quote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
in het rehab topic hebben ze nieuwe streams gevonden
omg wat heb jij veel smileys.ik heb het geprobeerd, maar er gebeurd helaas niks, maar toch bedankt. ik blijf het proberen!!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je onder aan het bericht dit ziet
[ afbeelding ] en dan op die ene smiley klikt moet dit te voorschijn komen
[ afbeelding ]
En daar staan ook de bewegende smileys tussen
ik heb ook al eens mee zitten lurken, die achter die webcams zijn wel een stelletje .... (iets met rand en debielen)quote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze hebben de webcam chats gevonden.... gisteravond mee zitten lezen, en wat van de capjes gezien.... duidelijk 'not' de doelgroep die net5 voor ogen had toen ze met SST begonnen, maar nu bijna doodknuffelen omdat ze daarmee kunnen doen voorkomen dat SST niet geheel een flop was
lekkerder als je het eet.haha!!! en ook nog gezond!!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, maar ik steek een worteltje aan hoor, kan niet alles tegelijk afleren, sorry
welke browser heb je? een adblocker aanstaan misschien?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:31 schreef spikey08 het volgende:
[..]
omg wat heb jij veel smileys.ik heb het geprobeerd, maar er gebeurd helaas niks, maar toch bedankt. ik blijf het proberen!!
heb geen idee waar je het over hebt SORRY!!! maar zou het fijn vinden als je dat zou willen doenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
welke browser heb je? een adblocker aanstaan misschien?
Ik kan 't linkje wel ff opzoeken voor je hoor waar de fok-smileys staan met hun normale invoertekens. Gebruik ik ook als ik mobiel zit.
geen probleem hoor, ben al aan het zoeken voor je, is een hele leuke post uit het Fok archief (en dat is groot joh)quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef spikey08 het volgende:
[..]
heb geen idee waar je het over hebt SORRY!!! maar zou het fijn vinden als je dat zou willen doen
Gevondenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef spikey08 het volgende:
[..]
heb geen idee waar je het over hebt SORRY!!! maar zou het fijn vinden als je dat zou willen doen
dank je wel, super!!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen probleem hoor, ben al aan het zoeken voor je, is een hele leuke post uit het Fok archief (en dat is groot joh)
of als je kan ff uitprinten. Ik moet ze ook gebruiken als ik mobiel fok. Hoe vaker je ze gebruikt hoe beter ze in je hoofd zitten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef spikey08 het volgende:
ok dit staat dus niet standaard bij mij erop, ik ben heel blij dat je het voor mij het opgezocht.ik ga het maar opschrijven denk ik...haha
bij voorkeuren rechtsboven in TAbblad overige smileys aanvinkenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef spikey08 het volgende:
ok dit staat dus niet standaard bij mij erop, ik ben heel blij dat je het voor mij het opgezocht.ik ga het maar opschrijven denk ik...haha
deze?quote:
pablolaatje leuk dat je nog even komt kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef Pablolaatje het volgende:
Net met Geer de streams van 'sokkelstaan' van hem en Karim bekeken, hilarisch!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
pablolaatje leuk dat je nog even komt kijken.
Was ook een leuke opdracht. Hebben die twee goed gedaan
gaaf hè zijn die! goeienavondquote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef Pablolaatje het volgende:
Net met Geer de streams van 'sokkelstaan' van hem en Karim bekeken, hilarisch!!
doe je goed, je bent altijd zo behulpzaamquote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik kom zo wel kokje.... ben hier nog ff spikey met de smiley's aan het helpen
oh wat lief van je!!!! en weet je , het is nog gelukt ook yeeeh dank jequote:Op maandag 16 mei 2011 23:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed, je bent altijd zo behulpzaam
iedereen komt toch steeds ff buurtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
ik dacht dat we gingen proberen te integreren in SST-Rehab
Maar gezellig dat we hier nog doorgaan tot we op slot gaan
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedereen komt toch steeds ff buurten![]()
En we gaan nog niet op slot, nog lange niet nog lange nie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |