Daarom. Je kunt wel een hele avond moeilijk gaan doen, maar dan gaan ze bv. weg en kun je hier weer een topic gaan openen over een geweldig meisje dat je hebt gezien maar niet hebt durven aan te spreken of na uren langzame moves maken blijkt ze geen interesse te hebben... Als een dame interesse toont en je vindt haar ook interessant, moet je gewoon meteen tot actie overgaan en niet te lang blijven tobben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. Je ziet direct aan iemand of ze gediend is van die opmerkingen, en in mijn ervaring kan je ze ook maar beter maken. Ik houd zelf niet zo van dat doekjes er om winden, je kan in dit geval beter vragen aan haar vriendin of ze even een stuk op wil schuiven, dan heb je het ijs ook gelijk gebroken en kan je 'zaken doen'.
Die paringsdansen die mensen zich altijd voorstellenMet één rake opmerking sla je dat hele stadium succesvol over.
Ik zeg het ook gewoon netjes. Ik ben geen ongestampte boer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan klinkt het al een stuk realistischer als je het op die manier zegt.
Ik heb 'm even gefixt voor je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Ik kan mezelf niet veel belachelijker maken en ik ben gewoon een irritante troll.
Lichaamstaal is universeelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom. Je kunt wel een hele avond moeilijk gaan doen, maar dan gaan ze bv. weg en kun je hier weer een topic gaan openen over een geweldig meisje dat je hebt gezien maar niet hebt durven aan te spreken of na uren langzame moves maken blijkt ze geen interesse te hebben... Als een dame interesse toont en je vindt haar ook interessant, moet je gewoon meteen tot actie overgaan en niet te lang blijven tobben.
Nadeeltje is wel dat haar Engels en Spaans middelmatig is....
Nou ik heb niemand van die hitsige 17 jarige waarmee ik om ga ooit volblaffen horen zeggen dus die indruk had je gewekt bij mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zeg het ook gewoon netjes. Ik ben geen ongestampte boer.
Kan iedereen gebeuren en gebeurt ook iedereen wel. Ik probeer m'n kansen wel altijd even in te schatten. Als iets kansloos is, dan haak ik af. Ken wel gasten die meer proberen. Die scoren ook in absolute zin vaker iets, maar goed...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja het dik erop leggen is wel een beetje voor gevorderden denk ik.
En inderdaad, een blauwtje lopen door een inschattingsfout gebeurt iedereen die wel eens versiert.
Voor relatiemateriaal gebruik je de term volblaffen toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lichaamstaal is universeel
Maar het is dan ook geen relatiemateriaal dit, of wel?
Een beetje machopraat hoeft niet altijd te betekenen dat er niet meer achter zit, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor relatiemateriaal gebruik je de term volblaffen toch niet?
Dat weet ik niet. Kan ik nu nog niet echt zeggen. 1e date is als het klikt altijd leuk. Echt iets zinnigs zeggen over dat soort dingen kun je vaak in een later stadium pas. Lichaamstaal is universeel inderdaad, maar stel dat je gaat voor een relatie dan is het lastig dat haar Engels en Spaans vrij beperkt is. Haar Duits is wel goed, maar ondanks dat ik een halve Oostenrijker ben, is mijn Duits bagger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lichaamstaal is universeel
Maar het is dan ook geen relatiemateriaal dit, of wel?
Juist niet! Vind ik danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze het niet zo goed spreekt zal ze ook minder snel geneigd zijn om nee te zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Halcon het volgende:
Nadeeltje is wel dat haar Engels en Spaans middelmatig is....
Beetje variatie qua terminologie kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor relatiemateriaal gebruik je de term volblaffen toch niet?
Als de interesse slechts een vermoeden is, dan is het inderdaad lastiger, maar als je iets wilt zul je toch uit moeten vogelen of er interesse is en dat doe je alleen door stappen te zetten. Eindeloos blijven wachten levert vaker niet iets op dan dat het wel iets op zal leveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist niet! Vind ik danSoms is het overduidelijk dat iemand geïnteresseerd is. Dat merk je aan haar houding tegenover jou of aan haar eerste reacties nadat je haar aanspreekt. Dan is het makkelijk om het er dik bovenop te leggen want ze is toch al geïnteresseerd. Als ik interesse vermoed maar het niet zeker weet dan is het heel lastig om die hele sociale exercitie weer af te draaien en zoeken naar een 'opening' om nader tot elkaar te komen.
Liever botweg dan met een omweg.
[..]
Als ze het niet zo goed spreekt zal ze ook minder snel geneigd zijn om nee te zeggenZoeken naar excuses in een taal die je niet goed beheerst is moeilijker dan ja-knikken
Ja nou klaar. Neuken blijkt hier toch wat gevoelig te liggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje variatie qua terminologie kan geen kwaad.
Ik kan die tegenstellingen van jou soms wel waarderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje variatie qua terminologie kan geen kwaad.
Dat valt wel mee volgens mij... Het was meer de manier waarop hij het in de eerste instantie bracht. Opgelost toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja nou klaar. Neuken blijkt hier toch wat gevoelig te liggen.
Nee hoor maar die vent kwam een beetje binnen van hoppa ik ga morgen weer een wijf volblaffen nu hij meer uitleg heeft gegeven is het wat makkelijker te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja nou klaar. Neuken blijkt hier toch wat gevoelig te liggen.
Het is toch nooit goed en om nu te zeggen dat je op de 2e date de liefde gaat bedrijven...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee volgens mij... Het was meer de manier waarop hij het in de eerste instantie bracht. Opgelost toch?
Eens. Al is het alleen maar omdat je interesse ook gewoon kan wekken als je eenmaal aan de praat bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de interesse slechts een vermoeden is, dan is het inderdaad lastiger, maar als je iets wilt zul je toch uit moeten vogelen of er interesse is en dat doe je alleen door stappen te zetten. Eindeloos blijven wachten levert vaker niet iets op dan dat het wel iets op zal leveren.
Welke tegenstellingen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan die tegenstellingen van jou soms wel waarderen.
Ja, met praten kun je veel goed maken (maar ook veel verknallen). Of ze nu al meteen interesse toont of niet, wil je iets, dan zul je meestal toch een gesprekje met haar aan moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eens. Al is het alleen maar omdat je interesse ook gewoon kan wekken als je eenmaal aan de praat bent.
Ja, dat lijkt me wel. Je moet daarvoor seks wel een consumptie goed beschouwen en niet als een intimiteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf wel. Na bv. een lange relatie ben je ook gewend geraakt aan het regelmatig hebben van seks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Je moet daarvoor seks wel een consumptie goed beschouwen en niet als een intimiteit.
Nee, dat denk ik niet. Je hoeft elkaar heus niet door en door te kennen om intimiteit te beleven, vind ik dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Je moet daarvoor seks wel een consumptie goed beschouwen en niet als een intimiteit.
oh ja dan ben je verwendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf wel. Na bv. een lange relatie ben je ook gewend geraakt aan het regelmatig hebben van seks.
Dat is niet raar als je vaak seks hebt gehad. Er gaan echt wel keren zijn dat je seks hebt die niets betekent, zelfs met een partner. Er spreekt niet veel diepe liefde uit een vluggertje op de wasmachine, dat is gewoon lekker. Zo werkt het ook met een ONS.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf wel. Na bv. een lange relatie ben je ook gewend geraakt aan het regelmatig hebben van seks.
Voor gevorderden dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet raar als je vaak seks hebt gehad. Er gaan echt wel keren zijn dat je seks hebt die niets betekent, zelfs met een partner. Er spreekt niet veel diepe liefde uit een vluggertje op de wasmachine, dat is gewoon lekker. Zo werkt het ook met een ONS.
En dan is de intimiteit weer vaak ver te zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar achteraf blijkt het misschien iemand te zijn die je niet mag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Je hoeft elkaar heus niet door en door te kennen om intimiteit te beleven, vind ik dan.
Ik denk dat je het pas echt gaat verknallen als je er te geforceerd mee bezig bent. Hele passages opzoeken en uit je hoofd leren, er te veel mee bezig zijn, etc... Dan ga je geforceerd overkomen en dat werkt volgens mij averechts. Kun je een normaal gesprek voeren, doe dat dan gewoon. Werkt 100x beter dan dat geforceerde gedoe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik hier ook vaak zie zijn mannen die allerlei tips willen over hoe ze met iemand om moeten gaan en wat ze wel en niet kunnen zeggen. Dat moeten ze ook eens los laten. Je kan inderdaad veel verknallen met een gesprekje, maar hoe erg is dat? Als zij haar interesse verliest nadat je aan de praat bent geraakt dan werd het toch al geen succes, tenzij je haar zonder praten jouw bed in weet te krijgen.
Men moet er eens van overtuigd raken dat het cliché van die vissen in de zee gewoon waar is, en dat je je niet angstvallig vast hoeft te klampen aan elk stel tieten dat jou aandacht geeft. Loopt het gesprek niet? Dan is zij niet de juiste persoon.
Vooropgesteld dat je überhaupt een normaal gesprek kan voeren
Dat kan altijd. Ook als je géén seks hebt (gehad).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, maar achteraf blijkt het misschien iemand te zijn die je niet mag.
Je hoeft niet doorgewinterd te zijn om dat al te ervaren. Als je regelmatige seks hebt dan komt dat al heel snel.quote:
Dat kan. Ik heb het wel eens met iemand gedaan met wie ik een avondje lekker gedronken heb maar waar ik zeker van wist dat het knallende ruzie zou worden als ik het niet bij die ene nacht had gelaten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarom is na 'n langere relatie het speciale (in die zin) van seks wel verdwenen. Zelfs als je als maagd die lange relatie in bent gegaan, want vanaf het moment dat het uit is weet je dat die persoon niet langer de enige op de wereld zal zijn met wie je uiteindelijk seks zult hebben gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan is de intimiteit weer vaak ver te zoeken.
ONS zit dan nog meer actie in dan in "relatieseks". In een relatie is het vaak verworden tot een sleur, bij een ONS wil je er beiden het beste van maken en heb je er beiden zin in, anders doe je geen ONS.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet raar als je vaak seks hebt gehad. Er gaan echt wel keren zijn dat je seks hebt die niets betekent, zelfs met een partner. Er spreekt niet veel diepe liefde uit een vluggertje op de wasmachine, dat is gewoon lekker. Zo werkt het ook met een ONS.
Dingen uit je hoofd leren is ook zo af te raden. Als je nog geen gesprek gaande kan houden zonder een trukendoos voor te bereiden dan is het raadzaam om eerst maar eens te gaan oefenen met mensen die je niet wilt versieren. Op het werk of bij het sporten, bijvoorbeeld. Want dan kan je overduidelijk nog niet met mensen omgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas echt gaat verknallen als je er te geforceerd mee bezig bent. Hele passages opzoeken en uit je hoofd leren, er te veel mee bezig zijn, etc... Dan ga je geforceerd overkomen en dat werkt volgens mij averechts. Kun je een normaal gesprek voeren, doe dat dan gewoon. Werkt 100x beter dan dat geforceerde gedoe.
En lukt het niet, dan is dat jammer, maar zeker niet meer dan dat. Er zijn meer dan genoeg dames op de wereld en een flink deel daarvan valt onder de categorie "leuk". Na een verbroken relatie komt er ook vrijwel altijd wel weer een nieuwe relatie en met dames die je wilt versieren is dat echt niet anders.
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hoeft niet doorgewinterd te zijn om dat al te ervaren. Als je regelmatige seks hebt dan komt dat al heel snel.
Dat zijn de meeste mensen niet. Het aantal partners is gering als mensen een vaste relatie hebben.quote:Dat kan. Ik heb het wel eens met iemand gedaan met wie ik een avondje lekker gedronken heb maar waar ik zeker van wist dat het knallende ruzie zou worden als ik het niet bij die ene nacht had gelaten.
Jij bent blijkbaar nog niet heel 'gevorderd', maar tenzij je echt 100% integer bent dan overvallen jou ook oerdriften op het moment dat seks een vanzelfsprekendheid is.
Dat risico heb je altijd, ook bij normale dates en ook met 'n relatie. In het begin is alles leuk, zelfs samenwonen. Ik denk dat in minimaal 50% van de samenwoongevallen na twee jaar de lol er wel vanaf is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee. Tijdens een relatie ben je (als het goed is) niet bezig met versieren.quote:
Gevorderd zit hem niet in kwantiteit van partners, maar in kwaliteit van partners.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef deelnemer het volgende:
Dat zijn de meeste mensen niet. Het aantal partners is gering als mensen een vaste relatie hebben.
Richard heeft weleens geneukt (een ONS).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Daisy_N het volgende:
Richard is dus nep... Hij si dus wel maagd? waarom zu hij liegen dat hij een chick had????
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Richard heeft weleens geneukt (een ONS).
Vanwaar je Richard-obsessie?
Richard is geen maagd maar iemand die zichzelf de hele tijd de put in praat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Daisy_N het volgende:
Richard is dus nep... Hij si dus wel maagd? waarom zu hij liegen dat hij een chick had????
Hoeft niet persé. Als mensen die daar moeite mee hebben 'n relatie krijgen, zijn dat vaak wel al direct lange relaties.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet vergeten dat relaties en seks vaak nog ontbreken als ervaring hè, bij (grote) moeite met versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |