Daarom. Je kunt wel een hele avond moeilijk gaan doen, maar dan gaan ze bv. weg en kun je hier weer een topic gaan openen over een geweldig meisje dat je hebt gezien maar niet hebt durven aan te spreken of na uren langzame moves maken blijkt ze geen interesse te hebben... Als een dame interesse toont en je vindt haar ook interessant, moet je gewoon meteen tot actie overgaan en niet te lang blijven tobben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Je ziet direct aan iemand of ze gediend is van die opmerkingen, en in mijn ervaring kan je ze ook maar beter maken. Ik houd zelf niet zo van dat doekjes er om winden, je kan in dit geval beter vragen aan haar vriendin of ze even een stuk op wil schuiven, dan heb je het ijs ook gelijk gebroken en kan je 'zaken doen'.
Die paringsdansen die mensen zich altijd voorstellenMet één rake opmerking sla je dat hele stadium succesvol over.
Ik zeg het ook gewoon netjes. Ik ben geen ongestampte boer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan klinkt het al een stuk realistischer als je het op die manier zegt.
Ik heb 'm even gefixt voor je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Ik kan mezelf niet veel belachelijker maken en ik ben gewoon een irritante troll.
Lichaamstaal is universeelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom. Je kunt wel een hele avond moeilijk gaan doen, maar dan gaan ze bv. weg en kun je hier weer een topic gaan openen over een geweldig meisje dat je hebt gezien maar niet hebt durven aan te spreken of na uren langzame moves maken blijkt ze geen interesse te hebben... Als een dame interesse toont en je vindt haar ook interessant, moet je gewoon meteen tot actie overgaan en niet te lang blijven tobben.
Nadeeltje is wel dat haar Engels en Spaans middelmatig is....