Ik weet niet waar jij hebt gekeken, maar volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon het goede antwoord
schadequote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fuck, over de 1000 posts heen zonder dat ik het door had
word er triest vanquote:Op maandag 16 mei 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
leeell, is er een reden dat je steedsals PI gebruikt?
Dus je bent wel een jongetje.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Naaah, niet allemaal breezers. En als ik een meisje een breezer zie drinken zal ik die sowieso compleet geen aandacht geven.
Ik word er niet blijer van maar congratsquote:
leeell maakt iedereen triest.quote:
zo danquote:
Nee jezus:quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij hebt gekeken, maar volgens mij niet hoor.
Wat dacht je dan? Travestiet?quote:
doodquote:
Vind ik niet. Even goeie vrienden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef Sokz het volgende:
[..]
Nee jezus:
"Waar de hedendaagse debater aan meent te moeten voldoen'
ofwel
Hij denkt dat hij daar aan moet doen (= ITT tot wat de auteur vindt)
dat was eigenlijk zo duidelijk.
Ikquote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij hebt gekeken, maar volgens mij niet hoor.
zelfs in de link staats 5000quote:Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef PG18 het volgende:
Volgens nu.nl zijn er 3000 klachten op 'maandag' over vwo Nederlands (dag is nog niet eens voorbij..) http://www.nu.nl/binnenla(...)m-5000-klachten.html
Volgens examenklacht zijn het er al meer dan 9400
http://examenklacht.nl/statistieken
Logisch..
rustig maarquote:
Ik ga morgen voor jou klagen, puur omdat je leeell bent.quote:
'Het LAKS noteerde circa vijfduizend klachten. De meeste, ongeveer drieduizend, gingen over het vwo-examen Nederlands.'quote:
èèn (l)quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor jou klagen, puur omdat je leeell bent.
hey niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
'Het LAKS noteerde circa vijfduizend klachten. De meeste, ongeveer drieduizend, gingen over het vwo-examen Nederlands.'
hij leeell is.quote:
ik wachtquote:
pff net op ik mijn ongelijk ga toegevenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
'Het LAKS noteerde circa vijfduizend klachten. De meeste, ongeveer drieduizend, gingen over het vwo-examen Nederlands.'
eensquote:
trust,quote:
Etsu lekker bektquote:
Hoeft ook niet, jouw keus of je dat doet of nietquote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
pff net op ik mijn ongelijk ga toegeven
Omdat hij het isquote:
ik zie dit als naamtekening (L)quote:
Dastans kin.quote:
Ja, soort van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop