quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef Coos het volgende:
Hij is niet uit z'n stoel geweest en is zijn aansteker kwijt.
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik zag het net staan indd...had ik eerder moeten weten, dan had ik die snor meteen kunnen muten
Welterustenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
nou, ik ga ook verkassen.....beetje tv in mn bed kijken en dan slapen
weltrusten allemaal slaap lekker en tot morgen![]()
Hij lult overal omheen!quote:
Ja en foon nr op slinkse manierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij heeft geen zin om het over de chat heen te gooien. Die vent maakt overal een probleem van. En aan kinderen vraagt ie wel hun leeftijd.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef Coos het volgende:
[0:43] poezello: Een modlikker die gerard, ik zweer het je!
Dat snap ik dus ook niet, vind het maar vreemd en eng hoe die kids hem op handen dragenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vindt het een engerd, en wat moet zo'n man overdag met die kinderen
Kinderen kijken toch ook op tegen leraren, trainers van de sportclub etc...?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, vind het maar vreemd en eng hoe die kids hem op handen dragen
Misschien omdat die zegt, dat hij mensen van SST kent?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, vind het maar vreemd en eng hoe die kids hem op handen dragen
Later coosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef Coos het volgende:
Mensen ik gooi dat gezeik uit en ga nog effe zappen links en rechts.
Later
Hij zit er dan ook als de baas van twitter bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |