker & The All Stars, Black Sabbath , zowaar ik zal geloven, is dit een mega-orgie onder de artiesten...
waarom was ik niet uitgenodigd verdoriequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Quincy Jones Feat. Barry White, Al. B. Sure!, El Debarge & James Ingram, Junior Walker & The All Stars, Black Sabbath , zowaar ik zal geloven, is dit een mega-orgie onder de artiesten...
quote:aantal posts: 2289 (gemiddeld 1 per dag)
ik probeer nog steeds door te posten en toch mijn gemiddelde omlaag te krijgen... het lukt me nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:56 schreef Redskillz het volgende:
Ik probeer nogsteeds wanhopig van de 1 post per dag te komen.
[..]
Knetter, dansen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het begint iig lekker damnzzzzzzzzz![]()
![]()
Zware, duistere stem van Barry Whitequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het begint iig lekker damnzzzzzzzzz![]()
![]()
instant hornynessquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zware, duistere stem van Barry White
En verleidelijkquote:
ik vind je heel lief enzo, dat weet je.quote:
Auw... Heel erg auw..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind je heel lief enzo, dat weet je.
maar dansen met iemand die kleiner dan mij is..... dat trek ik gewoon echt niet![]()
Zeker in een donker steegjequote:
Wat is je lengte dan?quote:ik vind je heel lief enzo, dat weet je.
maar dansen met iemand die kleiner dan mij is..... dat trek ik gewoon echt niet![]()
jij houd niet van grote negers?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Barry White zijn stem damzzz dat is gewoon geilheid.
hoef hem er niet bij.. maar zijn stem![]()
ja sorry.. maar de gedachte maakt me al aan het lachenquote:
Niet van groot, of niet van negers ?quote:
Tamboerijn solo supremequote:
Ik weet weer genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja sorry.. maar de gedachte maakt me al aan het lachen![]()
groot welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet van groot, of niet van negers ?
quote:
Dat is dan ook duidelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
groot welals in lang, en niet te sprieterig, negers vaak niet
zo dus ongeveer?:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
groot welals in lang, en niet te sprieterig, negers vaak niet
Hopelijk niet iets genadeachtigs, zo te zien...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:11 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Toch heb ik in mijn leven al heel wat topics weten dood te slaan.
Iedereen is / was drinken halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:11 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Toch heb ik in mijn leven al heel wat topics weten dood te slaan.
Hebben wij hier ook, maar nooit problemen meequote:
drenthe jwtzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hebben wij hier ook, maar nooit problemen mee
Oh ja, draadloosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drenthe jwtz
en dat ontvangerdinkie van mij
Hier de laatste weken letterlijk vaker geen verbinding als wel, en normaal ook minstens 3 dagen per week urenlange storing. Volgende week komt er eindelijk een monteurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hebben wij hier ook, maar nooit problemen mee
Ik denk toch Maringoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie is ik?
onlogisch vraagt dit vaak aan, maar die slaapt vast nu
zou hij niet zijn gewone user name invullen?quote:
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie is ik?
onlogisch vraagt dit vaak aan, maar die slaapt vast nu
Heb jij dit nummer aangevraagd ?quote:
wrom vul je niet gewoon je usernaam in?quote:
Ik was te snel voor me zelf... Iets met verkeerde vensters en vervolgens niet oplettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou hij niet zijn gewone user name invullen?
wat flauw dan van um
sjappiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was te snel voor me zelf... Iets met verkeerde vensters en vervolgens niet opletten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was te snel voor me zelf... Iets met verkeerde vensters en vervolgens niet opletten
Iets met jou eigen naam erin voor komend?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb mijn laatste verzoekje van vannacht gedaan
weet niet of ik hem nog ga horen, zat niet op te letten
nopequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Iets met jou eingen naame erin voor komend?
Ik was het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap de mix is al aangevraagdwelke achterlijke idioot was het nu?
Ik niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap de mix is al aangevraagdwelke achterlijke idioot was het nu?
clouseau ervoor aan ik gok op jofuquote:
Tijd voor een nachtcrew-grouphug ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:28 schreef humorduck28 het volgende:
Ook ik heb mijn eigen herinneringen in mijn verleden...![]()
wil je een knuffel duckie"?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:28 schreef humorduck28 het volgende:
Ook ik heb mijn eigen herinneringen in mijn verleden...![]()
Kan het wel gebruiken. thanxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je een knuffel duckie"?[ afbeelding ]
quote:
Dat wordt weer gezellig de volgende keerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zie je wel,die vieze achterlijke dwerg was het wel![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
nogal nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Heel veel miste ik er ook niet aan geloof ik
heeft koelkast toch mooi geplakt en gekniptquote:
Gratz denk ik maar ?quote:
Knetter lekker meissie dikke kusssssquote:
Hehe op zich wel mooi in elkaar gezette actie danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft koelkast toch mooi geplakt en geknipt![]()
kun je nagaan, ik wist niet dat hij dat ging doen.
wordt een keer wakker, laptop aan en het eerste wat ik met mijn duffe kop hoor is mijn gekreunden horror
Eej blijf es van mijn vent af jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Eej blijf es van mijn vent af jij
lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heujjjjjjjjjjjjjjj
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Eej blijf es van mijn vent af jij
Wat een liefde en tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
Blijft een lekker nummer hèquote:
Eej meis nog wakker joh? Had je me mailtje nog gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker wijf![]()
![]()
heujjjjjjjjjjjjjjj
Tettenquote:
QFTquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:41 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiezo is frans een mooie taal
niks gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:41 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Eej meis nog wakker joh? Had je me mailtje nog gehad?
quote:
is niet goed gegaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:43 schreef McSteamy het volgende:
[..]of het ging niet helemaal goed.. zat op me mobiel
Nee joh juist niet!! stuurde je dat ik zeker mee ging en er super veel zin in hadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is niet goed gegaan.
Je gaat toch niet afzeggen voor retropop he
pfew ik schrok alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:44 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nee joh juist niet!! stuurde je dat ik zeker mee ging en er super veel zin in had
Ditquote:
nee nee zo makkelijk kom jij niet van mij af hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pfew ik schrok alserieus
![]()
maar YeeY, ja dacht stuur um eem deur
mijn broertje gaat weg dat weekend, en hopelijk mams en vriend ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:46 schreef McSteamy het volgende:
[..]
nee nee zo makkelijk kom jij niet van mij af hooreen date is een date he
Oeh feestje bij jou thuisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn broertje gaat weg dat weekend, en hopelijk mams en vriend ook
maar je kan iig gewoon blijven slapen hiero in drenthe
Truste meissie spreek je morgen kusssssquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke mijn internet faalt nou te hard. ik ga slapen.
trusten piepels
see you when i see you.
en veel plezier in dromenland allemaal
Slaap zequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten piepels
see you when i see you.
Trustequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten piepels
see you when i see you.
ben morgen in rotjeknor hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:48 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Truste meissie spreek je morgen kusssss
ghehe ik sms je morgen wel...doe er nu ff geen commentaar opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben morgen in rotjeknor he
pirates enzow.. maar ik sms of bel ofzo wel of wat dan ookga me toch vervelen in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |