Dan ga er maar vanuit dat binnenkort een van die rakkers bij VI verschijntquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Juicyhil het volgende:
Johan Derksen was er, dus maar even gekeken.
Wat heeft dat te maken met dit topic? Ga lekker op je zolderkamertje bij je ouders janken kneusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef chroestjov het volgende:
Tja, in de strijd tegen obesitas zouden de liefde en steun van God niet misstaan TS.
Mislukte dikzakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dit topic? Ga lekker op je zolderkamertje bij je ouders janken kneus
Het heeft alles met dit topic te maken, als je eens zou openstaan voor nieuwe andere dingen die je leven zouden kunnen verrijken dan ben je al een heel eind op weg. Maar jij kiest er zelf voor om je onwetend en intolerant jegens iedereen op te stellen. Waardoor je in een patroon vast bent komen te zitten van veel donuts en kwarktaartjes eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dit topic? Ga lekker op je zolderkamertje bij je ouders janken kneus
Dit zegt belachelijk veel over jouw simpelheid, zeg ik als niet gelovige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:00 schreef Juicyhil het volgende:
En nog het ergste, het is van de EO. Jeej, lekker alle kijkers indoctrineren met dat geloof.
was TS maar geïndoctrineerd met dieettips.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zegt belachelijk veel over jouw simpelheid, zeg ik als niet gelovige.
Maak je niet dik, je staat bol van de spanning.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij ging het nu echt proberen zei diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat die faggot van een TS geen crew meer is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:36 schreef Catch_me het volgende:
Op crewbash staat een ban toch?
Dik voor mekaar op fok
Fout.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jammer dat die faggot van een TS geen crew meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |