Maar wel aangepast als er kritiek op is en bepaalde fouten misschien. Sowieso is die kritiek er ook al een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.
Let op: Er is ook een uitwerkbijlage; dus ik DENK dat de 5ts-vraag een blokschema zal zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:13 schreef Trollface. het volgende:
Waar stond die puntenverdeling voor scheikunde nou alweer?
Gefunden: http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1028-a-11-1-s.pdf
Aangezien het de afgelopen 3 jaar ook in zat, kunnen we daar op wel vertrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Prulez het volgende:
[..]
Let op: Er is ook een uitwerkbijlage; dus ik DENK dat de 5ts-vraag een blokschema zal zijn.
Trouwens; goedemorgen allen
ewahquote:
Kwut??!?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:52 schreef Dastan het volgende:
Vergeet niet: de Kw-waarde staat in tabel 50A.
Sorry, heb 'm al gevonden. Algemene gaswet in tabel 35C-3.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef Dastan het volgende:
Uit de oriėntatietoets volgt een formule P * v = n * R * T. Volgens de Examenbundel staat deze in tabel 35-5. Ik kan hem echter niet terugvinden. Iemand enig idee waar deze formule staat?
Algemene gaswet. 35C3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef Dastan het volgende:
Uit de oriėntatietoets volgt een formule P * v = n * R * T. Volgens de Examenbundel staat deze in tabel 35-5. Ik kan hem echter niet terugvinden. Iemand enig idee waar deze formule staat?
suuuurequote:
baas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |