quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef Coos het volgende:
[0:43] poezello: Een modlikker die gerard, ik zweer het je!
Dat snap ik dus ook niet, vind het maar vreemd en eng hoe die kids hem op handen dragenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt het een engerd, en wat moet zo'n man overdag met die kinderen
Kinderen kijken toch ook op tegen leraren, trainers van de sportclub etc...?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, vind het maar vreemd en eng hoe die kids hem op handen dragen
Misschien omdat die zegt, dat hij mensen van SST kent?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, vind het maar vreemd en eng hoe die kids hem op handen dragen
Later coosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef Coos het volgende:
Mensen ik gooi dat gezeik uit en ga nog effe zappen links en rechts.
Later
Hij zit er dan ook als de baas van twitter bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook ja, maar ben nu weg nog even sappen en dan slapen.Tot morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Misschien omdat die zegt, dat hij mensen van SST kent?
Bye ben nu ook echt wegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook ja, maar ben nu weg nog even sappen en dan slapen.Tot morgen
hier regent het al de hele morgen, ziet er somber uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:42 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Zo even bijgelezen is dus nog wel gezellig geweest begrijp ik
Het ziet er hier naar uit dat het gaat regenen
hier ook, lijkt wel weer herfst bah...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hier regent het al de hele morgen, ziet er somber uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |