Beetje wel. Ze wist wat voor reacties er zouden komen.. Begin er dan godverdomme niet over.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Strawberry is nu nbet zo erg als richard, zuur wijf.
Is niet zo moeilijk he...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
ook wel benieuwf van wie daisy_n een troll kloon is
begint nu wel op te vallen
nee hoor...heb je bij rijke mensen ook vaak.....een totale ummm...verwarende gesprekswending.....quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef dyna18 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar in al deze discussies leer je wel beter snappen waarom het sommige mensen niet goed lukt om te versieren (ja, mijzelf inbegrepen).
Praat gewoon voor jezelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef dyna18 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar in al deze discussies leer je wel beter snappen waarom het sommige mensen niet goed lukt om te versieren (ja, mijzelf inbegrepen).
Omdat? ik meng me hier even tussenin en meteen ontstaat er allemaal drama tussen strawberry en richard...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
ook wel benieuwf van wie daisy_n een troll kloon is
begint nu wel op te vallen
Je bent Het_Noorderlicht. Dat was gelijk al duidelijk. Je hebt altijd hetzelfde gedrag. Even registreren, wat topics aanmaken, na 10 posts pas je gender-icon wijzigen. En hard op de man spelen vooral bij Richard en Straw als ze zich laten zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:59 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Omdat? ik meng me hier even tussenin en meteen ontstaat er allemaal drama tussen strawberry en richard...
De meeste mensen registreren zich, maken topics aan e,d. voordat ze posten, bovendien had ik het eerst tegen de andere voordat die twee online waren. nJe bent wel heel paranoide.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bent Het_Noorderlicht. Dat was gelijk al duidelijk. Je hebt altijd hetzelfde gedrag. Even registreren, wat topics aanmaken, na 10 posts pas je gender-icon wijzigen. En hard op de man spelen vooral bij Richard en Straw als ze zich laten zien.
of gewoon vanaf nuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:01 schreef Spork het volgende:
nou ik ga slapen
morgen weer over versiertips verder :s
Volgens mij leeft hij gewoon in een fantasiewereld, die LP die hij steeds afspeelt is ook alleen omdat hij er aandacht mee krijgt.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat haal je wel uit zijn verhalen hier. Hij spreekt zichzelf vaak tegen, bepaalde dingen over bijv. medicaties kloppen niet, etc... Het probleem van Richard is niet zijn scheve bek of zijn melkbleke huidje, maar de rare kronkels in zijn bovenkamer...
Ik ben ook meteen een kloon van richard volgens hunquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef greatjob het volgende:
Ik voel mij aangevallen om nieuw te zijn (in a way). Deze discussies zijn meh om te lezen. Vrijdag was het leuker en positieverGaat het vaker zoals dit?
Helaas wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef greatjob het volgende:
Ik voel mij aangevallen om nieuw te zijn (in a way). Deze discussies zijn meh om te lezen. Vrijdag was het leuker en positieverGaat het vaker zoals dit?
Supersoep geilt op Aardbeitje idd, Richard wil gewoon aandacht...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef Daisy_N het volgende:
Is supersoep verliefd op strawberry dat hij loopt te zeiken als iemand haar aanvalt? En is richard ook verliefd op strawberry en haten ze elkaar daarom??? net jerry springer
Hahaha iedereen begint te zeiken als je Strawberry aanvalt hoor. Als ik dat had gezegd over Richard, had ik nu écht iedereen over me heen gehad..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:03 schreef Daisy_N het volgende:
Is supersoep verliefd op strawberry dat hij loopt te zeiken als iemand haar aanvalt? En is richard ook verliefd op strawberry en haten ze elkaar daarom??? net jerry springer
Ja, sinds het kapen van dit topic is die LP een succesnummer en hij scoort er nog steeds mee. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij leeft hij gewoon in een fantasiewereld, die LP die hij steeds afspeelt is ook alleen omdat hij er aandacht mee krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |