jaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Is Lowlands '11 nou een goed idee of niet?
doe je eindexamens? Dan nee, anders jaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Is Appelhof '11 nou een goed idee of niet?
die enequote:
Hoe oud ben je? < 17 zeg ik ja; voor een keer leuk. Ouder dan dat moet je echt niet daar aankomen .. ben daar 2 jaar geweest; 2e jaar was zwaar beloerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Is Appelhof '11 nou een goed idee of niet?
quote:
boh lekk0rquote:
ik had iets met kritisch naar eigen en andermans mening kijken en nog zon zin daarbij in de buurtquote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over kenmerken waaraan hedendaagse deelnemers aan het publieke debat menen te moeten voldoen.
Ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik had iets met kritisch naar eigen en andermans mening kijken en nog zon zin daarbij in de buurt
Damen en alcohol zijn op appelhod verbodenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben 17 en veel van mijn vrienden gaan en ik hoorde dat er wel veel dames zijn + alcohol
breezersquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben 17 en veel van mijn vrienden gaan en ik hoorde dat er wel veel dames zijn + alcohol
Dat was ook gewoon het goede antwoordquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.Maar helaas.
Snap nog steeds niet waarom, maarja.
quote:
niet echtquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
leeell, is er een reden dat je steedsals PI gebruikt?
Naaah, niet allemaal breezers. En als ik een meisje een breezer zie drinken zal ik die sowieso compleet geen aandacht geven.quote:
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oja, en Lowlands uitverkocht =![]()
Een vriend van mij heeft wel een kaartje bemachtigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |