ja en die dj koi dan???ik vraag gewoon tien keer of ie wat zachter wil praten, heel netjes al zeg ik het zelf....hij lult de oren van je kopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:21 schreef bamby het volgende:
Wat heeft die fashion een irri stem zeg, wordt er gewoon eng van
Pfff jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en die dj koi dan???ik vraag gewoon tien keer of ie wat zachter wil praten, heel netjes al zeg ik het zelf....hij lult de oren van je kop
hahahahaha weltrusten he..tot morgen, ik ga ook zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
slaap ze allemaal, ik moet om 5 uur weer op........maarrrrrrrr ik ben populair in de chat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
slaap ze allemaal, ik moet om 5 uur weer op........maarrrrrrrr ik ben populair in de chat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten, slaap zequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste knagsjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
annie de rooy komt ook voorbij, brommerpech?
Truste en je kan het geluid in hun beeldjes zachter zetten leerde ik net,tot morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahaha weltrusten he..tot morgen, ik ga ook zo
ja ik zag het net staan indd...had ik eerder moeten weten, dan had ik die snor meteen kunnen mutenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Truste en je kan het geluid in hun beeldjes zachter zetten leerde ik net,tot morgen
Doei slapersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Truste en je kan het geluid in hun beeldjes zachter zetten leerde ik net,tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |