Ja ik werk maar paar uurtjes en dus zo teveel vrije tijd over. En zoveel hobby's heb ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat dus, ik hoop dat ik snel weer werk hebHeb wel andere bezigheden, maar het is toch verslavend dit
Jeetje ik kom vrije tijd tekort en werk niet eens, misschien moet je daar aan wennen, het komt vanzelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik werk maar paar uurtjes en dus zo teveel vrije tijd over. En zoveel hobby's heb ik nou ook weer nietNou ja, komt wel weer goed
Ik hoop voor je dat je snel wat vind.
Ik studeer wel nu, wil mijn tijd goed bestedenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jeetje ik kom vrije tijd tekort en werk niet eens, misschien moet je daar aan wennen, het komt vanzelf.
Ik zoek geen werk. Ik heb werk. Reden dat ik het rustiger heb is omdat er clienten zijn afgevallen en/of overleden (nee niet door mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat voor werk zoeken jullie?? En waar??
Goede morgen fokkersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wat voor werk zoeken jullie?? En waar??
Mogguhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen fokkers
Ik niet ben met pensioen .
Mij hoor je niet zeuren...quote:
Tja...ik moet toch watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:
Bonjour![]()
![]()
Vind het hier wel gezellig om te kletsen, maar die Chat vind ik helemaal niets. Voor een avondje was het leuk, maar je wordt er helemaalvan. Dus dat doe ik echt niet meer.
Ga ik ook zo doen ff huisie opruimen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tja...ik moet toch wat![]()
Mogguh![]()
Ik ben ondertussen wat aan het rommlen hier
Ik ook, samen met mijn interieurverzorgsterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen ff huisie opruimen.
Gisteren niks gedaan na bezoek aan ziekenhuis dus na een nachtje slapen weer fit en aan de gangquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik ook, samen met mijn interieurverzorgster
Die hond van mij verhaart verschrikkelijk, kan er een trui van breien wat we opzuigen. We zuigen 1 keer per dag en voor de rest met de bezem bij elkaar vegen. Moet elke dag momenteelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gisteren niks gedaan na bezoek aan ziekenhuis dus na een nachtje slapen weer fit en aan de gang
Madelief laat ik 2 maal per jaar, bijna kaalscheren, 3mm. Het scheelt enorm stofzuigen en haren. Haar haren groeien zowat 14 cm in een half jaar!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Die hond van mij verhaart verschrikkelijk, kan er een trui van breien wat we opzuigen. We zuigen 1 keer per dag en voor de rest met de bezem bij elkaar vegen. Moet elke dag momenteel
ahhh schattig toch??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief laat ik 2 maal per jaar, bijna kaalscheren, 3mm. Het scheelt enorm stofzuigen en haren. Haar haren groeien zowat 14 cm in een half jaar!
Was heel vroeg wakker, 6 uur en heb pan soep gekookt met een grote mergpijp voor haar en nu is ze zo blij! Het vlees en merg heeft ze al soldaat gemaakt en me ook al 2x haar oude bot en nieuwe bot aangeboden, ze wil altijd delen!
Zit jij nog steeds op die ustreamchats??quote:
Nope, al een tijdje niet meer geweest. Ook geen behoefte meer aan eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds op die ustreamchats??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |