njetquote:
dagcijfersquote:
Ik ben 17 maar heb nog een goed geheugen van toen ik 8 was en Runescape speelde. Mijn theorie: Als je als jongen nooit Runescape hebt gespeeld heb je geen sociaal leven.quote:
Ben je nou een man danquote:Op maandag 16 mei 2011 23:24 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben 17 maar heb nog een goed geheugen van toen ik 8 was en Runescape speelde. Mijn theorie: Als je als jongen nooit Runescape hebt gespeeld heb je geen sociaal leven.
Tot nu toe heeft niemand dit kunnen aanvechten
bezemsquote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dit best ernstig hoor. Waarom kan CITO niet gewoon een fatsoenlijk examen maken op gewoon niveau?
echt gruwelijk hardquote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nee leeelll, je hebt keihard geslowchat
Nog nietquote:
DEZE MANquote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef ThaTim het volgende:
Noooit runescape gespeeld, toen speelde ik diablo II
daar had mijn scheikunde leraar het laatst overquote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef ThaTim het volgende:
Jij bent een uitzondering. Jij bent sowieso een intelligente en sociale jongen, omdat: Mobb Deep en Citizen Kanequote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef ThaTim het volgende:
is sun's gonna rise niet van Citizen Kane?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:27 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een intelligente en sociale jongen, omdat: Mobb Deep en Citizen Kane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |