Meestal als ik de tekst ga lezen dwalen mijn gedachten na de eerste alinea al af, wat helpt is om een marker gereed te houden oid en de dingen waar van jij denkt die belangrijk zijn te onderstrepen - zo houd jij je aandacht er bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Verras het volgende:
[..]
Die strategie ga ik toepassen! Tekstverklaring is mijn zwakste punt, samenvatten mijn sterkste.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag je trouwens dingen onderstrepen op het blad met die teksten? Ja toch.
Wij wonnen.quote:
Ditquote:
Ik vond de surveillant die struikelde over mijn woordenboek NL tijdens M&O toch leukerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja.
Zat gisteren die hele tekst voor de samenvatting onder te kalken toen er net een surveillant voorbij liep, hij bleef even staan om te kijken wat ik aan het doen was.
jij was m'n teammate?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
joaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
Ja.quote:
Ik heb nog geen examen gehad, maar dit snap ik dus niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
boks ouwequote:
Wut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog geen examen gehad, maar dit snap ik dus niet?Wtf heeft die treinstoring er mee te maken.
Bullshit. Gewoon die leerlingen een 1 geven. Hadden ze maar op tijd moeten zijn... KAN OOK EERDER WEGGAAN VAN HUIS HE!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houden
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Drawer het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon die leerlingen een 1 geven. Hadden ze maar op tijd moeten zijn... KAN OOK EERDER WEGGAAN VAN HUIS HE!
Als mijn band lek is hebk ook een 1 hoor? Kank ook nie ruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
[..]
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komt?
Oh zooo. Dan waren ze dus echt al dik een uur te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houden
Ja?? want NS.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
[..]
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komt?
Niet gemerkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Sowieso, met de trein naar je middelbare school?
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkomquote:
Als je in Öjafölkannen (Friesland) woont kan je ook niet anders hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Ik kom ook uit de provincie en juist daarom neem ik weleens de trein. Dan kom je nog eens ergens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Verras het volgende:
[..]
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkom
10 minuten voor een stationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
200 meter voor een willekeurig spoor, 12 kilometer voor een spoor waar op gereden wordt
Vavo kan ook nog .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
+/- ¤1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.quote:
valt me nog mee, had gedacht dat het wel een euro of 5000 wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
+/- ¤1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.
Ja doe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Verras het volgende:
Helpt dat van 'die corrector is een kankerlul' achter je examen echt?!!!!!?!?!?!1
SUcces!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga naar de winkel en dan door naar school mensen.
wens me succes!
het staat netter, maar is niet verplichtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
havo'ers: moet je nou gegevens van de schrijver en de tekst in je samenvatting zetten of kan je gelijk beginnen met de eerste alinea?
Genoeg die hier met de trein komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Titel samenvatting = Titel tekst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
havo'ers: moet je nou gegevens van de schrijver en de tekst in je samenvatting zetten of kan je gelijk beginnen met de eerste alinea?
sssjjtquote:
Bij VWO is het niet noodzakelijk (verwacht dus niet dat het op HAVO wel noodzakelijk zou zijn). Mijn docent raadt het wel aan. Dus:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
Zo idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef Verras het volgende:
Samenvatting van TITEL TEKST door SCHRIJVER TEKST
Ok, mooi. Zal ik het wel doen zoals Prulez aanraadtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het staat netter, maar is niet verplicht
Hoezo? Heb je geen benen ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
inmiddels 6 jaar lang met de trein naar school
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:01 schreef AchmedJan het volgende:
Wij moeten ook nog aantal woorden erbij, dus zo:
Titel: TITELVANDETEKSTHIER
Auteur(s): AUTEURSVANDETEKSTHIER
Samengevat door: JENAAMHIER
Aantal woorden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |