SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 00:38:53 ]
PVV-stemmers zijn over het algemeen simplistische denkers de elke vorm van debat afwenden met een belachelijk antwoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik wil je met een courgette neuken.
Go and hug a fucking tree.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef courgette het volgende:
[..]
PVV-stemmers zijn over het algemeen simplistische denkers de elke vorm van debat afwenden met een belachelijk antwoord.
Misschien past de PVV toch wel bij je.
Maar je stemt links.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen rechts, ik heb alleen iets tegen PVV.
Ik stem niet want ik mag nog niet stemmen. Maar als ik zou mogen stemmen zou ik op D66 stemmen.quote:
Jij opent metquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef courgette het volgende:
[..]
PVV-stemmers zijn over het algemeen simplistische denkers de elke vorm van debat afwijken met een belachelijk antwoord.
Misschien past de PVV toch wel bij je.
Dan kan ik je al niet meer serieus nemen. Het heeft voor mij dan ook geen zin om op je te reageren, want ik weet dat wat ik ook zeg, het toch geen verschil gaat maken. Ik heb 't al heel lang geleden opgegeven hoor, met mensen in discussie gaan over politiek. Het gaat namelijk toch nergens over. Ik vind jou bijvoorbeeld ontzettend naïef. Jij vindt mij simplistisch omdat ik PVV stem. Kan ik je wel mijn redenen vertellen voor het stemmen van PVV, maar maakt niet uit, gaat jouw mening over mij toch niet doen veranderen. Dat de meeste PVV-stemmers vrij dom zijn heb je gelijk in. Geef ik zo toe. Maar niet allemaalquote:
aaaahhh, je bent een naïef tienertje. nee, okay. negeer mijn laatste reactie maar. behalve het stukje over dat ik je naïef vind dan dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik stem niet want ik mag nog niet stemmen. Maar als ik zou mogen stemmen zou ik op D66 stemmen.
Ik hoef niet te vragen om welke redenen je op de PVV stemt want met je post insinueer je dat je op PVV stemt om dat allochtonen zich misdragen. Voor de rest heb ik helemaal niets gezegd over wat mijn mening over jou is behalve dat ik het raar vind dat je PVV stemt en heeft die mening zich pas gevormd toen je zei dat je me met een courgette wilde neuken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Jij opent met
[..]
Dan kan ik je al niet meer serieus nemen. Het heeft voor mij dan ook geen zin om op je te reageren, want ik weet dat wat ik ook zeg, het toch geen verschil gaat maken. Ik heb 't al heel lang geleden opgegeven hoor, met mensen in discussie gaan over politiek. Het gaat namelijk toch nergens over. Ik vind jou bijvoorbeeld ontzettend naïef. Jij vindt mij simplistisch omdat ik PVV stem. Kan ik je wel mijn redenen vertellen voor het stemmen van PVV, maar maakt niet uit, gaat jouw mening over mij toch niet doen veranderen. Dat de meeste PVV-stemmers vrij dom zijn heb je gelijk in. Geef ik zo toe. Maar niet allemaalEn ik ben het ook met lang niet alles dat de PVV doet en zegt eens. In tegendeel. Er is alleen geen betere optie.
En dan dit gaan zeggen. Ongelofelijk. Wel zometeen naar bed hè, morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik stem niet want ik mag nog niet stemmen. Maar als ik zou mogen stemmen zou ik op D66 stemmen.
Volgens mij ben jijzelf ook de oudste niet, aangezien je toe net verklaarde dat je morgen HAVO-examen Nederlands doet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
En dan dit gaan zeggen. Ongelofelijk. Wel zometeen naar bed hè, morgen weer vroeg op
Maar dat is dan een v.d. redenen. Niet de enige. Is wel een verschil. Daarbij; leg mij maar eens uit waarom het fout is om het vervelend te vinden dat allochtonen zich misdragen zonder dat ze zelf doorhebben hoe fout hun gedrag is. Vind jij dat niet storend? Neem aan dat je antwoord daarop "ja" is. Okay, en op D66 stemmen gaat dat hoe helpen? Niet toch? Een fluwelen handschoen-aanpak gaat echt niks uitrichten. Gaat op de PVV stemmen helpen? Waarschijnlijk ook niet, nee. Maar de kans dat het gaat helpen bestaat in ieder geval nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen om welke redenen je op de PVV stemt want met je post insinueer je dat je op PVV stemt om dat allochtonen zich misdragen.
Ehhh, ik zei NA dat jij zei dat het raar is dat ik PVV stem pas dat ik je met een courgette wilde neuken. Heb jij een ander begrip van tijd dan ik?quote:Voor de rest heb ik helemaal niets gezegd over wat mijn mening over jou is behalve dat ik het raar vind dat je PVV stemt en heeft die mening zich pas gevormd toen je zei dat je me met een courgette wilde neuken.
Jij bent een niet-stemgerechtigde die zó praat over politieke partijen. Zie je mij zo uit de hoogte doen? Buiten dat, ben ik al 2 jaar meerderjarig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:57 schreef courgette het volgende:
[..]
Volgens mij ben jijzelf ook de oudste niet, aangezien je toe net verklaarde dat je morgen HAVO-examen Nederlands doet.
Moet je deel 1 eens kijken net gezien. OMG die dader hoe durft hij alsnog te zeggen dat de scheids het had kunnen voorkomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
tot nu toe heb ik nog maar 1 aflevering (per toeval) gezien waarin een tntmedewerker flink werd afgetuigt door een groepje hangjongeren, ik vond die confrontatie niet echt bevredigend
pvv-stemmers zijn meestal ook gewoon mensen met hooguit een (v)mbo diplomaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef courgette het volgende:
[..]
PVV-stemmers zijn over het algemeen simplistische denkers de elke vorm van debat afwenden met een belachelijk antwoord.
gister online gekeken, dat was wel een erg trieste uitspraak, alsof je het recht hebt om scheidsrechters in elkaar te meppen bij een genomen beslissingquote:Op zondag 29 mei 2011 17:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moet je deel 1 eens kijken net gezien. OMG die dader hoe durft hij alsnog te zeggen dat de scheids het had kunnen voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |