De admins hebben dat (uiteraard) verwijderd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Daisy_N het volgende:
Kan iemand me die zelfmoordlink sturen? Trouwens, als richard echt zo getikt is naast zijn bdd wil al helemaal niemand hem opereren...
nee kan iedereen even ophouden over richard's aandachtsprobleem en strawberry's niet onderbouwde beschuldigingen ?quote:
Drinken tijdens de zwangerschap maakt soms mismaakte babies...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry, laatst kon je wel zo in het topic openlijk persoonlijke dingen over hem posten terwijl hij dat niet wou (vader aan de drank, zusje overleden en meer). Dan snap ik niet waarom je hier moeilijk over doet terwijl het nu juist rechtvaardig is. Je weet dat hij een leugenaar is (blijkbaar), dan had je ook kunnen weten dat hij het niet zo openlijk zou vertellen - en al helemaal niet als hij begint over plastische chirurgie (voor de aandacht)..
Dat kan nog wel, toch..quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb je geen vrienden, vervolgens ga je uit met vrienden. Opeens heb je maar één vriend. Dan heb je nog nooit een vriendin gehad. Vervolgens heb je 2 verschillende meisjes geneukt. And the list goes on...
Nee man, jouw posthistory is één en al tegenspraak.
Elk normaal mens zou dan op de IC liggen met een zware alcoholvergiftiging.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
Of die twee flessen Whiskey die hij leeg drinkt en waar hij niet eens aangeschoten van raakt...
Neuh, krijg je echt geen ban voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
Ze kan wel een ban oplopen door dingen te onthullen hier, denk ik. Alhoewel dat enorm onrechtvaardig zou zijn.
I second this.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Spork het volgende:
[..]
nee kan iedereen even ophouden over richard's aandachtsprobleem en strawberry's niet onderbouwde beschuldigingen ?
Dat is toen weggehaald door de mod, maar er is hier een topic van Rust zacht en dat gaat over degene die vaak in hoe voel je nu postte en overleden is.quote:
Nou nou, krijgt richard geen ban wegens attentionwhoring?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
Ze kan wel een ban oplopen door dingen te onthullen hier, denk ik. Alhoewel dat enorm onrechtvaardig zou zijn.
Die ban heeft hij al eens gehad.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Nou nou, krijgt richard geen ban wegens attentionwhoring?
maargoed, kan iemand het verhaal dan samenvatten?
Moest ze die andere persoonlijke dingen ook niet onthullen over z'n vader en zusje e.d., want dat deed ze dan weer wel. Ik vind het tegenstrijdig, en als je niks wilt onthullen, begin er dan simpelweg niet over. Je weet heus wel dat er dan mensen zijn die het willen weten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
Zelfs dan nog, ik vind dat hij niet zo laf moet zijn om mij hiermee op te zadelen en dan vrolijk verder gaat posten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Supersoep het volgende:
hm dat betekend dat er zowieso een kloon check is gedaan en hij dus in elk geval geen troll kloon is..quote:
ja een klein aantal procent ja....quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Drinken tijdens de zwangerschap maakt soms mismaakte babies...
Nou, onthul eens het e.e.a. Je zadelt ons nu ook op met enige nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, ik vind dat hij niet zo laf moet zijn om mij hiermee op te zadelen en dan vrolijk verder gaat posten.
dan moet jij er nu ook over ophoudenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, ik vind dat hij niet zo laf moet zijn om mij hiermee op te zadelen en dan vrolijk verder gaat posten.
Da's onzin. Kloonchecks zijn niet feilloos.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Spork het volgende:
[..]
hm dat betekend dat er zowieso een kloon check is gedaan en hij dus in elk geval geen troll kloon is..
Dan moet je bij richard zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, onthul eens het e.e.a. Je zadelt ons nu ook op met enige nieuwsgierigheid.
QFTquote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Daisy_N het volgende:
Ik vind dat strawberry of moet posten of niet steeds moet zeiken over iets waar ze toch niks mee doet
Ik ga ook niet meer zeiken. Doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Daisy_N het volgende:
Ik vind dat strawberry of moet posten of niet steeds moet zeiken over iets waar ze toch niks mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |