wat is er mis met die vorige? Als hij je niet leuk vind heeft hij een mooi zelfbeeld zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is deze foto goed.
Doe de foto van Jo. die motten ze niet zo volgens mijquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef Stability het volgende:
trusten voor de slapers![]()
ik kan geen leuke foto vinden hellup , ze moet wel normaal zijn toch? geen echt model
Stab even complimenten over de OPquote:Op maandag 16 mei 2011 23:43 schreef Stability het volgende:
trusten voor de slapers![]()
ik kan geen leuke foto vinden hellup , ze moet wel normaal zijn toch? geen echt model
O, die wil ik wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is deze foto goed.
.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
die is veel te mooi, dat geloofd ie nooit
nee een gewone doorsnee vrouw denk ik ...ik ben me rot aan het zoeken
nee, ik wil wel een echte foto, van een doorsnee vrouw,..niet knap niet lelijk, ik wil een date uitlokken waar ik toch neit heengaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Doe de foto van Jo. die motten ze niet zo volgens mij
Vreemdquote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
hm in firefox doet alles het wel, google chrome nie meer .
afijn op volle kracht weer ahead..........
en dan zeg ik dat ik anja heet, dat staat in de urlquote:
zo van google gepluktquote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik wil wel een echte foto, van een doorsnee vrouw,..niet knap niet lelijk, ik wil een date uitlokken waar ik toch neit heenga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |