Ja dat denk ik dus ook ja, maar ben nu weg nog even sappen en dan slapen.Tot morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Misschien omdat die zegt, dat hij mensen van SST kent?
Bye ben nu ook echt wegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook ja, maar ben nu weg nog even sappen en dan slapen.Tot morgen
hier regent het al de hele morgen, ziet er somber uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:42 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Zo even bijgelezen is dus nog wel gezellig geweest begrijp ik
Het ziet er hier naar uit dat het gaat regenen
hier ook, lijkt wel weer herfst bah...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hier regent het al de hele morgen, ziet er somber uit
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
hier regent het al de hele morgen, ziet er somber uit
Precies, vind er geen zak aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
hier ook, lijkt wel weer herfst bah...
Ik vind het zo nietszeggend daar op tiny, domme mensen ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mogguh
Je wil toch niet zeggen dat je ingelogd ben daar???
Ja juist daarom heb ik de neiging om te blijven kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik vind het zo nietszeggend daar op tiny, domme mensen ook
nee joh, op de nuchtere maag ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mogguh
Je wil toch niet zeggen dat je ingelogd ben daar???
jij wist ook niet dat zoiets bestond dus. Hoe krijgen ze het bijelkaar geraapt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja juist daarom heb ik de neiging om te blijven kijken
Soort zoekt soort denk ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
jij wist ook niet dat zoiets bestond dus. Hoe krijgen ze het bijelkaar geraapt.
Ik ga mijn triviantstand maar weereens op peil brengen, tijd niks gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
jij wist ook niet dat zoiets bestond dus. Hoe krijgen ze het bijelkaar geraapt.
Oke dan tot laters misschienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:58 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik ga mijn triviantstand maar weereens op peil brengen, tijd niks gedaan
http://www.triviantspel.nl/index.html
dat dus, ik hoop dat ik snel weer werk hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:06 schreef Blackprinces het volgende:
Toch zit ik me rot te bedenken wat te doen met vrije tijd....
Voor ik het weet zit ik hele dagen naar die 8terlijke chat te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |