SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik snap dat je pissig bent op 'em, maar je pakt 'em harder door 'em gewoon te negeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Diezelfde meid die al heel lang niks van zich laat horen en die vannacht op wonderbaarlijke wijze jou ineens een excuus verschaft, terwijl jouw onthullingen gister plaatsvonden en dus niets met dat hele gesprekje met die meid van vandaag te maken kan hebben.
Nice try, maar dat is zo doorzichtig als wat.
Goed initiatiefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef dyna18 het volgende:
Natuurlijk, maar juist op dat moment was dat het doel van de avond, om zo te leren dat een blauwtje lopen niet zo eng is als ik constant vrees.
Is dat niet juist gebleken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar juist op dat moment was dat het doel van de avond, om zo te leren dat een blauwtje lopen niet zo eng is als ik constant vrees.
Mwoa, hij heeft wel geleerd dat vrouwen je niet heel bot af gaan zeiken.quote:
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwoa, hij heeft wel geleerd dat vrouwen je niet heel bot af gaan zeiken.
ik zou dan NOG directer zijn als pure afwijzing je doel was. jij bent het mooiste meisje hier is een beetje meh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk die avond met vrouwen gesproken.
Mijn tactiek was om heel duidelijk te zijn in mijn intenties. Dus overduidelijk te flirten en complimentjes te maken, zoals "jij bent het mooiste meisje hier".
Dat is eigenlijk best een goede.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:47 schreef Catbert het volgende:
Ik zou het sowieso positief opvatten. Goed moment ook om te grappen dat dat maar schijn is
Nou ik ben niet keihard afgewezen. Het bleef een beetje vaag in het midden hangen.quote:
Als het elke keer lukt is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat juist het ervaren van een blauwtje lopen ook goed is, dan heb je dat ook weer gehad en weet je dat je daar ook weer uitkomt
Nee maar die vage reacties zijn ook een soort afwijzingen, alleen niet keihard en ook niet eng. Zo gaat het meestal wel, tenzij je echt vervelend wordt of je een bitch te pakken hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:57 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet keihard afgewezen. Het bleef een beetje vaag in het midden hangen.
Bijv ik maak een complimentje. De vrouw glimlacht wat en gaat verder met iets een ander.
Wat moet je doen om nog directer te zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:57 schreef greatjob het volgende:
[..]
ik zou dan NOG directer zijn als pure afwijzing je doel was. jij bent het mooiste meisje hier is een beetje meh.
[..]
Dat is eigenlijk best een goede.
Dat waren dus 'normale' afwijzingen. Je moet vrouwen niet zo gaan pushen dat ze je ronduit vervelend gaan vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:58 schreef dyna18 het volgende:
Wat moet je doen om nog directer te zijn?
Want verbaal gezien was ik redelijk duidelijk.
Moet ik haar dan maar vastpakken? Dat lijkt mij heel erg verkeerd en creepy.
Nou is het mijn begrip dat vrouwen wel degelijk erg bot zijn en direct zijn in hun afwijzingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwoa, hij heeft wel geleerd dat vrouwen je niet heel bot af gaan zeiken.
Beter blauwtjes lopen dan een groentje blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Je ook groffe dingen zeggen zoals ja je ziet er nu wel erg neukbaar uit , die werken wel als blauwtjes lopen en je leert ook meer over jezelf eigenlijk want je test jezelf en wat je durft ook uit.
Als een kerel dat tegen m'n vriendin zou zeggen had 'ie wat uit te leggen. Als je zulke dingen uitkraamt ben je gewoon een tokkie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Je ook groffe dingen zeggen zoals ja je ziet er nu wel erg neukbaar uit
Vrouwen zijn juist normaal pas zo bot als je ze te ver pushed. Normaal hoeft een vrouw ook niet te zeggen dat ze geen interesse heeft, dat is aan d'r houding wel te zien. Als ze je dat eerder verteld hebben ben je waarschijnlijk een paar keer te ver gegaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef dyna18 het volgende:
Nou is het mijn begrip dat vrouwen wel degelijk erg bot zijn en direct zijn in hun afwijzingen.
Blijkbaar ben ik toch niet direct genoeg geweest of niet genoeg gepushed, zodat de vrouw mij een halt toe roept.
dit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
hij wil een blauwtje lopen, dat is toch een manier om een blauwtje te lopen
Wat leer je van een lompe opmerking maken waarvan je sowieso weet dat ze pissig wordt? Lekker makkelijk. Dan heb je geen verwachtingen en ook die teleurstelling niet als ze je afwijst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
hij wil een blauwtje lopen, dat is toch een manier om een blauwtje te lopen
Ow nee, dat is mij nog nooit eerder verteld hoor. Ik heb echt nog nooit een blauwtje gelopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Catbert het volgende:
Vrouwen zijn juist normaal pas zo bot als je ze te ver pushed. Normaal hoeft een vrouw ook niet te zeggen dat ze geen interesse heeft, dat is aan d'r houding wel te zien. Als ze je dat eerder verteld hebben ben je waarschijnlijk een paar keer te ver gegaan.
Sorry hoor maar een kutopmerking maken naar een willekeurig persoon kan iedereen. Het probleem is niet het aanspreken van mensen, het probleem is het aanspreken van meiden waarin je geinteresseerd bent. Durf te wedden dat 'ie een oninteressant kamerolifantje helemaal niet zo'n issue vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Het misschien een rare actie maar hij leert wel degelijk iets door uit zijn rol te stappen, en wat mondiger en ook wat die dan beter niet kan doen.
Je kan het alleen maar leren door eerst gewoon goed op je bek te gaan in te zien he dat durfde ik en dan weer op de normale fiets verder.
Dat uitblijven van een reactie IS een blauwtje lopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef dyna18 het volgende:
Gek genoeg gebeurde iets wat ik niet verwacht had, namelijk optie 3, er werd bijna niet op gereageerd. Dat heeft mij enorm bevreemd.
Ik vond je opmerking alleen corny, niet lomp. Zeggen dat iemand er wel neukbaar uitziet is wel lomp en behoorlijk respectloos.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef dyna18 het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om lomp te zijn hoor. Daar respecteer ik vrouwen veel te veel voor. Mijn bedoeling was om zover over mijn grenzen heen te gaan dat zij mij moest stoppen (als ze tenminste niets in mij zag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |